Член на борда на Центъра за градска мобилност в София получава 13 300 лв. месечна заплата. Това обявиха на брифинг от „Спаси София“.
- Реклама -
Те внасят доклад в СОС, с който предлагат сливането на четирите общински транспортни оператора – ЦГМ, „Метрополитен“, „Столичен автотранспорт“ и „Столичен електротранспорт“ в едно дружество.
Според Бонев това ще подобри условията за пътниците в градския транспорт.
„Това е система, която над 20 г. не е реформирана. Нуждата от промени много ясно изкристализира по време на протеста, при който близо една седмица София остана без наземен градски транспорт. Факт е, че има дублиращи се функции, огромна администрация, която не е ефективна. Не е случайно, че Виена и Прага, например имат един транспортен оператор. Това е целта на нашето предложение. Така ще се оптимизират разходите, ще се намали администрацията и ще се предоставя по-добра услуга на пътниците. Хората се интересуват от интервалите, от това спирките да имат навес, да има табло, което показва реалният график на движение, да дойде нов трамвай, който е климатизиран, удобен и бързо да ги превози до тяхната дестинация“, обясни Бонев.
„София не може да си позволи да има 4 транспортни дружества, 4 борда на директорите, 4 правни отдела, 4 счетоводни отдела, 4 отдела за човешки ресурси… Списъкът е безкраен. Тази година бе приет бюджет за транспорта със 70 млн. лв. дефицит. С нашето предложение за оптимизация ще се пестят между 30 млн. лв. и 45 млн. лв.“, обясни Ангелова.
До 5 млн. лв. годишно ще се спестят от разходи за заплати на бордовете. А между 25 млн. лв. и 36 млн. лв. само от свиването на общата администрация.
„Може би малко хора знаят, но в момента един член на съвета на директорите на ЦГМ получава 13 300 лв. месечно. Не знаем точно какво правят за тези 13 300 лв. месечно. Сливането на тези дружества е икономически неизбежно“
Член на борда на Центъра за градска мобилност в София получава 13 300 лв. месечна заплата. Това обявиха на брифинг от „Спаси София“.
- Реклама -
Те внасят доклад в СОС, с който предлагат сливането на четирите общински транспортни оператора – ЦГМ, „Метрополитен“, „Столичен автотранспорт“ и „Столичен електротранспорт“ в едно дружество.
Според Бонев това ще подобри условията за пътниците в градския транспорт.
„Това е система, която над 20 г. не е реформирана. Нуждата от промени много ясно изкристализира по време на протеста, при който близо една седмица София остана без наземен градски транспорт. Факт е, че има дублиращи се функции, огромна администрация, която не е ефективна. Не е случайно, че Виена и Прага, например имат един транспортен оператор. Това е целта на нашето предложение. Така ще се оптимизират разходите, ще се намали администрацията и ще се предоставя по-добра услуга на пътниците. Хората се интересуват от интервалите, от това спирките да имат навес, да има табло, което показва реалният график на движение, да дойде нов трамвай, който е климатизиран, удобен и бързо да ги превози до тяхната дестинация“, обясни Бонев.
„София не може да си позволи да има 4 транспортни дружества, 4 борда на директорите, 4 правни отдела, 4 счетоводни отдела, 4 отдела за човешки ресурси… Списъкът е безкраен. Тази година бе приет бюджет за транспорта със 70 млн. лв. дефицит. С нашето предложение за оптимизация ще се пестят между 30 млн. лв. и 45 млн. лв.“, обясни Ангелова.
До 5 млн. лв. годишно ще се спестят от разходи за заплати на бордовете. А между 25 млн. лв. и 36 млн. лв. само от свиването на общата администрация.
„Може би малко хора знаят, но в момента един член на съвета на директорите на ЦГМ получава 13 300 лв. месечно. Не знаем точно какво правят за тези 13 300 лв. месечно. Сливането на тези дружества е икономически неизбежно“
"14 милиарда ще бъде увеличението на заплатите в държавния сектор, това ще натежи на цялото общество."
Това каза членът на Националния съвет на ПП "Единение"...
"Танхойзер" е една красива любовна история."
Това каза оперената певица Елеонора Младенова и съпругът й Атанас Младенов, които участват заедно в представлението "Танхойзер", чиито премиерни...
Момче на 16 години от монтанското село Стубел е задържано след грабеж, извършен под заплаха с пистолет, съобщиха от ОДМВР – Монтана.
4 КОМЕНТАРА
Член на борда??? Т.е., той не работи в системата?! Само се появява на заседания на борда! 2-3 пъти годишно! И за година получава над 130 000!!! Е, София е богата!!!
Много добро предложение, но надали тези с големите заплати ще искат да се разделят с тях за сметка на комфорта и удобството на пътниците в Градския транспорт.
Член на борда??? Т.е., той не работи в системата?! Само се появява на заседания на борда! 2-3 пъти годишно! И за година получава над 130 000!!! Е, София е богата!!!
Много добро предложение, но надали тези с големите заплати ще искат да се разделят с тях за сметка на комфорта и удобството на пътниците в Градския транспорт.
Мале не пипайте нищо че за нищо не ставате
Завиждат 😀