Четвърти бойкот на големите търговски вериги е обявен за днес.
- Реклама -
Миналият четвъртък организираният трети бойкот срещу големите търговски вериги не само че не доведе до загуби за магазините, а напротив – увеличи техните обороти с над два милиона лева, сочат данните на Националната агенция за приходите (НАП).
Според официалната информация, в деня на бойкота в касите на магазините са влезли 27,4 милиона лева, докато ден по-рано оборотите са били 25,3 милиона лева.
Това е първият случай, при който вместо очаквани загуби, търговските вериги генерират по-високи приходи в резултат на обявените протестни действия, съобщава Българската национална телевизия (БНТ).
При втория бойкот, проведен седмица по-рано, магазините отчетоха загуби от 1,1 милиона лева.
По време на първата протестна акция разликата в оборотите беше 7,9 милиона лева по-малко спрямо предходните дни.
Тези данни поставят под въпрос ефективността на бойкота и провокират дебат за това дали подобни инициативи наистина влияят негативно на големите търговски вериги или по-скоро мотивират потребителите да пазаруват повече преди и след бойкотния ден.
Организаторите отново призовават да не се пазарува и да не се плаща с банкови карти.
Четвърти бойкот на големите търговски вериги е обявен за днес.
- Реклама -
Миналият четвъртък организираният трети бойкот срещу големите търговски вериги не само че не доведе до загуби за магазините, а напротив – увеличи техните обороти с над два милиона лева, сочат данните на Националната агенция за приходите (НАП).
Според официалната информация, в деня на бойкота в касите на магазините са влезли 27,4 милиона лева, докато ден по-рано оборотите са били 25,3 милиона лева.
Това е първият случай, при който вместо очаквани загуби, търговските вериги генерират по-високи приходи в резултат на обявените протестни действия, съобщава Българската национална телевизия (БНТ).
При втория бойкот, проведен седмица по-рано, магазините отчетоха загуби от 1,1 милиона лева.
По време на първата протестна акция разликата в оборотите беше 7,9 милиона лева по-малко спрямо предходните дни.
Тези данни поставят под въпрос ефективността на бойкота и провокират дебат за това дали подобни инициативи наистина влияят негативно на големите търговски вериги или по-скоро мотивират потребителите да пазаруват повече преди и след бойкотния ден.
Организаторите отново призовават да не се пазарува и да не се плаща с банкови карти.