Кап. Калчев направи демонстрация пред журналисти, показвайки данни от системи, които моряците използват, за да следят метеорологичните условия.
„Вълните не са били метър-метър и половина, а вятърът не е бил със сила 10-12 м/сек”, подчерта той. По данни на БМФ вълните в злополучната нощ са били между 2.5 и 3 м високи.
„Нашето виждане е, че поради ударите на вълната осигурителните елементи са поддали. Стоперът на т. нар. „гилотина” са повредени”, подчерта кап. Калчев.
„Проведохме наше разследване и събрахме снимки, които доказват, че няма умисъл в инцидента в Балтийско море”.
- Реклама -
Това заяви изпълнителният директор на дружеството Държавно параходство „Български морски флот“ кап. Александър Калчев.
Кап. Калчев направи демонстрация пред журналисти, показвайки данни от системи, които моряците използват, за да следят метеорологичните условия.
„Вълните не са били метър-метър и половина, а вятърът не е бил със сила 10-12 м/сек”, подчерта той. По данни на БМФ вълните в злополучната нощ са били между 2.5 и 3 м високи.
„Нашето виждане е, че поради ударите на вълната осигурителните елементи са поддали. Стоперът на т. нар. „гилотина” са повредени”, подчерта кап. Калчев.
Лекари в Сливен продължават борбата за живота на 16-годишен ученик, пострадал тежко при катастрофа на пътя край котелското село Кипилово. Момчето е настанено в...
Употребата на райски газ може да доведе до тежки и дългосрочни последици за физическото и психичното здраве, предупредиха медицински и психологически експерти, цитирани от...
И днес в Гърция има затворени пътища заради протестите на фермерите, като движението се пренасочва по обходни маршрути. След възобновяването на ефективните протестни действия...
Хероино да спасите ,па що дойде
Елена Йончева ,кво казва ся? Ще ги спасява ли или да?