Search Suggestions
      петък, 09.05.25
      Search Suggestions
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -

          Никола Стоянов и японският посланик подписаха писмо за намерение за създаване на научен център за млечни продукти

          „Ел Би Булгарикум“ и японската „Мейджи“ ще създадат център за научно-развойна дейност, който ще разработва нови млечни и други продукти, съдържащи бактерията Лактобацилус булгарикус. Днес двете компании подписаха Писмо за намерение, а ангажиментът бе потвърден и на институционално ниво от министъра на икономиката и индустрията Никола Стоянов и посланика на Япония Н.Пр. Хироши Нарахира. Инициативата е във връзка с отбелязване на 50 г. от пускането на българското кисело мляко на японския пазар.

          - Реклама -

          „Партньорството между „Ел Би“ и „Мейджи“ през годините стана и един от символите на отношенията между нашите две държави“, подчерта министър Стоянов. По думите му е много важно да бъдат набелязани съвместни инициативи, с които да се надгради постигнатото дотук, но и да се разработват иновативни продукти, които да задържат интереса към уникалната българска бактерия. „Отбелязваме половин век на успешно партньорство, но сега е моментът да положим основите и на следващите 50 години, които да донесат още повече резултати“, подчерта Никола Стоянов.

          Японската компания полага и последователни усилия за по-масово присъствие на китайския пазар, а българското кисело мляко вече се предлага и на него, стана ясно по време на срещата.

          Министър Стоянов представи и плановете за развитие на държавната „Ел Би Булгарикум“ и интереса на други държави за придобиване на български лиценз, по примера на сътрудничеството с Япония. „В напреднали разговори сме с държави от Близкия изток и се надяваме, че скоро ще имаме и други позитивни примери за популяризиране на България чрез уникалното ни кисело мляко“, коментира още българският министър.

          По време на срещата бяха дискутирани и цените на „Ел би Булгарикум“ в търговската мрежа в България. „С правилни действия успяхме да направим така, че продуктите, които са познати дори в Далечния изток със своето качество, да се предлагат на едни от най-ниските цени в България“, каза още Никола Стоянов. Според него една от основните цели на държавната млекопреработвателна компания е да гарантира автентичността на вкуса и стандарта за качество, на възможно най-добрите цени.

          На срещата присъстваха ръководствата на Държавната консолидационна компания, „Ел Би Булгарикум“ и на японската компания „Мейджи“.

          „Ел Би Булгарикум“ и японската „Мейджи“ ще създадат център за научно-развойна дейност, който ще разработва нови млечни и други продукти, съдържащи бактерията Лактобацилус булгарикус. Днес двете компании подписаха Писмо за намерение, а ангажиментът бе потвърден и на институционално ниво от министъра на икономиката и индустрията Никола Стоянов и посланика на Япония Н.Пр. Хироши Нарахира. Инициативата е във връзка с отбелязване на 50 г. от пускането на българското кисело мляко на японския пазар.

          - Реклама -

          „Партньорството между „Ел Би“ и „Мейджи“ през годините стана и един от символите на отношенията между нашите две държави“, подчерта министър Стоянов. По думите му е много важно да бъдат набелязани съвместни инициативи, с които да се надгради постигнатото дотук, но и да се разработват иновативни продукти, които да задържат интереса към уникалната българска бактерия. „Отбелязваме половин век на успешно партньорство, но сега е моментът да положим основите и на следващите 50 години, които да донесат още повече резултати“, подчерта Никола Стоянов.

          Японската компания полага и последователни усилия за по-масово присъствие на китайския пазар, а българското кисело мляко вече се предлага и на него, стана ясно по време на срещата.

          Министър Стоянов представи и плановете за развитие на държавната „Ел Би Булгарикум“ и интереса на други държави за придобиване на български лиценз, по примера на сътрудничеството с Япония. „В напреднали разговори сме с държави от Близкия изток и се надяваме, че скоро ще имаме и други позитивни примери за популяризиране на България чрез уникалното ни кисело мляко“, коментира още българският министър.

          По време на срещата бяха дискутирани и цените на „Ел би Булгарикум“ в търговската мрежа в България. „С правилни действия успяхме да направим така, че продуктите, които са познати дори в Далечния изток със своето качество, да се предлагат на едни от най-ниските цени в България“, каза още Никола Стоянов. Според него една от основните цели на държавната млекопреработвателна компания е да гарантира автентичността на вкуса и стандарта за качество, на възможно най-добрите цени.

          На срещата присъстваха ръководствата на Държавната консолидационна компания, „Ел Би Булгарикум“ и на японската компания „Мейджи“.

          СВЪРЗАНИ НОВИНИ

          Халюцинациите на изкуствения интелект се увеличават, въпреки по-умните системи.

          Новите ИИ системи допускат все повече фактически грешки, известни като халюцинации, въпреки технологичния напредък. Експерти и компании признават, че не разбират напълно причините за...

          ИЗНЕНАДА: Google преименува още един от най-важните обекти в света (КАРТА)

          Компанията Google промени името на Персийския залив на Арабски залив в своето приложение Google Карти, което предизвика сериозен международен отзвук. Това съобщи РИА Новости. Какво...

          Учени: Предците на тиранозавър рекс са дошли от Азия

          Тиранозавър рекс господства в Северна Америка точно преди масовото измиране преди 66 милиона години, което поставя края на „ерата на динозаврите“. Според нови изследвания...

          ОСТАВИ КОМЕНТАР

          Моля, въведете коментар!
          Моля, въведете името си тук

          - Реклама -
          ТОП ДНЕС
          ТОП 14 ДНИ
          Зареждане…
          Зареждане…
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -
          Search Suggestions
              Search Suggestions