Танкерът „Кайрос“, заседнал край Ахтопол на 5 декември, е бил изоставен от турския влекач заради лошо време, което го е оставило неуправляем и без електрозахранване, съобщиха от „Морска администрация“.
По думите на изпълнителния директор к.д.п. Венцислав Иванов, влекачът е прекратил буксирането поради риск за собствения екипаж, а липсата на комуникация се дължи на това, че капитанът вероятно не е говорил английски.
Танкерът е наблюдаван от гранична полиция и Военноморските сили, а към момента няма опасност за българските води. От „Морска администрация“ уточниха, че планът е бил корабът да остане навътре в морето, докато собственикът му намери док където да бъде ремонтиран – не и да бъде изоставен край българския бряг.
Операцията по изтеглянето
Започва на 12 декември.
Ще участват три влекача.
Ще бъде използван промишлен агрегат, за да се захрани хидравликата на напълно неизправния кораб.
Ремонт на територията на България не може да бъде извършен, тъй като танкерът е под санкции по регламент на Европейската комисия.
Корабът е собственост на китайска компания и е в тежко техническо състояние:
двигателите не работят
няма възможност за самостоятелно електрозахранване
в машинното отделение има вода
До момента от „Кайрос“ са евакуирани няколко души.
Танкерът „Кайрос“, заседнал край Ахтопол на 5 декември, е бил изоставен от турския влекач заради лошо време, което го е оставило неуправляем и без електрозахранване, съобщиха от „Морска администрация“.
По думите на изпълнителния директор к.д.п. Венцислав Иванов, влекачът е прекратил буксирането поради риск за собствения екипаж, а липсата на комуникация се дължи на това, че капитанът вероятно не е говорил английски.
Танкерът е наблюдаван от гранична полиция и Военноморските сили, а към момента няма опасност за българските води. От „Морска администрация“ уточниха, че планът е бил корабът да остане навътре в морето, докато собственикът му намери док където да бъде ремонтиран – не и да бъде изоставен край българския бряг.
Операцията по изтеглянето
Започва на 12 декември.
Ще участват три влекача.
Ще бъде използван промишлен агрегат, за да се захрани хидравликата на напълно неизправния кораб.
Ремонт на територията на България не може да бъде извършен, тъй като танкерът е под санкции по регламент на Европейската комисия.
Корабът е собственост на китайска компания и е в тежко техническо състояние:
двигателите не работят
няма възможност за самостоятелно електрозахранване
в машинното отделение има вода
До момента от „Кайрос“ са евакуирани няколко души.
Служители на реда задържаха 44-годишен мъж след сигнал за домашно насилие в село Беловец, община Кубрат. Информацията бе потвърдена от пресцентъра на полицията.
Инцидентът е...
Истинската причина за падането на правителството не се крие във финансовите параметри на бюджета, а в отношението на управляващите към гражданите. Тази теза изрази...
За турския влекач, не разбирам защо този кдп оправдава турците, още от самото начало турския влекач поема към български води, явно и те са разбрали че не могат да ремонтират кораба. Явно в ЧМ няма къде да се ремонтира кораба освен в Русия
Kakva operacia,kakvi filmi pravite,2 vlekacha i gotovo,prazen e
За турския влекач, не разбирам защо този кдп оправдава турците, още от самото начало турския влекач поема към български води, явно и те са разбрали че не могат да ремонтират кораба. Явно в ЧМ няма къде да се ремонтира кораба освен в Русия
Конфискувай