Search Suggestions
      сряда, 15.10.25
      Search Suggestions
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -

          ПРОМЕНИ В ЕЛЕКТРОННОТО ПАЗАРУВАНЕ

          Онлайн платформа може да намали с 30% разходите за доставки. Иновацията поставя купувачите в по-силна позиция, и им осигурява най-изгодните цени. Прозрачност без граници и максимална ефективност са двата основни принципа за създаването на нововъведението.
          Платформата е разработена на принципа на обърнатата пирамида в пазаруването, при която купувачите са в по-силната позиция от продавачите. Досега купувачите винаги са били в подчинено положение, сега се дава възможност те да бъдат силните и да диктуват правилата на играта, а продавачите на стоки и услуги да се състезават за парите им. Потребителя ще може да обяви предпочитаната за него цена, а продавачите да се състезават да удовлетворят желанията му. Според създателите, платформата дава на бизнеса възможност за повече печалба и справяне с корупцията.
          Платформата дава възможност за организиране на три вида търгове. Единият е затворен. Другият е полуявен, при който участниците виждат само цените на конкуренцията, но не и името й. Третия вид е явен при които е показана на светло цялата информация. Към момента онлайн платформата покрива секторите транспорт и логистика, строителство и консумативи за офиса, като регистрираните участници са над 2900 – купувачи и продавачи, а броят на успешните сделки надхвърля 2700.

          Онлайн платформа може да намали с 30% разходите за доставки. Иновацията поставя купувачите в по-силна позиция, и им осигурява най-изгодните цени. Прозрачност без граници и максимална ефективност са двата основни принципа за създаването на нововъведението.
          Платформата е разработена на принципа на обърнатата пирамида в пазаруването, при която купувачите са в по-силната позиция от продавачите. Досега купувачите винаги са били в подчинено положение, сега се дава възможност те да бъдат силните и да диктуват правилата на играта, а продавачите на стоки и услуги да се състезават за парите им. Потребителя ще може да обяви предпочитаната за него цена, а продавачите да се състезават да удовлетворят желанията му. Според създателите, платформата дава на бизнеса възможност за повече печалба и справяне с корупцията.
          Платформата дава възможност за организиране на три вида търгове. Единият е затворен. Другият е полуявен, при който участниците виждат само цените на конкуренцията, но не и името й. Третия вид е явен при които е показана на светло цялата информация. Към момента онлайн платформата покрива секторите транспорт и логистика, строителство и консумативи за офиса, като регистрираните участници са над 2900 – купувачи и продавачи, а броят на успешните сделки надхвърля 2700.

          СВЪРЗАНИ НОВИНИ

          Астрономи заснеха първото радиоизображение на две черни дупки, обикалящи една около друга

          Астрономи за първи път получиха радиоизображение на две черни дупки, които обикалят една около друга, съобщи университетът във финландския град Турку, където е публикувано...

          България с пробив в квантовите изчисления: INSAIT и СУ блестят с qblaze

          INSAIT към Софийския университет, заедно с ETH Zurich, представи qblaze — симулатор на квантови изчисления, който поставя световен рекорд: разлага число 549 755 813...

          Учени: Светът е преминал критичната точка за кораловите рифове

          Тропическите коралови рифове по света почти сигурно са преминали точката на невъзврат, тъй като океаните се затоплят отвъд границата, при която повечето от тях...

          ОСТАВИ КОМЕНТАР

          Моля, въведете коментар!
          Моля, въведете името си тук

          - Реклама -
          ТОП ДНЕС
          ТОП 14 ДНИ
          Зареждане…
          Зареждане…
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -
          Search Suggestions
              Search Suggestions