Search Suggestions
      събота, 12.07.25
      Search Suggestions
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -

          Б.Милчев: Има повече от една човешка грешка при инцидента с Караянчева

          „Когато настъпват такива тежки пътнотранспортни произшествия, налице е човешка грешка. За себе си съм убеден, че тук има повече от една човешка грешка”. Това заяви в предаването „Здравей, България” бившият шеф на столичния КАТ и настоящ председател на Института за пътна безопасност Богдан Милчев. Той изложи своята гледна точка за катастрофата с кортежа на председателя на Народното събрание Цвета Караянчева.

          - Реклама -

          „Задавам си въпроса, дали служителите от НСО, когато тръгват на път, дали им е разписано задължението охраняваното лице да бъде обезопасено с колан. Това е ключов въпрос. Била ли е с колан и ако е била с колан, щеше ли да има такова нараняване”, попита Милчев.

          Бившият шеф на КАТ-София коментира още и маркировката на пътя, където е станала катастрофата.
          „Има маркировка, която маркира „остров”. Той е повече от 8 кв./м – тоест доста голям „остров”. Идва въпросът дали, ако има знак за ограничение на скоростта, дали той се спазва. Не се спазва, защото организаторът на движението създава предпоставки да не се спазва, изграждайки този тип „острови””, заяви Милчев. Според него такъв тип „остров” трябва да е повдигнат, озеленен, със знаци.

          „Когато настъпват такива тежки пътнотранспортни произшествия, налице е човешка грешка. За себе си съм убеден, че тук има повече от една човешка грешка”. Това заяви в предаването „Здравей, България” бившият шеф на столичния КАТ и настоящ председател на Института за пътна безопасност Богдан Милчев. Той изложи своята гледна точка за катастрофата с кортежа на председателя на Народното събрание Цвета Караянчева.

          - Реклама -

          „Задавам си въпроса, дали служителите от НСО, когато тръгват на път, дали им е разписано задължението охраняваното лице да бъде обезопасено с колан. Това е ключов въпрос. Била ли е с колан и ако е била с колан, щеше ли да има такова нараняване”, попита Милчев.

          Бившият шеф на КАТ-София коментира още и маркировката на пътя, където е станала катастрофата.
          „Има маркировка, която маркира „остров”. Той е повече от 8 кв./м – тоест доста голям „остров”. Идва въпросът дали, ако има знак за ограничение на скоростта, дали той се спазва. Не се спазва, защото организаторът на движението създава предпоставки да не се спазва, изграждайки този тип „острови””, заяви Милчев. Според него такъв тип „остров” трябва да е повдигнат, озеленен, със знаци.

          СВЪРЗАНИ НОВИНИ

          „Изплюване върху Конституцията“: Байкушев за мярката на Коцев

          "Изплюване върху Конституцията". Така кметът на Благоевград Методи Байкушев коментира мярката на кмета на Варна Благомир Коцев и останалите трима задържани от "Продължаваме промяната".  "Това,...

          Мицкоски: Целта на България към Македония е като на Русия спрямо Украйна

          Европа видя каква е целта на българските политици. Тя по нищо не се различава от целта на руското ръководство спрямо Украйна. Това заяви премиерът...

          Тежка катастрофа на „Тракия“: Тригодишно дете е с опасност за живота

          Дете на 3 години е с опасност за живота след пътнотранспортно произшествие на автомагистрала "Тракия". Това съобщиха от пресцентъра на Областна дирекция (ОД) на...

          ОСТАВИ КОМЕНТАР

          Моля, въведете коментар!
          Моля, въведете името си тук

          - Реклама -
          ТОП ДНЕС
          ТОП 14 ДНИ
          Зареждане…
          Зареждане…
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -
          Search Suggestions
              Search Suggestions