Станциите за измерване на въздуха са скрити от истински мръсните места, а се намират в паркове. ЕК предписва да се правят измервания там, където има проблем. 1500 доброволци измерват за последните 8 години и повдигат темата за мръсния въздух. Никой обаче не прави нищо решително, каза Стефан Димитров, създател на проекта airbg.info.
Кметът на София Васил Терзиев може да работи за по-добър синхронизиран и удобен градски транспорт. Нека говори с Google, който знае къде се движат софиянци и може да даде нова маршрутизация, за да започне разговор за употребата на автомобили, допълни той..
- Реклама -
Според Димитров никой не взема административни мерки за автомобили, които не биха взели техническия преглед в Европа. Същевременно застрояването продължава. Трябват решителни действия и от МОСВ, и от парламента, призова той, но отбеляза, че липсва политическа воля.
Чрез платформата на airbg.info е възможно всеки да се регистрира и да започне сам да прави измервания, обясни Димитров. Нито Столична община не е събрала данните, нито държавата, въпреки че те са обединени на картата на платформата. Самият Терзиев по думите на Димитров казва, че тази информация е много по-достоверна от общинската.
„Няма такси за задръствания и замърсявания, няма разясняваща кампания. Зелен билет се въвежда в дни, след като е отминало замърсяването. Бюджетът може да си позволи той да е въведен във всеки град с такива проблеми през цялата зима“, подчерта Стефан Димитров.
Много възрастни или деца страдат от мръсния въздух. Той причинява деменция, болести на кръвоносната система и други, но никой не реагира срещу държавата, която не взема мерки, отбеляза Димитров. Според него протестите и стачките не водят до реален резултат.
Станциите за измерване на въздуха са скрити от истински мръсните места, а се намират в паркове. ЕК предписва да се правят измервания там, където има проблем. 1500 доброволци измерват за последните 8 години и повдигат темата за мръсния въздух. Никой обаче не прави нищо решително, каза Стефан Димитров, създател на проекта airbg.info.
Кметът на София Васил Терзиев може да работи за по-добър синхронизиран и удобен градски транспорт. Нека говори с Google, който знае къде се движат софиянци и може да даде нова маршрутизация, за да започне разговор за употребата на автомобили, допълни той..
- Реклама -
Според Димитров никой не взема административни мерки за автомобили, които не биха взели техническия преглед в Европа. Същевременно застрояването продължава. Трябват решителни действия и от МОСВ, и от парламента, призова той, но отбеляза, че липсва политическа воля.
Чрез платформата на airbg.info е възможно всеки да се регистрира и да започне сам да прави измервания, обясни Димитров. Нито Столична община не е събрала данните, нито държавата, въпреки че те са обединени на картата на платформата. Самият Терзиев по думите на Димитров казва, че тази информация е много по-достоверна от общинската.
„Няма такси за задръствания и замърсявания, няма разясняваща кампания. Зелен билет се въвежда в дни, след като е отминало замърсяването. Бюджетът може да си позволи той да е въведен във всеки град с такива проблеми през цялата зима“, подчерта Стефан Димитров.
Много възрастни или деца страдат от мръсния въздух. Той причинява деменция, болести на кръвоносната система и други, но никой не реагира срещу държавата, която не взема мерки, отбеляза Димитров. Според него протестите и стачките не водят до реален резултат.
Председателят на парламентарната комисия по труда и социалната политика Деница Сачева очаква от министъра на труда и социалната политика Борислав Гуцанов конкретни законодателни предложения...
Съпредседателят на парламентарната група на „Продължаваме промяната – Демократична България“ Николай Денков заяви пред журналисти, че настоящият проект на държавен бюджет може да бъде...
Особеният управител на българските активи на руската компания „Лукойл“ Румен Спецов предприе първите кадрови промени още в деня на официалното си встъпване в длъжност.
Спецов...