До два месеца ще има яснота за това откъде ще премине трасето на АМ „Струма“ при Креснеското дефиле като това ще бъде определено от екологичните мерки.
- Реклама -
Това заяви в ефира на БНТ министърът на регионалното развитие и благоустройство арх. Иван Шишков.
Регионалният министър обясни, че пътният възел, който започна да се доизгражда през май, по никакъв начин не предопределя трасето:
„Това е кръгово движение, част от което не е изградено. Много беше важно да спасим процедурата за ОВОС, за да спечелим време, каквото и да е решението за трасето. АМ „Струма “ беше подмятана във времето и отлагана от един програмен период към друг. Мисля, че вече за всички е ясно, че не трябва повече да подмятане във времето на нито един инфраструктурен обект, включително и АМ „Струма“, и АМ „Европа“.
Спроед Шишков протестите срещу доизграждането на пътния възел, Шишков са в подкрепа на бизнес интересите в региона и по-точно на ресторантите край пътя и фирмите, предлагащи рафтинг услуги:
„Задавате ли си въпроса всички тези заведения как са построени буквално в реката? Значи искаме да пазим природата, но едни ще я пазят повече, а други – по-малко. Част от тези строежи са незаконни и те имат притеснения за свързаността с техните обекти. И аз не мисля, че трябва да се съобразяваме с няколко незаконни ресторанта и с някаква дейност, която не е регулирана. ДНСК е правила проверка и понеже всички строежи там са в правомощията на Общината, ние сме информирали кмета“.
До два месеца ще има яснота за това откъде ще премине трасето на АМ „Струма“ при Креснеското дефиле като това ще бъде определено от екологичните мерки.
- Реклама -
Това заяви в ефира на БНТ министърът на регионалното развитие и благоустройство арх. Иван Шишков.
Регионалният министър обясни, че пътният възел, който започна да се доизгражда през май, по никакъв начин не предопределя трасето:
„Това е кръгово движение, част от което не е изградено. Много беше важно да спасим процедурата за ОВОС, за да спечелим време, каквото и да е решението за трасето. АМ „Струма “ беше подмятана във времето и отлагана от един програмен период към друг. Мисля, че вече за всички е ясно, че не трябва повече да подмятане във времето на нито един инфраструктурен обект, включително и АМ „Струма“, и АМ „Европа“.
Спроед Шишков протестите срещу доизграждането на пътния възел, Шишков са в подкрепа на бизнес интересите в региона и по-точно на ресторантите край пътя и фирмите, предлагащи рафтинг услуги:
„Задавате ли си въпроса всички тези заведения как са построени буквално в реката? Значи искаме да пазим природата, но едни ще я пазят повече, а други – по-малко. Част от тези строежи са незаконни и те имат притеснения за свързаността с техните обекти. И аз не мисля, че трябва да се съобразяваме с няколко незаконни ресторанта и с някаква дейност, която не е регулирана. ДНСК е правила проверка и понеже всички строежи там са в правомощията на Общината, ние сме информирали кмета“.