Search Suggestions
      вторник, 25.11.25
      Search Suggestions
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -

          Богдан Милчев: Проектите за пътища трябва да са публични, за да няма корупция

          Българските пътища се превърнаха в източник на политическо шарлатанство и корупция.

          - Реклама -

          Това каза председателят на Института за пътна безопасност Богдан Милчев пред БНТ.

          „В момента е изключително актуално взимането на проби от пътищата. Август месец помолих министър Иван Шишков да вземем проби от няколко пътища. Той ми обеща, но на 25 август отказаха да ни предоставят проектите на тези пътища, защото те съдържат специфична информация и можем да си извадим погрешни изводи“, коментира той.

          Милчев смята, че проектите на пътищата трябва да бъдат публични, за да няма корупция.

          „Проектите и спецификациите на пътищата си ги държат скрити“, заяви председателят на Института за пътна безопасност.

          Той коментира, че не регионалният министър Иван Шишков, а държавната лаборатория е взела пробата на Северната тангента.

          „Същото е направила и преди 7 години. Тогава е разписала, че всичко е наред, за да бъде разплатен пътят. Държавната лаборатория седи скрита и който и да е министър я използва и си поръчва сантиметрите“.

          Според него дори шефът на държавната лаборатория да подаде оставка, няма да има полза, защото институциите функционират непрозрачно.

          Българските пътища се превърнаха в източник на политическо шарлатанство и корупция.

          - Реклама -

          Това каза председателят на Института за пътна безопасност Богдан Милчев пред БНТ.

          „В момента е изключително актуално взимането на проби от пътищата. Август месец помолих министър Иван Шишков да вземем проби от няколко пътища. Той ми обеща, но на 25 август отказаха да ни предоставят проектите на тези пътища, защото те съдържат специфична информация и можем да си извадим погрешни изводи“, коментира той.

          Милчев смята, че проектите на пътищата трябва да бъдат публични, за да няма корупция.

          „Проектите и спецификациите на пътищата си ги държат скрити“, заяви председателят на Института за пътна безопасност.

          Той коментира, че не регионалният министър Иван Шишков, а държавната лаборатория е взела пробата на Северната тангента.

          „Същото е направила и преди 7 години. Тогава е разписала, че всичко е наред, за да бъде разплатен пътят. Държавната лаборатория седи скрита и който и да е министър я използва и си поръчва сантиметрите“.

          Според него дори шефът на държавната лаборатория да подаде оставка, няма да има полза, защото институциите функционират непрозрачно.

          СВЪРЗАНИ НОВИНИ

          Липсата на средства за 20 заплати накуп блокира пенсионирането на служители в МВР

          Ръководството на Министерството на вътрешните работи (МВР) няма планове да инициира законодателни промени за поетапното освобождаване на служители, които получават едновременно заплата и пенсия....

          Васил Терзиев отговори на заканата на Пеевски за съд заради паркирането в София

          Кметът на София Васил Терзиев влезе в задочен диалог с лидера на ДПС Делян Пеевски относно промените в организацията на движението в столицата. Поводът...

          Първият от новите влакове „Шкода“ за България е напълно готов и пристига през януари

          Специалният пратеник в Чехия Стефан Стефанов предава подробности по темата от мястото на събитието. Първата машина от общо 25 нови влака, поръчани от България преди...

          ОСТАВИ КОМЕНТАР

          Моля, въведете коментар!
          Моля, въведете името си тук

          - Реклама -
          ТОП ДНЕС
          ТОП 14 ДНИ
          Зареждане…
          Зареждане…
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -
          Search Suggestions
              Search Suggestions