Search Suggestions
      сряда, 05.11.25
      Search Suggestions
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -

          Говорител на Спешна помощ: Линейки пристигат на сигнал за COVID със 7 часа закъснение

          Ние сме в една реална война. Звучи ми сериозно да впрегнем всички ресурси, за да може да се справим с тази пандемия. Нашият ресурс не стига от доста години и това е всеизвестно, имаме тежък кадрови дефицит. Нашата работа е много стресова и неблагодарна. Едно е да стоиш в кабинета, на светло и защитено място. Друго е когато се качваш в линейката, не знаеш кой ще те посрещне и дали ще се върнеш жив от там. Това каза говорителят на столичната Спешна помощ Катя Сунгарска в ефира на БТВ.

          - Реклама -

          „Факт е, че линейка пристига на сигнал за коронавирус 5-6-7 часа по-късно. Това е изключително много време, но когато нямаш кой да изпълни задачата омагьосаният кръг започва да се върти. Нашите линейки през това време са на други адреси. Адресите за коронавирус валят един след друг. Всички казват едни и същи симптоми – имам температура, задух, посинявам. Отиваме на адреса и виждаме, че няма нито посиняване, температурата е 37 градуса, но понеже той се страхува ние отиваме на домашен преглед. Това ни взима ресурса на 90%, това блокира линейки, блокира екипи. Когато се излъже по телефона, тогава друг в тежко състояние стои и чака. Трябва да разберем, че когато извикаме някого за 37.5 градуса температура, някой може да чака и да изгуби живота си“, допълни Сунгарска.

           

          Ние сме в една реална война. Звучи ми сериозно да впрегнем всички ресурси, за да може да се справим с тази пандемия. Нашият ресурс не стига от доста години и това е всеизвестно, имаме тежък кадрови дефицит. Нашата работа е много стресова и неблагодарна. Едно е да стоиш в кабинета, на светло и защитено място. Друго е когато се качваш в линейката, не знаеш кой ще те посрещне и дали ще се върнеш жив от там. Това каза говорителят на столичната Спешна помощ Катя Сунгарска в ефира на БТВ.

          - Реклама -

          „Факт е, че линейка пристига на сигнал за коронавирус 5-6-7 часа по-късно. Това е изключително много време, но когато нямаш кой да изпълни задачата омагьосаният кръг започва да се върти. Нашите линейки през това време са на други адреси. Адресите за коронавирус валят един след друг. Всички казват едни и същи симптоми – имам температура, задух, посинявам. Отиваме на адреса и виждаме, че няма нито посиняване, температурата е 37 градуса, но понеже той се страхува ние отиваме на домашен преглед. Това ни взима ресурса на 90%, това блокира линейки, блокира екипи. Когато се излъже по телефона, тогава друг в тежко състояние стои и чака. Трябва да разберем, че когато извикаме някого за 37.5 градуса температура, някой може да чака и да изгуби живота си“, допълни Сунгарска.

           

          СВЪРЗАНИ НОВИНИ

          Протест под надслов „СарафOFF“ блокира за кратко движението в центъра на София

          Пореден протест с искане за реформи в съдебната система на Инициатива "Правосъдие за всеки" блокира за кратко движението в центъра на София, предаде репортер...

          Инж. Грети Стефанова: Кризата с боклука е разрешена

          "Кризата с боклука е разрешена. Аз живея в район "Красно село" и мога да кажа, че повече от десет дни нямаме проблем със сметоизвозването...

          Обвинение срещу шофьора на линейката, прегазила пешеходец в Симеоновград

          Окръжната прокуратура – Хасково повдигна обвинение срещу шофьора на линейката, който във вторник прегази и уби пешеходец пред Спешното отделение в Симеоновград.

          ОСТАВИ КОМЕНТАР

          Моля, въведете коментар!
          Моля, въведете името си тук

          - Реклама -
          ТОП ДНЕС
          ТОП 14 ДНИ
          Зареждане…
          Зареждане…
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -
          Search Suggestions
              Search Suggestions