Search Suggestions
      неделя, 14.12.25
      Search Suggestions
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -

          ПРОМЕНИ В ЕЛЕКТРОННОТО ПАЗАРУВАНЕ

          Онлайн платформа може да намали с 30% разходите за доставки. Иновацията поставя купувачите в по-силна позиция, и им осигурява най-изгодните цени. Прозрачност без граници и максимална ефективност са двата основни принципа за създаването на нововъведението.
          Платформата е разработена на принципа на обърнатата пирамида в пазаруването, при която купувачите са в по-силната позиция от продавачите. Досега купувачите винаги са били в подчинено положение, сега се дава възможност те да бъдат силните и да диктуват правилата на играта, а продавачите на стоки и услуги да се състезават за парите им. Потребителя ще може да обяви предпочитаната за него цена, а продавачите да се състезават да удовлетворят желанията му. Според създателите, платформата дава на бизнеса възможност за повече печалба и справяне с корупцията.
          Платформата дава възможност за организиране на три вида търгове. Единият е затворен. Другият е полуявен, при който участниците виждат само цените на конкуренцията, но не и името й. Третия вид е явен при които е показана на светло цялата информация. Към момента онлайн платформата покрива секторите транспорт и логистика, строителство и консумативи за офиса, като регистрираните участници са над 2900 – купувачи и продавачи, а броят на успешните сделки надхвърля 2700.

          Онлайн платформа може да намали с 30% разходите за доставки. Иновацията поставя купувачите в по-силна позиция, и им осигурява най-изгодните цени. Прозрачност без граници и максимална ефективност са двата основни принципа за създаването на нововъведението.
          Платформата е разработена на принципа на обърнатата пирамида в пазаруването, при която купувачите са в по-силната позиция от продавачите. Досега купувачите винаги са били в подчинено положение, сега се дава възможност те да бъдат силните и да диктуват правилата на играта, а продавачите на стоки и услуги да се състезават за парите им. Потребителя ще може да обяви предпочитаната за него цена, а продавачите да се състезават да удовлетворят желанията му. Според създателите, платформата дава на бизнеса възможност за повече печалба и справяне с корупцията.
          Платформата дава възможност за организиране на три вида търгове. Единият е затворен. Другият е полуявен, при който участниците виждат само цените на конкуренцията, но не и името й. Третия вид е явен при които е показана на светло цялата информация. Към момента онлайн платформата покрива секторите транспорт и логистика, строителство и консумативи за офиса, като регистрираните участници са над 2900 – купувачи и продавачи, а броят на успешните сделки надхвърля 2700.

          google-news
          Последвайте Евроком в Google News

          СВЪРЗАНИ НОВИНИ

          Disney влиза в света на AI: 200 героя оживяват чрез OpenAI

          Уолт Дисни и OpenAI официално обявиха тригодишно лицензионно партньорство, което ще позволи на потребителите да създават AI-генерирани видеа с повече от 200 култови персонажа...

          Мощно слънчево изригване на 3 и 4 декември

          Вчерашното мощно изригване на Слънцето от клас X2 продължава да бъде обект на засилен интерес от страна на научната общност. Според актуализираните модели на...

          Учени от НАСА и NOAA: Озоновата дупка продължава да се свива

          Експерти от НАСА и Националното управление за океански и атмосферни изследвания на САЩ (NOAA) отчитат положителна тенденция в състоянието на атмосферата – озоновата дупка...

          ОСТАВИ КОМЕНТАР

          Моля, въведете коментар!
          Моля, въведете името си тук

          - Реклама -
          ТОП ДНЕС
          ТОП 14 ДНИ
          Зареждане…
          Зареждане…
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -
          Search Suggestions
              Search Suggestions