Search Suggestions
      вторник, 16.12.25
      Search Suggestions
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -

          Богдан Милчев: Корупцията в пътното строителство е нарисувана

          „Когато имаш 350 км. деформации по магистралите, това са близо половината, какъв е отговорът? На площад „Македония“ 3. Там е Агенция „Пътна инфраструктура“. Там е най-опасно. Деформацията и дупките са там, докато гражданите и хората не поискат повече сигурност“, това заяви Богдан Милчев от Института по пътна безопасност пред БНТ, коментирайки доклада на организацията за състоянието на магистралите в България.

          - Реклама -

          Всички обществени поръчки са по старо му. В момента тече поръчка за ремонт на тунелите на „Хемус“. Аз мога предварително да ви кажа кой ще ги спечели. Същите, които ремонтираха Витиня, само че са си създали друг консорциум, с друго име, но същите фирми, продължи той.

          „Тунелът „Железница“, защо още не е пуснат?“, пита риторично Богдан Милчев.

          Според него е ключово страната да има правителство, което да се заеме с решаване на проблемите на хората.

          Корупцията е нарисувана. На всички нива. Три неща трябва да решим. Имаме тежки организационно-структурни проблеми. АПИ трябва да се разформирова, имаме законодателни проблеми и третото е корупцията. Не решим ли трите елемента едновременно – пак няма да има резултат, категоричен беше той.

            

          „Когато имаш 350 км. деформации по магистралите, това са близо половината, какъв е отговорът? На площад „Македония“ 3. Там е Агенция „Пътна инфраструктура“. Там е най-опасно. Деформацията и дупките са там, докато гражданите и хората не поискат повече сигурност“, това заяви Богдан Милчев от Института по пътна безопасност пред БНТ, коментирайки доклада на организацията за състоянието на магистралите в България.

          - Реклама -

          Всички обществени поръчки са по старо му. В момента тече поръчка за ремонт на тунелите на „Хемус“. Аз мога предварително да ви кажа кой ще ги спечели. Същите, които ремонтираха Витиня, само че са си създали друг консорциум, с друго име, но същите фирми, продължи той.

          „Тунелът „Железница“, защо още не е пуснат?“, пита риторично Богдан Милчев.

          Според него е ключово страната да има правителство, което да се заеме с решаване на проблемите на хората.

          Корупцията е нарисувана. На всички нива. Три неща трябва да решим. Имаме тежки организационно-структурни проблеми. АПИ трябва да се разформирова, имаме законодателни проблеми и третото е корупцията. Не решим ли трите елемента едновременно – пак няма да има резултат, категоричен беше той.

            

          google-news
          Последвайте Евроком в Google News

          СВЪРЗАНИ НОВИНИ

          Танкерът „KAIROS“ е успешно изведен и закотвен в Бургаския залив

          Екипите на Изпълнителна агенция „Морска администрация“, съвместно с фирмата изпълнител BMF TUG Service, завършиха успешно буксировката на танкера „KAIROS“ с помощта на три влекача. Около...

          Желязков участва в първата среща на върха на Източния фланг

          Министър-председателят Росен Желязков ще вземе участие в първата среща на върха на Източния фланг, която ще се проведе на 16 декември 2025 г. Форумът...

          Радев продължава консултациите с партиите след оставката на кабинета „Желязков“

          На 16 декември ще се проведат вторите консултации на парламентарно представените партии с президента Румен Радев, предаде репортер на БГНЕС. Държавният глава ще приеме на...

          ОСТАВИ КОМЕНТАР

          Моля, въведете коментар!
          Моля, въведете името си тук

          - Реклама -
          ТОП ДНЕС
          ТОП 14 ДНИ
          Зареждане…
          Зареждане…
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -
          Search Suggestions
              Search Suggestions