Search Suggestions
      вторник, 23.12.25
      Search Suggestions
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -

          КУРИОЗ: Жена от Бургас плати пет пъти една и съща глоба

          Жена от Бургас разказа, че е платила пет пъти една и съща глоба, наложена ѝ от „Пътна полиция” за превишена скорост.

          - Реклама -

          „Двете глоби пристигнаха в рамките на две седмици през декември месец миналата година. Платих едната през януари, а за другата „забравих”. В края на отчетната година, тоест през март, ми излезе задължение и за двете глоби, които трябваше да платя отново заради сроковете. Платих ги отново през приложение. А през юли се сетих за надвнесената сума и реших да пусна молба в КАТ за възстановяване на парите. А там никой не знаеше какво да прави”. Това разказа пред Нова потърпевшата Николета Колева.

          Тя подчерта, че е поискала среща с директора на КАТ, но такава не била осъществена. „Дойдох до КАТ седмица след установяването на проблема. Но се оказа, че началникът работи до обяд и не успях да го открия”, уточни тя.

          От КАТ излязоха с позиция, в която посочиха, че заявлението на Николета Колева е разгледано седмица, след като тя е входирала жалбата си. Взето е становище, че надвнесената сума трябва да ѝ бъде възстановена. Становището на хартиен носител е изпратено по „Български пощи” с адресна разписка. Писмото обаче не пристига до адреса на Николета и се връща в кАТ като „непотърсено”.

          Жена от Бургас разказа, че е платила пет пъти една и съща глоба, наложена ѝ от „Пътна полиция” за превишена скорост.

          - Реклама -

          „Двете глоби пристигнаха в рамките на две седмици през декември месец миналата година. Платих едната през януари, а за другата „забравих”. В края на отчетната година, тоест през март, ми излезе задължение и за двете глоби, които трябваше да платя отново заради сроковете. Платих ги отново през приложение. А през юли се сетих за надвнесената сума и реших да пусна молба в КАТ за възстановяване на парите. А там никой не знаеше какво да прави”. Това разказа пред Нова потърпевшата Николета Колева.

          Тя подчерта, че е поискала среща с директора на КАТ, но такава не била осъществена. „Дойдох до КАТ седмица след установяването на проблема. Но се оказа, че началникът работи до обяд и не успях да го открия”, уточни тя.

          От КАТ излязоха с позиция, в която посочиха, че заявлението на Николета Колева е разгледано седмица, след като тя е входирала жалбата си. Взето е становище, че надвнесената сума трябва да ѝ бъде възстановена. Становището на хартиен носител е изпратено по „Български пощи” с адресна разписка. Писмото обаче не пристига до адреса на Николета и се връща в кАТ като „непотърсено”.

          google-news
          Последвайте Евроком в Google News

          СВЪРЗАНИ НОВИНИ

          НАЙ-ГРАНДИОЗНАТА НОВОГОДИШНА ТЕЛЕВИЗИОННА ПРОГРАМА В ИСТОРИЯТА НА БЪЛГАРСКИЯ ЕФИР

          Тази зима ефирът на Телевизия Евроком се превръща в сцена на най-мащабното празнично телевизионно събитие, реализирано досега в България. Под знака на обичаното предаване...

          Трагедията във Варна:Шофьорът е задържан за 24 часа, но все още не дава ясни показания

          Две жени загинаха вчера във Варна, след като шофьор на лек автомобил ги помете, докато се намирали на тротоара на улица "Дрин", близо до...

          Бяла Коледа само в Северозападна България, в останалата част – дъжд

          Климатологът проф. Георги Рачев съобщи, че Бяла Коледа ще има само в Северозападна България, където се очакват снеговалежи и натрупване на покривка до 25...

          ОСТАВИ КОМЕНТАР

          Моля, въведете коментар!
          Моля, въведете името си тук

          - Реклама -
          ТОП ДНЕС
          ТОП 14 ДНИ

          Зареждане…

          Зареждане…

          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -
          Search Suggestions
              Search Suggestions