Search Suggestions
      четвъртък, 18.09.25
      Search Suggestions
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -

          Богдан Милчев: Проектите за пътища трябва да са публични, за да няма корупция

          Българските пътища се превърнаха в източник на политическо шарлатанство и корупция.

          - Реклама -

          Това каза председателят на Института за пътна безопасност Богдан Милчев пред БНТ.

          „В момента е изключително актуално взимането на проби от пътищата. Август месец помолих министър Иван Шишков да вземем проби от няколко пътища. Той ми обеща, но на 25 август отказаха да ни предоставят проектите на тези пътища, защото те съдържат специфична информация и можем да си извадим погрешни изводи“, коментира той.

          Милчев смята, че проектите на пътищата трябва да бъдат публични, за да няма корупция.

          „Проектите и спецификациите на пътищата си ги държат скрити“, заяви председателят на Института за пътна безопасност.

          Той коментира, че не регионалният министър Иван Шишков, а държавната лаборатория е взела пробата на Северната тангента.

          „Същото е направила и преди 7 години. Тогава е разписала, че всичко е наред, за да бъде разплатен пътят. Държавната лаборатория седи скрита и който и да е министър я използва и си поръчва сантиметрите“.

          Според него дори шефът на държавната лаборатория да подаде оставка, няма да има полза, защото институциите функционират непрозрачно.

          Българските пътища се превърнаха в източник на политическо шарлатанство и корупция.

          - Реклама -

          Това каза председателят на Института за пътна безопасност Богдан Милчев пред БНТ.

          „В момента е изключително актуално взимането на проби от пътищата. Август месец помолих министър Иван Шишков да вземем проби от няколко пътища. Той ми обеща, но на 25 август отказаха да ни предоставят проектите на тези пътища, защото те съдържат специфична информация и можем да си извадим погрешни изводи“, коментира той.

          Милчев смята, че проектите на пътищата трябва да бъдат публични, за да няма корупция.

          „Проектите и спецификациите на пътищата си ги държат скрити“, заяви председателят на Института за пътна безопасност.

          Той коментира, че не регионалният министър Иван Шишков, а държавната лаборатория е взела пробата на Северната тангента.

          „Същото е направила и преди 7 години. Тогава е разписала, че всичко е наред, за да бъде разплатен пътят. Държавната лаборатория седи скрита и който и да е министър я използва и си поръчва сантиметрите“.

          Според него дори шефът на държавната лаборатория да подаде оставка, няма да има полза, защото институциите функционират непрозрачно.

          СВЪРЗАНИ НОВИНИ

          Blue Warrior представя първата си телевизионна кампания у нас

          През последните години българският пазар на уиски бележи динамично развитие и устойчив растеж. Профилът на уиски любителя в България също се променя: основните потребители...

          Съдът взе мярка задържане под стража за прокурорския син във Варна

          Съдът във Варна наложи най-тежката мярка за процесуална принуда – „задържане под стража“ – на 31-годишния Николай Маджаров, син на прокурор, уличен в притежание...

          Прокуратурата разследва побоя над кмета на Огняново

          В Районна прокуратура – Благоевград, Териториално отделение – Гоце Делчев, е образувано досъдебно производство за нападение над кмета на с. Огняново, съобщиха от институцията. Разследването...

          ОСТАВИ КОМЕНТАР

          Моля, въведете коментар!
          Моля, въведете името си тук

          - Реклама -
          ТОП ДНЕС
          ТОП 14 ДНИ
          Зареждане…
          Зареждане…
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -
          Search Suggestions
              Search Suggestions