Френската луксозна група Kering продава своя бизнес с козметични продукти – включително легендарната марка парфюми Creed – на козметичния гигант L’Oreal в сделка на стойност 4,6 милиарда долара, съобщиха двете компании в съвместно изявление, цитирано от АФП.
- Реклама -
Kering – собственик на Gucci, Saint Laurent и други световни брандове – и L’Oreal обявиха, че влизат в дългосрочно стратегическо партньорство в областта на луксозната козметика и уелнес продуктите.
Съгласно споразумението L’Oreal ще придобие изцяло дивизията за козметика на Kering, включително Creed, като стойността на сделката е оценена на четири милиарда евро. Сделката подлежи на регулаторно одобрение, а плащането се очаква през първата половина на 2026 г.
„Чрез Creed ще се утвърдим като един от водещите играчи на бързо растящия пазар на нишови парфюми“, заяви главният изпълнителен директор на L’Oreal Николас Хиеронимус.
Освен това партньорството включва 50-годишен изключителен лиценз за създаване, разработване и дистрибуция на парфюмерийни и козметични продукти за Gucci, който ще влезе в сила след изтичането на настоящия лиценз.
Сделката е сред най-значимите придобивания в сектора на луксозната козметика през последните години и се очаква да укрепи позициите на L’Oreal в премиум сегмента на световния пазар.
Френската луксозна група Kering продава своя бизнес с козметични продукти – включително легендарната марка парфюми Creed – на козметичния гигант L’Oreal в сделка на стойност 4,6 милиарда долара, съобщиха двете компании в съвместно изявление, цитирано от АФП.
- Реклама -
Kering – собственик на Gucci, Saint Laurent и други световни брандове – и L’Oreal обявиха, че влизат в дългосрочно стратегическо партньорство в областта на луксозната козметика и уелнес продуктите.
Съгласно споразумението L’Oreal ще придобие изцяло дивизията за козметика на Kering, включително Creed, като стойността на сделката е оценена на четири милиарда евро. Сделката подлежи на регулаторно одобрение, а плащането се очаква през първата половина на 2026 г.
„Чрез Creed ще се утвърдим като един от водещите играчи на бързо растящия пазар на нишови парфюми“, заяви главният изпълнителен директор на L’Oreal Николас Хиеронимус.
Освен това партньорството включва 50-годишен изключителен лиценз за създаване, разработване и дистрибуция на парфюмерийни и козметични продукти за Gucci, който ще влезе в сила след изтичането на настоящия лиценз.
Сделката е сред най-значимите придобивания в сектора на луксозната козметика през последните години и се очаква да укрепи позициите на L’Oreal в премиум сегмента на световния пазар.
Шефът на индустрията на ЕС Стефан Сежурне ще проведе спешни преговори на 20 октомври с представители на ключови европейски индустрии, засегнати от новите китайски...
Италианската брегова охрана съобщи, че е спасила 91 мигранти от лодка, плаваща в Средиземно море край остров Лампедуза, но двама мъже са били открити...
Отцепилата се Турска република Северен Кипър гласува с огромно мнозинство за смяна на досегашния си лидер, който беше подкрепян от турския президент Реджеп Тайип...