Search Suggestions
      събота, 12.07.25
      Search Suggestions
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -

          Netflix се похвали с 5 милиона нови абонати

          Netflix отчита силен ръст с 5 млн. нови абонати, но предупреждава за забавяне на растежа в края на годината

          Netflix се похвали с пет милиона нови абонати през последното тримесечие, но сигнализира за забавяне на растежа.

          - Реклама -

          Стрийминг гигантът съобщи, че е приключил септември с 282,7 млн. абонати, отчитайки печалба от 2,4 млрд. долара. Приходите са скочили с 15% до 9,8 млрд. долара в сравнение със същия период година по-рано.

          „Изпълнихме плана си за ускоряване на нашия бизнес и се радваме, че ще завършим годината със силен успех и страхотен списък (от предавания)“, заяви телевизионната стрийминг сила в писмо до инвеститорите.

          Шоутата, които ще бъдат пуснати в Netflix през това тримесечие, включват втория сезон на световния хит „Squid Game“.

          Антиутопичната корейска история на ужасите за измислено, смъртоносно шоу-игра остава най-гледаният телевизионен сериал на Netflix в историята.

          През това тримесечие Netflix ще излъчи и боксов мач между Майк Тайсън и Джейк Пол, както и няколко мача от Националната футболна лига на САЩ по Коледа.

          Netflix е смятана за господар на пазара за видеосъдържание, а Disney+ все още изпитва затруднения почти пет години след старта, който включваше множество ново съдържание от хитовите вселени на Marvel и Star Wars.

          Netflix се похвали с пет милиона нови абонати през последното тримесечие, но сигнализира за забавяне на растежа.

          - Реклама -

          Стрийминг гигантът съобщи, че е приключил септември с 282,7 млн. абонати, отчитайки печалба от 2,4 млрд. долара. Приходите са скочили с 15% до 9,8 млрд. долара в сравнение със същия период година по-рано.

          „Изпълнихме плана си за ускоряване на нашия бизнес и се радваме, че ще завършим годината със силен успех и страхотен списък (от предавания)“, заяви телевизионната стрийминг сила в писмо до инвеститорите.

          Шоутата, които ще бъдат пуснати в Netflix през това тримесечие, включват втория сезон на световния хит „Squid Game“.

          Антиутопичната корейска история на ужасите за измислено, смъртоносно шоу-игра остава най-гледаният телевизионен сериал на Netflix в историята.

          През това тримесечие Netflix ще излъчи и боксов мач между Майк Тайсън и Джейк Пол, както и няколко мача от Националната футболна лига на САЩ по Коледа.

          Netflix е смятана за господар на пазара за видеосъдържание, а Disney+ все още изпитва затруднения почти пет години след старта, който включваше множество ново съдържание от хитовите вселени на Marvel и Star Wars.

          СВЪРЗАНИ НОВИНИ

          Леонардо ди Каприо се отказа от характерния си камуфлаж на Уимбълдън

          Леонардо ди Каприо рядко изоставя навика си да се прикрива, но този път направи изключение по време на престижния тенис турнир в Лондон, предаде...

          Армани се завръща през септември

          Основателят на известната италианска модна къща Джорджо Армани обяви, че ще се завърне на модния подиум през септември, след като здравословен проблем го принуди...

          Джъстин Бийбър изненада феновете си с нов албум

          Джъстин Бийбър зарадва почитателите си с неочаквана премиера на своя седми студиен албум, озаглавен Swag, съобщи Асошиейтед прес. Изненадващото издание дойде само часове след...

          ОСТАВИ КОМЕНТАР

          Моля, въведете коментар!
          Моля, въведете името си тук

          - Реклама -
          ТОП ДНЕС
          ТОП 14 ДНИ

          Зареждане…

          Зареждане…

          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -
          Search Suggestions
              Search Suggestions