Search Suggestions
      петък, 14.11.25
      Search Suggestions
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -

          Последните избори – една от кампаниите, в които партиите са дали най-малко за реклама (ВИДЕО)

          „Това е една от кампаниите, в която партиите са разходвали най-малко средства за медийна реклама“, това заяви пред „ЕвроДикоФ“ на „Евроком“ Ива Лазарова, изпълнителен директор на Института за развитие на публична среда. 

          - Реклама -

          Средствата са на стойност 2,4 млн. лв.

          Вероятно спестяват средствата си заради многото кампании в последните две години, вероятно спестяват заради предстоящите местни избори.

          Най-големите разходи в последната кампания са направени от новата коалиция ПП-ДБ – близо 1 млн. лв., което е близо половината от цялата платена сума от всички формации.

          „Възраждане“ е на втора позиция по този показател с близо 375 000 лв., следват ГЕРБ-СДС с 258 хил лв.

          ДПС са изхарчили около 125 хил лв. за реклама, „Левицата“ около 110 хил. лв., а „БСП за България“ – 101 хил. лв.

          Ива Лазарова определи предиозборната кампания като „доста вяла“, с изключение на последните 10 дни.

             

           

          „Това е една от кампаниите, в която партиите са разходвали най-малко средства за медийна реклама“, това заяви пред „ЕвроДикоФ“ на „Евроком“ Ива Лазарова, изпълнителен директор на Института за развитие на публична среда. 

          - Реклама -

          Средствата са на стойност 2,4 млн. лв.

          Вероятно спестяват средствата си заради многото кампании в последните две години, вероятно спестяват заради предстоящите местни избори.

          Най-големите разходи в последната кампания са направени от новата коалиция ПП-ДБ – близо 1 млн. лв., което е близо половината от цялата платена сума от всички формации.

          „Възраждане“ е на втора позиция по този показател с близо 375 000 лв., следват ГЕРБ-СДС с 258 хил лв.

          ДПС са изхарчили около 125 хил лв. за реклама, „Левицата“ около 110 хил. лв., а „БСП за България“ – 101 хил. лв.

          Ива Лазарова определи предиозборната кампания като „доста вяла“, с изключение на последните 10 дни.

             

           

          СВЪРЗАНИ НОВИНИ

          ПП-ДБ: Предлагаме отпадане на нотариалната такса при прехвърляне на МПС

          Депутатът от „Продължаваме промяната – Демократична България“ (ПП–ДБ) Йордан Иванов обяви, че формацията внася законопроект за премахване на нотариалната такса при прехвърляне на моторни...

          Поглед отвътре: Ден на отворените врати в Сухопътните войски

          Гражданите получават шанс да надникнат в работата на Сухопътните войски по повод 147 години от създаването им.

          Бойко Борисов: САЩ дават шестмесечна дерогация; особеният управител на „Лукойл“ не е свързан с Пеевски, ще се справи

          Лидерът на ГЕРБ Бойко Борисов заяви в парламента, че очаква България да получи шестмесечна дерогация по казуса с „Лукойл“, подобно на Германия. По думите...

          ОСТАВИ КОМЕНТАР

          Моля, въведете коментар!
          Моля, въведете името си тук

          - Реклама -
          ТОП ДНЕС
          ТОП 14 ДНИ
          Зареждане…
          Зареждане…
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -
          Search Suggestions
              Search Suggestions