Search Suggestions
      понеделник, 22.09.25
      Search Suggestions
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -

          Здравко Василев: Когато хлябът намалява, зрелищата стават все по-шумни, все по-ярки и все по-безвкусни

          Първият победител в „Биг Брадър“ Здравко Василев коментира старта на новия сезон на риалити формата в публикация във „Фейсбук“.

          - Реклама -

          „Хляб и зрелища!“

          Василев започва с препратка към древната максима:

          По думите му новият сезон е пример за това: „Екип от безупречни професионалисти с талант, ресурси и маркетинг превръщат кичa в зрелище, достатъчно скандално и цветно, за да грабне масата.“

          Огледало на обществото

          Василев прави паралел между риалити формата и политиката:

          Той сравнява шоуто и с кварталната клюка: „Всички уж я презират, правят се, че не съществува, но знаят всичко за нея, коментират я, а някои дори са опитали забранения плод.“

          Посланието зад избора на зрителите

          Най-интересното за него е не скандалният кастинг, а изборът на публиката:

          „Биг Брадър“ като социологически тест

          Василев подчертава, че риалити форматът всъщност разкрива обществени нагласи:

          И заключава:
          „Изборът (и този път) е изцяло ваш.“

          Първият победител в „Биг Брадър“ Здравко Василев коментира старта на новия сезон на риалити формата в публикация във „Фейсбук“.

          - Реклама -

          „Хляб и зрелища!“

          Василев започва с препратка към древната максима:

          По думите му новият сезон е пример за това: „Екип от безупречни професионалисти с талант, ресурси и маркетинг превръщат кичa в зрелище, достатъчно скандално и цветно, за да грабне масата.“

          Огледало на обществото

          Василев прави паралел между риалити формата и политиката:

          Той сравнява шоуто и с кварталната клюка: „Всички уж я презират, правят се, че не съществува, но знаят всичко за нея, коментират я, а някои дори са опитали забранения плод.“

          Посланието зад избора на зрителите

          Най-интересното за него е не скандалният кастинг, а изборът на публиката:

          „Биг Брадър“ като социологически тест

          Василев подчертава, че риалити форматът всъщност разкрива обществени нагласи:

          И заключава:
          „Изборът (и този път) е изцяло ваш.“

          СВЪРЗАНИ НОВИНИ

          Европрокуратурата повдигна обвинение за измама с европари по проект на Агенцията по заетостта

          Европейската прокуратура в София е внесла обвинителен акт в Софийския градски съд срещу представител на дружество, заподозрян в измама с европейски средства. Случаят е свързан...

          „Дойран-2025“: Внесохме две искови молби в Съда на ЕС срещу влизането в еврозоната

          Гражданско сдружение „Дойран – 2025“ е внесло две искови молби в Общия съд на ЕС в Люксембург с цел оспорване на решението за въвеждането...

          „Мяра“: ГЕРБ-СДС с двойна преднина, оспорвана битка за второто място

          ГЕРБ-СДС удвоява резултата на трите основни конкуренти, които спорят за второто място. Това показват данните от септемврийско проучване на социологическа агенция „Мяра“. Ако изборите се...

          ОСТАВИ КОМЕНТАР

          Моля, въведете коментар!
          Моля, въведете името си тук

          - Реклама -
          ТОП ДНЕС
          ТОП 14 ДНИ

          Зареждане…

          Зареждане…

          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -
          Search Suggestions
              Search Suggestions