Search Suggestions
      неделя, 06.07.25
      Search Suggestions
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -

          Емил Марков: Важно е не само водачите да спазват правилата, но и пътищата да са обезопасени

          Loading the player...

          Важно е не само водачите да спазват правилата, но и пътищата да са обезопасени. Това заяви пред Евроком старши експертът от Института за пътна безопасност (ИПБ) Емил Марков.

          - Реклама -

          „Най-големите опасности са увеличаване на спирачни път. Водачите трябва да спазват по-голяма дистанция“, добави той.

          „За всички разходи по пътнотраспортната система те се нуждаят от 3,5 млрд. лв., а имат 140 млн. бюджет, тогава да се извърши оценка и да се каже – имаме черни точки, има места в България, където загиват много хора, черни кръстовища и те да бъдат обследвани“, допълни експертът.

          Той уточни, че подобни одити се правят само по Паневропейската транспортна мрежа.

          Не е работа на хората да мислят дали ще им паднат камъни на главата – това е работа на някой по веригата“, категоричен бе Марков.

          Според него фактори, които могат да изглеждат дребни, като това дали височината на знака е на определено ниво, дали има видимост в кръстовището, дали е изчистена растителността, дали е подновена маркировката, могат да станат причини за произшествие.

          Важно е не само водачите да спазват правилата, но и пътищата да са обезопасени. Това заяви пред Евроком старши експертът от Института за пътна безопасност (ИПБ) Емил Марков.

          - Реклама -

          „Най-големите опасности са увеличаване на спирачни път. Водачите трябва да спазват по-голяма дистанция“, добави той.

          „За всички разходи по пътнотраспортната система те се нуждаят от 3,5 млрд. лв., а имат 140 млн. бюджет, тогава да се извърши оценка и да се каже – имаме черни точки, има места в България, където загиват много хора, черни кръстовища и те да бъдат обследвани“, допълни експертът.

          Той уточни, че подобни одити се правят само по Паневропейската транспортна мрежа.

          Не е работа на хората да мислят дали ще им паднат камъни на главата – това е работа на някой по веригата“, категоричен бе Марков.

          Според него фактори, които могат да изглеждат дребни, като това дали височината на знака е на определено ниво, дали има видимост в кръстовището, дали е изчистена растителността, дали е подновена маркировката, могат да станат причини за произшествие.

          СВЪРЗАНИ НОВИНИ

          Рая Назарян: Толкова фрагментиран парламент не сме имали досега

          „И в трите вота на недоверие, които минаха, четвърти чакаме, а има заявка и за пети, чухме само обиди, клевети, липсваше политическо говорене и...

          Кола се заби в заведение в Разград, трима загинаха

          Трима души загинаха снощи в Разград, след като автомобил, управляван от 19-годишен младеж, се вряза в заведение на ул. „Грънчарска“, съобщава Нова тв. Жертвите са...

          Страхил Ангелов с емоционален коментар: Престъпление, маскирано като цивилизационен избор (ВИДЕО)

          Водещият на предаването "Контра" Страхил Ангелов излезе с остро изказване във Facebook към управляващите и политиката за въвеждане на еврото у нас. В поста...

          ОСТАВИ КОМЕНТАР

          Моля, въведете коментар!
          Моля, въведете името си тук

          - Реклама -
          ТОП ДНЕС
          ТОП 14 ДНИ
          Зареждане…
          Зареждане…
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -
          Search Suggestions
              Search Suggestions