Шведската верига за бърза мода H&M отвори първия си физически магазин в Бразилия и едновременно с това стартира онлайн търговия в страната. Компанията вече произвежда част от артикулите си локално – сред тях обувки, бански костюми и дънки, съобщиха мениджъри на H&M.
- Реклама -
Краткосрочната цел е в рамките на следващите месеци да бъдат открити четири магазина в щата Сао Пауло, заяви Жоаким Перейра, мениджър на H&M Бразилия.
„Искаме да имаме цени, които са достъпни за всички“, подчерта Магнус Олсон, регионален мениджър на H&M за Южното полукълбо, цитиран от „Ройтерс“.
Компанията планира да увеличи местното производство, като същевременно спазва глобалните си стандарти. Освен локалните артикули, останалите продукти ще продължат да се внасят от Индия, Бангладеш, Португалия и други пазари.
В дългосрочен план H&M възнамерява да се разшири и в други бразилски щати, но засега без конкретен график.
Веригата вече разполага и с дистрибуторски център с площ 25 000 кв. м в щата Минас Жерайс, който при нужда може да бъде разширен до 40 000 кв. м.
Шведската верига за бърза мода H&M отвори първия си физически магазин в Бразилия и едновременно с това стартира онлайн търговия в страната. Компанията вече произвежда част от артикулите си локално – сред тях обувки, бански костюми и дънки, съобщиха мениджъри на H&M.
- Реклама -
Краткосрочната цел е в рамките на следващите месеци да бъдат открити четири магазина в щата Сао Пауло, заяви Жоаким Перейра, мениджър на H&M Бразилия.
„Искаме да имаме цени, които са достъпни за всички“, подчерта Магнус Олсон, регионален мениджър на H&M за Южното полукълбо, цитиран от „Ройтерс“.
Компанията планира да увеличи местното производство, като същевременно спазва глобалните си стандарти. Освен локалните артикули, останалите продукти ще продължат да се внасят от Индия, Бангладеш, Португалия и други пазари.
В дългосрочен план H&M възнамерява да се разшири и в други бразилски щати, но засега без конкретен график.
Веригата вече разполага и с дистрибуторски център с площ 25 000 кв. м в щата Минас Жерайс, който при нужда може да бъде разширен до 40 000 кв. м.
Стока от 99% полиестер и найлон,произведена основно в Бангладеш за центове ,а продавана като висша мода 🤣