„Иска ми се да бъда оптимист, правим всичко възможно да се подготвим за предстоящия ски сезон. Покачването на цените в курортите е повлияно от всичко случващо се. Налага се на практика на всеки 2 седмици да преосмисляме част от сметките си. Конкретно за инфлацията – да, тя афектира всеки един продукт“, заяви в ефир Мариян Беляков, изпълнителен директор на „Пампорово“ АД.
„Опитваме се да дадем предвидимост на гостите, неслучайно преди няколко дни излязохме с нещо ново, не сме го правили никога, пуснахме в продажба лифт-карта, която е до 20 ноември и е на миналогодишните цени и може да се използва всеки ден от сезона, от датата на откриването на сезона до края на сезона. 75 лв беше дневната карта за възрастен“, допълни той.