Search Suggestions
      понеделник, 08.12.25
      Search Suggestions
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -

          КУРИОЗ: Жена от Бургас плати пет пъти една и съща глоба

          Жена от Бургас разказа, че е платила пет пъти една и съща глоба, наложена ѝ от „Пътна полиция” за превишена скорост.

          - Реклама -

          „Двете глоби пристигнаха в рамките на две седмици през декември месец миналата година. Платих едната през януари, а за другата „забравих”. В края на отчетната година, тоест през март, ми излезе задължение и за двете глоби, които трябваше да платя отново заради сроковете. Платих ги отново през приложение. А през юли се сетих за надвнесената сума и реших да пусна молба в КАТ за възстановяване на парите. А там никой не знаеше какво да прави”. Това разказа пред Нова потърпевшата Николета Колева.

          Тя подчерта, че е поискала среща с директора на КАТ, но такава не била осъществена. „Дойдох до КАТ седмица след установяването на проблема. Но се оказа, че началникът работи до обяд и не успях да го открия”, уточни тя.

          От КАТ излязоха с позиция, в която посочиха, че заявлението на Николета Колева е разгледано седмица, след като тя е входирала жалбата си. Взето е становище, че надвнесената сума трябва да ѝ бъде възстановена. Становището на хартиен носител е изпратено по „Български пощи” с адресна разписка. Писмото обаче не пристига до адреса на Николета и се връща в кАТ като „непотърсено”.

          Жена от Бургас разказа, че е платила пет пъти една и съща глоба, наложена ѝ от „Пътна полиция” за превишена скорост.

          - Реклама -

          „Двете глоби пристигнаха в рамките на две седмици през декември месец миналата година. Платих едната през януари, а за другата „забравих”. В края на отчетната година, тоест през март, ми излезе задължение и за двете глоби, които трябваше да платя отново заради сроковете. Платих ги отново през приложение. А през юли се сетих за надвнесената сума и реших да пусна молба в КАТ за възстановяване на парите. А там никой не знаеше какво да прави”. Това разказа пред Нова потърпевшата Николета Колева.

          Тя подчерта, че е поискала среща с директора на КАТ, но такава не била осъществена. „Дойдох до КАТ седмица след установяването на проблема. Но се оказа, че началникът работи до обяд и не успях да го открия”, уточни тя.

          От КАТ излязоха с позиция, в която посочиха, че заявлението на Николета Колева е разгледано седмица, след като тя е входирала жалбата си. Взето е становище, че надвнесената сума трябва да ѝ бъде възстановена. Становището на хартиен носител е изпратено по „Български пощи” с адресна разписка. Писмото обаче не пристига до адреса на Николета и се връща в кАТ като „непотърсено”.

          google-news
          Последвайте Евроком в Google News

          СВЪРЗАНИ НОВИНИ

          Частичното бедствено положение в Созопол отпада днес

          Частичното бедствено положение в община Созопол ще бъде отменено днес. Това съобщи в ефира на NOVA кметът Тихомир Янакиев.

          Плевнелиев: Еврото е шанс за по-развита България

          България става член на клуб на по-богати и развити страни — мечта, за чието сбъдване държавата е трябвало да измине дълъг и труден път. Това заяви пред БТВ Росен Плевнелиев, президент на България в периода 2012–2017 г.

          Митов: МВР запази живота на гражданите и задържа провокаторите – политическата отговорност е на лидерите на протеста

          Протестът там, където е бил разрешен, е протекъл спокойно, а проблемите са започнали, когато част от лидерите му са поведели неразрешено шествие. Това заяви...

          ОСТАВИ КОМЕНТАР

          Моля, въведете коментар!
          Моля, въведете името си тук

          - Реклама -
          ТОП ДНЕС
          ТОП 14 ДНИ

          Зареждане…

          Зареждане…

          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -
          Search Suggestions
              Search Suggestions