Search Suggestions
      четвъртък, 18.09.25
      Search Suggestions
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -

          Б.Милчев: Има повече от една човешка грешка при инцидента с Караянчева

          „Когато настъпват такива тежки пътнотранспортни произшествия, налице е човешка грешка. За себе си съм убеден, че тук има повече от една човешка грешка”. Това заяви в предаването „Здравей, България” бившият шеф на столичния КАТ и настоящ председател на Института за пътна безопасност Богдан Милчев. Той изложи своята гледна точка за катастрофата с кортежа на председателя на Народното събрание Цвета Караянчева.

          - Реклама -

          „Задавам си въпроса, дали служителите от НСО, когато тръгват на път, дали им е разписано задължението охраняваното лице да бъде обезопасено с колан. Това е ключов въпрос. Била ли е с колан и ако е била с колан, щеше ли да има такова нараняване”, попита Милчев.

          Бившият шеф на КАТ-София коментира още и маркировката на пътя, където е станала катастрофата.
          „Има маркировка, която маркира „остров”. Той е повече от 8 кв./м – тоест доста голям „остров”. Идва въпросът дали, ако има знак за ограничение на скоростта, дали той се спазва. Не се спазва, защото организаторът на движението създава предпоставки да не се спазва, изграждайки този тип „острови””, заяви Милчев. Според него такъв тип „остров” трябва да е повдигнат, озеленен, със знаци.

          „Когато настъпват такива тежки пътнотранспортни произшествия, налице е човешка грешка. За себе си съм убеден, че тук има повече от една човешка грешка”. Това заяви в предаването „Здравей, България” бившият шеф на столичния КАТ и настоящ председател на Института за пътна безопасност Богдан Милчев. Той изложи своята гледна точка за катастрофата с кортежа на председателя на Народното събрание Цвета Караянчева.

          - Реклама -

          „Задавам си въпроса, дали служителите от НСО, когато тръгват на път, дали им е разписано задължението охраняваното лице да бъде обезопасено с колан. Това е ключов въпрос. Била ли е с колан и ако е била с колан, щеше ли да има такова нараняване”, попита Милчев.

          Бившият шеф на КАТ-София коментира още и маркировката на пътя, където е станала катастрофата.
          „Има маркировка, която маркира „остров”. Той е повече от 8 кв./м – тоест доста голям „остров”. Идва въпросът дали, ако има знак за ограничение на скоростта, дали той се спазва. Не се спазва, защото организаторът на движението създава предпоставки да не се спазва, изграждайки този тип „острови””, заяви Милчев. Според него такъв тип „остров” трябва да е повдигнат, озеленен, със знаци.

          СВЪРЗАНИ НОВИНИ

          Кметът на район „Искър“: Искаме незабавна среща с „Топлофикация“

          Жителите на столичния район "Искър" ще останат без парно и топла вода за близо три месеца. От 2 октомври до 30 декември 2025 г....

          Асен Василев с първи коментар след екшъна с Пеевски: Той беше изцяло извън релси

          Лидерът на „Продължаваме промяната“ Асен Василев коментира словесния сблъсък между него и лидера на „ДПС-Ново начало“ Делян Пеевски, който се разигра по-рано днес в...

          Страхил Ангелов: Борисов го очаква съдбата на Ахмед Доган

          Водещият на предаването "Контра" Страхил Ангелов коментира в профила си във Facebook предстоящото гласуване на петия вот на недоверие срещу кабинета „Желязков“. Според него...

          ОСТАВИ КОМЕНТАР

          Моля, въведете коментар!
          Моля, въведете името си тук

          - Реклама -
          ТОП ДНЕС
          ТОП 14 ДНИ
          Зареждане…
          Зареждане…
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -
          Search Suggestions
              Search Suggestions