Search Suggestions
      четвъртък, 18.09.25
      Search Suggestions
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -

          КУРИОЗ: Жена от Бургас плати пет пъти една и съща глоба

          Жена от Бургас разказа, че е платила пет пъти една и съща глоба, наложена ѝ от „Пътна полиция” за превишена скорост.

          - Реклама -

          „Двете глоби пристигнаха в рамките на две седмици през декември месец миналата година. Платих едната през януари, а за другата „забравих”. В края на отчетната година, тоест през март, ми излезе задължение и за двете глоби, които трябваше да платя отново заради сроковете. Платих ги отново през приложение. А през юли се сетих за надвнесената сума и реших да пусна молба в КАТ за възстановяване на парите. А там никой не знаеше какво да прави”. Това разказа пред Нова потърпевшата Николета Колева.

          Тя подчерта, че е поискала среща с директора на КАТ, но такава не била осъществена. „Дойдох до КАТ седмица след установяването на проблема. Но се оказа, че началникът работи до обяд и не успях да го открия”, уточни тя.

          От КАТ излязоха с позиция, в която посочиха, че заявлението на Николета Колева е разгледано седмица, след като тя е входирала жалбата си. Взето е становище, че надвнесената сума трябва да ѝ бъде възстановена. Становището на хартиен носител е изпратено по „Български пощи” с адресна разписка. Писмото обаче не пристига до адреса на Николета и се връща в кАТ като „непотърсено”.

          Жена от Бургас разказа, че е платила пет пъти една и съща глоба, наложена ѝ от „Пътна полиция” за превишена скорост.

          - Реклама -

          „Двете глоби пристигнаха в рамките на две седмици през декември месец миналата година. Платих едната през януари, а за другата „забравих”. В края на отчетната година, тоест през март, ми излезе задължение и за двете глоби, които трябваше да платя отново заради сроковете. Платих ги отново през приложение. А през юли се сетих за надвнесената сума и реших да пусна молба в КАТ за възстановяване на парите. А там никой не знаеше какво да прави”. Това разказа пред Нова потърпевшата Николета Колева.

          Тя подчерта, че е поискала среща с директора на КАТ, но такава не била осъществена. „Дойдох до КАТ седмица след установяването на проблема. Но се оказа, че началникът работи до обяд и не успях да го открия”, уточни тя.

          От КАТ излязоха с позиция, в която посочиха, че заявлението на Николета Колева е разгледано седмица, след като тя е входирала жалбата си. Взето е становище, че надвнесената сума трябва да ѝ бъде възстановена. Становището на хартиен носител е изпратено по „Български пощи” с адресна разписка. Писмото обаче не пристига до адреса на Николета и се връща в кАТ като „непотърсено”.

          СВЪРЗАНИ НОВИНИ

          Адв. Методи Лалов: Не може да ръкопляскаме на ПП, когато са радикални, а да упрекваме БОЕЦ в същото

          "Не може да ръкопляскаме на ПП, когато са радикални, а да упрекваме БОЕЦ в същото. Или действаш принципно и действаш последователно, или...

          Адв. Методи Лалов: Този петък аз ще бъда мишената на всички въпроси на гражданите

          "Адв. Методи Лалов: Този петък аз ще бъда мишената на всички въпроси на гражданите." Това каза адвокат Методи Лалов, който беше гост в предаването "Делници"...

          Зеленски пред бойни части: армията ни отблъснала някои от руските настъпления 

          Володимир Зеленски се срещна с войски в източната част на Донецка област в четвъртък и обяви, че армията му е отблъснала някои от руските...

          ОСТАВИ КОМЕНТАР

          Моля, въведете коментар!
          Моля, въведете името си тук

          - Реклама -
          ТОП ДНЕС
          ТОП 14 ДНИ

          Зареждане…

          Зареждане…

          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -
          Search Suggestions
              Search Suggestions