Search Suggestions
      петък, 12.09.25
      Search Suggestions
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -

          Netflix се похвали с 5 милиона нови абонати

          Netflix отчита силен ръст с 5 млн. нови абонати, но предупреждава за забавяне на растежа в края на годината

          Netflix се похвали с пет милиона нови абонати през последното тримесечие, но сигнализира за забавяне на растежа.

          - Реклама -

          Стрийминг гигантът съобщи, че е приключил септември с 282,7 млн. абонати, отчитайки печалба от 2,4 млрд. долара. Приходите са скочили с 15% до 9,8 млрд. долара в сравнение със същия период година по-рано.

          „Изпълнихме плана си за ускоряване на нашия бизнес и се радваме, че ще завършим годината със силен успех и страхотен списък (от предавания)“, заяви телевизионната стрийминг сила в писмо до инвеститорите.

          Шоутата, които ще бъдат пуснати в Netflix през това тримесечие, включват втория сезон на световния хит „Squid Game“.

          Антиутопичната корейска история на ужасите за измислено, смъртоносно шоу-игра остава най-гледаният телевизионен сериал на Netflix в историята.

          През това тримесечие Netflix ще излъчи и боксов мач между Майк Тайсън и Джейк Пол, както и няколко мача от Националната футболна лига на САЩ по Коледа.

          Netflix е смятана за господар на пазара за видеосъдържание, а Disney+ все още изпитва затруднения почти пет години след старта, който включваше множество ново съдържание от хитовите вселени на Marvel и Star Wars.

          Netflix се похвали с пет милиона нови абонати през последното тримесечие, но сигнализира за забавяне на растежа.

          - Реклама -

          Стрийминг гигантът съобщи, че е приключил септември с 282,7 млн. абонати, отчитайки печалба от 2,4 млрд. долара. Приходите са скочили с 15% до 9,8 млрд. долара в сравнение със същия период година по-рано.

          „Изпълнихме плана си за ускоряване на нашия бизнес и се радваме, че ще завършим годината със силен успех и страхотен списък (от предавания)“, заяви телевизионната стрийминг сила в писмо до инвеститорите.

          Шоутата, които ще бъдат пуснати в Netflix през това тримесечие, включват втория сезон на световния хит „Squid Game“.

          Антиутопичната корейска история на ужасите за измислено, смъртоносно шоу-игра остава най-гледаният телевизионен сериал на Netflix в историята.

          През това тримесечие Netflix ще излъчи и боксов мач между Майк Тайсън и Джейк Пол, както и няколко мача от Националната футболна лига на САЩ по Коледа.

          Netflix е смятана за господар на пазара за видеосъдържание, а Disney+ все още изпитва затруднения почти пет години след старта, който включваше множество ново съдържание от хитовите вселени на Marvel и Star Wars.

          СВЪРЗАНИ НОВИНИ

          45 години по-късно: Отново отказаха да освободят убиеца на Джон Ленън

          Марк Дейвид Чапмън, мъжът, който уби бившия член на The Beatles Джон Ленън през 1980 г., получи отказ на последната си молба за условно...

          „Шоуто на Мавриков“ открива 8 сезон с празнично начало и Духов оркестър MontMusic

          Осмият сезон на „Шоуто на Мавриков“ стартира с истински празник за сетивата – вечер, изпълнена с музика, настроение и неподправена емоция. Още в първото издание...

          Как пчелите „говорят“ помежду си и защо това е важно за хората

          Малките жужащи насекоми, които приемаме за нещо обикновено, всъщност са едни от най-организираните и „комуникативни“ същества в природата. Пчелите притежават изключително сложна система за...

          ОСТАВИ КОМЕНТАР

          Моля, въведете коментар!
          Моля, въведете името си тук

          - Реклама -
          ТОП ДНЕС
          ТОП 14 ДНИ

          Зареждане…

          Зареждане…

          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -
          Search Suggestions
              Search Suggestions