Европейският парламент отхвърли поправките, внесени от българските евродепутати по пакет „Мобилност“. Решението е взето с голямо мнозинство. Това се случи днес по време на пленарната сесия на Европейския парламент.
- Реклама -
На днешното гласуване пакетът за международните превози е приет на второ четене и официално става закон.
Преходният период преди пакетът окончателно да влезе в сила е година и половина.
След изтичане на срокът, камионите ще трябва да се връщат в страната, в която е регистрирана фирмата на 8 седмици, а водачите – на 4.
„Основните ни надежди са свързани с действията оттук нататък. Това, което ни предстои, и смятам, че там имаме далеч по-големи шансове, е в Съда на ЕС в Люксембург.“ Това заяви евродепутатът Петър Витанов, който е и постоянен член на транспортната комисия.
Според Витанов Комисията сама се е отказала от първоначалното си предложение за пакета, тъй като в него не е било предвидено нито връщането на камионите, нито на водача.
Европейският парламент отхвърли поправките, внесени от българските евродепутати по пакет „Мобилност“. Решението е взето с голямо мнозинство. Това се случи днес по време на пленарната сесия на Европейския парламент.
- Реклама -
На днешното гласуване пакетът за международните превози е приет на второ четене и официално става закон.
Преходният период преди пакетът окончателно да влезе в сила е година и половина.
След изтичане на срокът, камионите ще трябва да се връщат в страната, в която е регистрирана фирмата на 8 седмици, а водачите – на 4.
„Основните ни надежди са свързани с действията оттук нататък. Това, което ни предстои, и смятам, че там имаме далеч по-големи шансове, е в Съда на ЕС в Люксембург.“ Това заяви евродепутатът Петър Витанов, който е и постоянен член на транспортната комисия.
Според Витанов Комисията сама се е отказала от първоначалното си предложение за пакета, тъй като в него не е било предвидено нито връщането на камионите, нито на водача.