България е една от най-разпознаваемите страни в Япония благодарение на киселото мляко, розите и спортните успехи. Това заяви Георги Костов, директор на българския павилион на ЕКСПО 2025 в Осака. По думите му, участието на страната ни в международното изложение и концепцията на павилиона оставят силно впечатление у посетителите.
„Българският павилион се радва на много добра посещаемост от страна на японските и чуждестранните гости. Имахме и доста български посетители още в първия ден“, отбеляза Костов.
- Реклама -
Павилионът представя България чрез съчетание на традиции и технологии, като предлага аудио-визуално изживяване на няколко екрана, показващо както историята на българо-японските отношения, така и иновативни постижения на българската промишленост и стартиращи компании.
„Искаме да покажем важността от развитието в синхрон с природата, за изграждане на устойчиво бъдеще за следващите поколения“, поясни той.
В първия ден на изложението – 12 април, павилионът е бил посетен от над 1100 души, като интересът не стихва и във втория ден, отбелязва директорът.
Зоната, в която се намира българският павилион, е фокусирана върху глобалната тема „Спасяване на животи“, а посетителите оценяват концепцията на страната ни като актуална и вдъхновяваща.
„Решенията, които вземаме днес, отекват в бъдещето. Важно е да мислим за всичко, което правим сега“, подчерта Костов.
ЕКСПО 2025 в Осака ще продължи до есента на 2025 г. и събира участници от над 160 държави и организации, с очакван брой посетители от около 28 милиона души.
България е една от най-разпознаваемите страни в Япония благодарение на киселото мляко, розите и спортните успехи. Това заяви Георги Костов, директор на българския павилион на ЕКСПО 2025 в Осака. По думите му, участието на страната ни в международното изложение и концепцията на павилиона оставят силно впечатление у посетителите.
„Българският павилион се радва на много добра посещаемост от страна на японските и чуждестранните гости. Имахме и доста български посетители още в първия ден“, отбеляза Костов.
- Реклама -
Павилионът представя България чрез съчетание на традиции и технологии, като предлага аудио-визуално изживяване на няколко екрана, показващо както историята на българо-японските отношения, така и иновативни постижения на българската промишленост и стартиращи компании.
„Искаме да покажем важността от развитието в синхрон с природата, за изграждане на устойчиво бъдеще за следващите поколения“, поясни той.
В първия ден на изложението – 12 април, павилионът е бил посетен от над 1100 души, като интересът не стихва и във втория ден, отбелязва директорът.
Зоната, в която се намира българският павилион, е фокусирана върху глобалната тема „Спасяване на животи“, а посетителите оценяват концепцията на страната ни като актуална и вдъхновяваща.
„Решенията, които вземаме днес, отекват в бъдещето. Важно е да мислим за всичко, което правим сега“, подчерта Костов.
ЕКСПО 2025 в Осака ще продължи до есента на 2025 г. и събира участници от над 160 държави и организации, с очакван брой посетители от около 28 милиона души.
Русия обяви, че мирните преговори с Украйна са в „паузa“. Същевременно украинскяит президент Володимир Зеленски предупреди, че руският му колега Владимир Путин все още...
По последна информация на ТВ Евроком и четиримата младежи са освободени. Тяхната мярка ще бъде променена на домашен арест. Тяхната защита е водена от...
Апелативният съд във Велико Търново промени от задържане под стража в домашен арест мерките на трима от четиримата младежи, които са обвинени за побоя...