Search Suggestions
      неделя, 11.05.25
      Search Suggestions
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -

          ПРОМЕНИ В ЕЛЕКТРОННОТО ПАЗАРУВАНЕ

          Онлайн платформа може да намали с 30% разходите за доставки. Иновацията поставя купувачите в по-силна позиция, и им осигурява най-изгодните цени. Прозрачност без граници и максимална ефективност са двата основни принципа за създаването на нововъведението.
          Платформата е разработена на принципа на обърнатата пирамида в пазаруването, при която купувачите са в по-силната позиция от продавачите. Досега купувачите винаги са били в подчинено положение, сега се дава възможност те да бъдат силните и да диктуват правилата на играта, а продавачите на стоки и услуги да се състезават за парите им. Потребителя ще може да обяви предпочитаната за него цена, а продавачите да се състезават да удовлетворят желанията му. Според създателите, платформата дава на бизнеса възможност за повече печалба и справяне с корупцията.
          Платформата дава възможност за организиране на три вида търгове. Единият е затворен. Другият е полуявен, при който участниците виждат само цените на конкуренцията, но не и името й. Третия вид е явен при които е показана на светло цялата информация. Към момента онлайн платформата покрива секторите транспорт и логистика, строителство и консумативи за офиса, като регистрираните участници са над 2900 – купувачи и продавачи, а броят на успешните сделки надхвърля 2700.

          Онлайн платформа може да намали с 30% разходите за доставки. Иновацията поставя купувачите в по-силна позиция, и им осигурява най-изгодните цени. Прозрачност без граници и максимална ефективност са двата основни принципа за създаването на нововъведението.
          Платформата е разработена на принципа на обърнатата пирамида в пазаруването, при която купувачите са в по-силната позиция от продавачите. Досега купувачите винаги са били в подчинено положение, сега се дава възможност те да бъдат силните и да диктуват правилата на играта, а продавачите на стоки и услуги да се състезават за парите им. Потребителя ще може да обяви предпочитаната за него цена, а продавачите да се състезават да удовлетворят желанията му. Според създателите, платформата дава на бизнеса възможност за повече печалба и справяне с корупцията.
          Платформата дава възможност за организиране на три вида търгове. Единият е затворен. Другият е полуявен, при който участниците виждат само цените на конкуренцията, но не и името й. Третия вид е явен при които е показана на светло цялата информация. Към момента онлайн платформата покрива секторите транспорт и логистика, строителство и консумативи за офиса, като регистрираните участници са над 2900 – купувачи и продавачи, а броят на успешните сделки надхвърля 2700.

          СВЪРЗАНИ НОВИНИ

          След 53 години в орбита съветският космически апарат „Космос 482“ се разби на Земята

          Сондата "Космос 482" се разби на Земята след повече от пет десетилетия в орбита около нашата планета, съобщава уебсайтът "Space.com". Според руската космическа агенция...

          Халюцинациите на изкуствения интелект се увеличават, въпреки по-умните системи.

          Новите ИИ системи допускат все повече фактически грешки, известни като халюцинации, въпреки технологичния напредък. Експерти и компании признават, че не разбират напълно причините за...

          ИЗНЕНАДА: Google преименува още един от най-важните обекти в света (КАРТА)

          Компанията Google промени името на Персийския залив на Арабски залив в своето приложение Google Карти, което предизвика сериозен международен отзвук. Това съобщи РИА Новости. Какво...

          ОСТАВИ КОМЕНТАР

          Моля, въведете коментар!
          Моля, въведете името си тук

          - Реклама -
          ТОП ДНЕС
          ТОП 14 ДНИ
          Зареждане…
          Зареждане…
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -
          Search Suggestions
              Search Suggestions