„Не е изолиран случай, особено с настъпването на есента ще се увеличат. Такива технически проблеми по летища ще възникнат. Ще възникват и метерологични условия, които ще пречат на сигурността на полета, но това не означава че компанията не трябва да уважава правата на пътниците“, заяви в ефир директорът на ГД „Контрол на пазара“ към КЗП Игнат Арсенов.
- Реклама -
„Компанията е длъжна да даде първо информация, пътниците казват че информация не е имало. Над 4 часа е чакано да се даде информация. 23:00. вечерта, значи е станало към 03:00 ч. вечерта. Те са трябвало да пристигнат в София, а отиват в Букурещ. Компанията е длъжна да осигури транспорт до крайната дестинация, за която са платили потребителите“, допълни той.
„Не е изолиран случай, особено с настъпването на есента ще се увеличат. Такива технически проблеми по летища ще възникнат. Ще възникват и метерологични условия, които ще пречат на сигурността на полета, но това не означава че компанията не трябва да уважава правата на пътниците“, заяви в ефир директорът на ГД „Контрол на пазара“ към КЗП Игнат Арсенов.
- Реклама -
„Компанията е длъжна да даде първо информация, пътниците казват че информация не е имало. Над 4 часа е чакано да се даде информация. 23:00. вечерта, значи е станало към 03:00 ч. вечерта. Те са трябвало да пристигнат в София, а отиват в Букурещ. Компанията е длъжна да осигури транспорт до крайната дестинация, за която са платили потребителите“, допълни той.