Българската държава не се интересува от този проблем, в голяма степен, от пътния травматизъм, катастрофите, от стотиците загинали и пострадали на пътя. Каквито и планове да се правят, те остават само на хартия, никой не ги контролира, те са само с цел да се прави някакъв пиар или примерно до някоя сериозна катастрофа. Това посочва по повод на инициативата „Визия 0“ главният прокурор Иван Гешев, цитиран от пресцентъра на прокуратурата.
- Реклама -
По думите на Гешев Наказателният кодекс и Законът за движение по пътищата се нуждаят от сериозни законодателни промени. Едва ли е необходимо да открием топлата вода, има работещи модели в други европейски държави, които са дали резултат, допълва той.
Според него трябва първо да се идентифицират проблемите на пътната инфраструктура и свързаната с нея пътна безопасност, за да се вземат решения.
Нашия анализ, по данни от Агенция пътна инфраструктура и Държавната агенция по безопасност на движението по пътищата, е, че няма магистрала или първокласен път, който да няма сериозни проблеми, посочва още Иван Гешев.
Главният прокурор коментира, че под натиска на гражданското общество, неправителствените и браншовите организации, политиците и Народното събрание ще бъдат принудени да свършат нещо. Ние не заслужаваме тази война по пътищата, казва още той, цитиран от пресцентъра на прокуратурата.
Българската държава не се интересува от този проблем, в голяма степен, от пътния травматизъм, катастрофите, от стотиците загинали и пострадали на пътя. Каквито и планове да се правят, те остават само на хартия, никой не ги контролира, те са само с цел да се прави някакъв пиар или примерно до някоя сериозна катастрофа. Това посочва по повод на инициативата „Визия 0“ главният прокурор Иван Гешев, цитиран от пресцентъра на прокуратурата.
- Реклама -
По думите на Гешев Наказателният кодекс и Законът за движение по пътищата се нуждаят от сериозни законодателни промени. Едва ли е необходимо да открием топлата вода, има работещи модели в други европейски държави, които са дали резултат, допълва той.
Според него трябва първо да се идентифицират проблемите на пътната инфраструктура и свързаната с нея пътна безопасност, за да се вземат решения.
Нашия анализ, по данни от Агенция пътна инфраструктура и Държавната агенция по безопасност на движението по пътищата, е, че няма магистрала или първокласен път, който да няма сериозни проблеми, посочва още Иван Гешев.
Главният прокурор коментира, че под натиска на гражданското общество, неправителствените и браншовите организации, политиците и Народното събрание ще бъдат принудени да свършат нещо. Ние не заслужаваме тази война по пътищата, казва още той, цитиран от пресцентъра на прокуратурата.
Днес към 11 часа колегите спират за проверка няколко товарни автомобила. На базата на анализ на риска и изведени рискови профили единият от водачите...
Близо 200 автомобила преминаха през граничния преход Дунав мост при Русе – Гюргево от България към Румъния в последния час, съобщи областният управител Драгомир...
В предаването „Политика и спорт“ по телевизия Евроком Владислав Славов направи емоционален анализ на обществените нагласи у нас, поставяйки акцент върху липсата на солидарност...