Search Suggestions
      сряда, 24.12.25
      Search Suggestions
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -

          Netflix се похвали с 5 милиона нови абонати

          Netflix отчита силен ръст с 5 млн. нови абонати, но предупреждава за забавяне на растежа в края на годината

          Netflix се похвали с пет милиона нови абонати през последното тримесечие, но сигнализира за забавяне на растежа.

          - Реклама -

          Стрийминг гигантът съобщи, че е приключил септември с 282,7 млн. абонати, отчитайки печалба от 2,4 млрд. долара. Приходите са скочили с 15% до 9,8 млрд. долара в сравнение със същия период година по-рано.

          „Изпълнихме плана си за ускоряване на нашия бизнес и се радваме, че ще завършим годината със силен успех и страхотен списък (от предавания)“, заяви телевизионната стрийминг сила в писмо до инвеститорите.

          Шоутата, които ще бъдат пуснати в Netflix през това тримесечие, включват втория сезон на световния хит „Squid Game“.

          Антиутопичната корейска история на ужасите за измислено, смъртоносно шоу-игра остава най-гледаният телевизионен сериал на Netflix в историята.

          През това тримесечие Netflix ще излъчи и боксов мач между Майк Тайсън и Джейк Пол, както и няколко мача от Националната футболна лига на САЩ по Коледа.

          Netflix е смятана за господар на пазара за видеосъдържание, а Disney+ все още изпитва затруднения почти пет години след старта, който включваше множество ново съдържание от хитовите вселени на Marvel и Star Wars.

          Netflix се похвали с пет милиона нови абонати през последното тримесечие, но сигнализира за забавяне на растежа.

          - Реклама -

          Стрийминг гигантът съобщи, че е приключил септември с 282,7 млн. абонати, отчитайки печалба от 2,4 млрд. долара. Приходите са скочили с 15% до 9,8 млрд. долара в сравнение със същия период година по-рано.

          „Изпълнихме плана си за ускоряване на нашия бизнес и се радваме, че ще завършим годината със силен успех и страхотен списък (от предавания)“, заяви телевизионната стрийминг сила в писмо до инвеститорите.

          Шоутата, които ще бъдат пуснати в Netflix през това тримесечие, включват втория сезон на световния хит „Squid Game“.

          Антиутопичната корейска история на ужасите за измислено, смъртоносно шоу-игра остава най-гледаният телевизионен сериал на Netflix в историята.

          През това тримесечие Netflix ще излъчи и боксов мач между Майк Тайсън и Джейк Пол, както и няколко мача от Националната футболна лига на САЩ по Коледа.

          Netflix е смятана за господар на пазара за видеосъдържание, а Disney+ все още изпитва затруднения почти пет години след старта, който включваше множество ново съдържание от хитовите вселени на Marvel и Star Wars.

          google-news
          Последвайте Евроком в Google News

          СВЪРЗАНИ НОВИНИ

          Подаръците поскъпват, контролът се затяга: как Европа пазарува за Коледа през 2025 г.

          През 2025 г. се очаква коледните разходи в ЕС да нараснат значително, под натиска на инфлация и затягането на регулациите за безопасност на играчките.

          „Да признаем ЕП за спонсор на идиотизма“: Най-ярките изказвания на Мария Захарова

          Мария Захарова, официален представител на Министерството на външните работи на Русия, днес отбелязва своя 50-годишен юбилей. През 2015 г. тя стана първата жена в...

          Бенгалското тигърче от зоопарка в Стара Загора за първи път пред публика

          В зоопарка в Стара Загора новороденото бенгалско тигърче, което е на 42 дни, за първи път беше отделено от родителите си с цел медицински преглед и ваксинация.

          ОСТАВИ КОМЕНТАР

          Моля, въведете коментар!
          Моля, въведете името си тук

          - Реклама -
          ТОП ДНЕС
          ТОП 14 ДНИ

          Зареждане…

          Зареждане…

          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -
          Search Suggestions
              Search Suggestions