„Средствата не са чак толкова недостатъчни, но се упраляват лошо“, каза пред БНР Диана Русинова от Европейския център по транспортни политики.
- Реклама -
„Срещу България стартираха 2 наказателни процедури по темата за пътната безопасност“, заяви Русинова.
Според нев България има ангажимент към ЕС да направи оценка на състоянието на пътната мрежа, но това страната ни не го е направила, което ще доведе до следваща наказателна процедура.
„Времето, което остава до края на срока за изготвянето на тази оценка на пътната инфраструктура е много малко. Дори целият държавен ресурс да бъде впрегнат, като че ли сме закъснели сме с изготвянето й. Най-вероятно ще се изготви някаква бутафория, която ще бъде представена на ЕК колкото да бъде отбит номера, но това нито ще спаси животи, нито ще ни предпази от наказателна процедура“, каза още Русинова.
„Едната наказателна процедура е заради неизпълнение на ангажимент за периодичните технически прегледи, а другата е заради несправянето на България с пътната безопасност, което води до жертви на пътя и глоби“, обясни Русинова.
„Средствата не са чак толкова недостатъчни, но се упраляват лошо“, каза пред БНР Диана Русинова от Европейския център по транспортни политики.
- Реклама -
„Срещу България стартираха 2 наказателни процедури по темата за пътната безопасност“, заяви Русинова.
Според нев България има ангажимент към ЕС да направи оценка на състоянието на пътната мрежа, но това страната ни не го е направила, което ще доведе до следваща наказателна процедура.
„Времето, което остава до края на срока за изготвянето на тази оценка на пътната инфраструктура е много малко. Дори целият държавен ресурс да бъде впрегнат, като че ли сме закъснели сме с изготвянето й. Най-вероятно ще се изготви някаква бутафория, която ще бъде представена на ЕК колкото да бъде отбит номера, но това нито ще спаси животи, нито ще ни предпази от наказателна процедура“, каза още Русинова.
„Едната наказателна процедура е заради неизпълнение на ангажимент за периодичните технически прегледи, а другата е заради несправянето на България с пътната безопасност, което води до жертви на пътя и глоби“, обясни Русинова.