Експерти на Института по пътна безопасност извършиха оглед на мостовото съоръжение и установиха дълбоки пукнатини при мостовите връзки. Това са стари пукнатини, които са били запълвани с битум по време на експлоатацията на моста от 2014 г.
- Реклама -
Констатирани са мрежови пукнатини около пътните шахти – следи от ремонти по тях не са констатирани, допълват от организацията.
Открити са и белези на недостатъчно бетоново покритие на арматурните пръти – това е съществено несъответствие, което води до понижаване на живота на съоръжението.
„От направените констатации се установява, че след пускане на мостовото съоръжение в експлоатация от 2014 г. при натоварването на трафикопотока са се получили слягания, в следствие на което са възникнали повечето пукнатини. По време на експлоатацията тези пукнатини са били запълвани с битум, но това не е довело до спиране на сляганията. Преди началото на зимния сезон, пукнатините с ширина повече от 4 см не са били запълнени. Следователно водата е проникнала в дълбочина, което е довело до компрометиране на асфалтовата настилка.
Огледът на съоръжението ни показва, че поддръжката му и качеството на изпълнение не отговаря на съвременните изисквания.
Експерти на Столична община днес обявиха, че времето не е подходящо за ремонт на компрометиралото се асфалтово покритие на Лъвов мост. В същото време се извършва ремонт на асфалтовото покритие на АМ „Тракия“ в района на Чирпан. Явно времето е подходящо да се ремонтира магистрала, но не е подходящо за ремонти в град София.
Института за пътна безопасност припомня на госпожа Фандъкова, че все още не е изпълнила обещанията, които даде в предизборния дебат за транспорта на София“, се посочва в становището на ИПБ.
Експерти на Института по пътна безопасност извършиха оглед на мостовото съоръжение и установиха дълбоки пукнатини при мостовите връзки. Това са стари пукнатини, които са били запълвани с битум по време на експлоатацията на моста от 2014 г.
- Реклама -
Констатирани са мрежови пукнатини около пътните шахти – следи от ремонти по тях не са констатирани, допълват от организацията.
Открити са и белези на недостатъчно бетоново покритие на арматурните пръти – това е съществено несъответствие, което води до понижаване на живота на съоръжението.
„От направените констатации се установява, че след пускане на мостовото съоръжение в експлоатация от 2014 г. при натоварването на трафикопотока са се получили слягания, в следствие на което са възникнали повечето пукнатини. По време на експлоатацията тези пукнатини са били запълвани с битум, но това не е довело до спиране на сляганията. Преди началото на зимния сезон, пукнатините с ширина повече от 4 см не са били запълнени. Следователно водата е проникнала в дълбочина, което е довело до компрометиране на асфалтовата настилка.
Огледът на съоръжението ни показва, че поддръжката му и качеството на изпълнение не отговаря на съвременните изисквания.
Експерти на Столична община днес обявиха, че времето не е подходящо за ремонт на компрометиралото се асфалтово покритие на Лъвов мост. В същото време се извършва ремонт на асфалтовото покритие на АМ „Тракия“ в района на Чирпан. Явно времето е подходящо да се ремонтира магистрала, но не е подходящо за ремонти в град София.
Института за пътна безопасност припомня на госпожа Фандъкова, че все още не е изпълнила обещанията, които даде в предизборния дебат за транспорта на София“, се посочва в становището на ИПБ.
Състав на Софийския градски съд отмени избора на Весела Лечева за председател на Българския олимпийски комитет (БОК), извършен на Общото събрание на централата на...
Столична община въвежда Зелен билет за пътуване в градския транспорт във връзка с прогнозата за образуване на мъгли и задържане на фини прахови частици...
Най-старият български футболен клуб "Ботев" Пловдив и европейската шампионка по шахмат за 2023 г. Виктория Радева организират специален шахматен празник за децата на Пловдив.
Футболно-шахматната...