Search Suggestions
      вторник, 08.07.25
      Search Suggestions
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -

          Георги Терзийски: В България в момента се строят най-евтините магистрали в Европа

          От истини и полуистини се сглобява внушение. Това каза освободеният от поста председател на Агенция „Пътна инфраструктура“ Георги Терзийски пред Нова. В сряда срещу четвъртък досегашното ръководство на АПИ беше освободено. Мотивът – „плащане на аванси за строително-монтажни работи за обекти, които нямат проектна готовност и разрешение за строеж към 26 май тази година“.

          - Реклама -

          „Беше ни връчена заповед, като в нея мотивите бяха по преценка на министъра на регионалното развитие. Това е съвсем нормално, в закона има такава възможност. Изненада ме официалното съобщение на министерството, с което бяха посочени други мотиви”, каза той.

          По думите му това може да се дължи на факта, че министър Комитова е била подведена от свои експерти. „Това нямаше да се случи, ако ни беше извикала лично, в нормално време, за да ни връчи заповедите и да обсъдим мотивите”, допълни Терзийски.

          „Ако тя не е подведена, а с нейно съгласие тези мотиви са сглобени, защото това е една сглобка, която усещам как в последно време често се прави. От истини и полуистини се сглобява едно внушение”, допълни бившият председател на УС на АПИ.

          Терзийски разясни кое е истина и кое не от мотивите за отстраняване относно плащаните аванси. Истина било, че са плащани аванси по някои договори. За строително-монтажни дейности обаче – полуистина.

          Той коментира и казуса около държавното дружество „Автомагистрали” и съмненията на членове на Комисията по ревизия в бившия парламент на непрозрачно изразходване на 5 млрд. лева.

          „Как са разходвани непрозрачно тези пари? Кой го казва? Аз няма как да твърдя това, тъй като съм сигурен, че това не е така. Това е още едно внушение, който никой в комисията не разясни. 5 млрд. са средства осигурени от правителството, за да се гарантира необратимостта на изграждането на големите инфраструктурни проекти, а не са по сметките на „Автомагистрали”, категоричен бе той.

          Той обясни, че в България в момента се строят най-евтините магистрали в Европа. Имало и изследване на Камарата на строителите, което го показва.

          От истини и полуистини се сглобява внушение. Това каза освободеният от поста председател на Агенция „Пътна инфраструктура“ Георги Терзийски пред Нова. В сряда срещу четвъртък досегашното ръководство на АПИ беше освободено. Мотивът – „плащане на аванси за строително-монтажни работи за обекти, които нямат проектна готовност и разрешение за строеж към 26 май тази година“.

          - Реклама -

          „Беше ни връчена заповед, като в нея мотивите бяха по преценка на министъра на регионалното развитие. Това е съвсем нормално, в закона има такава възможност. Изненада ме официалното съобщение на министерството, с което бяха посочени други мотиви”, каза той.

          По думите му това може да се дължи на факта, че министър Комитова е била подведена от свои експерти. „Това нямаше да се случи, ако ни беше извикала лично, в нормално време, за да ни връчи заповедите и да обсъдим мотивите”, допълни Терзийски.

          „Ако тя не е подведена, а с нейно съгласие тези мотиви са сглобени, защото това е една сглобка, която усещам как в последно време често се прави. От истини и полуистини се сглобява едно внушение”, допълни бившият председател на УС на АПИ.

          Терзийски разясни кое е истина и кое не от мотивите за отстраняване относно плащаните аванси. Истина било, че са плащани аванси по някои договори. За строително-монтажни дейности обаче – полуистина.

          Той коментира и казуса около държавното дружество „Автомагистрали” и съмненията на членове на Комисията по ревизия в бившия парламент на непрозрачно изразходване на 5 млрд. лева.

          „Как са разходвани непрозрачно тези пари? Кой го казва? Аз няма как да твърдя това, тъй като съм сигурен, че това не е така. Това е още едно внушение, който никой в комисията не разясни. 5 млрд. са средства осигурени от правителството, за да се гарантира необратимостта на изграждането на големите инфраструктурни проекти, а не са по сметките на „Автомагистрали”, категоричен бе той.

          Той обясни, че в България в момента се строят най-евтините магистрали в Европа. Имало и изследване на Камарата на строителите, което го показва.

          СВЪРЗАНИ НОВИНИ

          ГЕРБ: България в еврозоната, този ден ще остане в историята

          България в еврозоната, този ден ще остане в историята. Това написаха от ГЕРБ в официалния си профил във Facebook.

          За пореден път: Отложиха делото за теча на данни от НАП

          Делото срещу Кристиян Бойков, обвинен за изтичане на лични данни от Националната агенция за приходите (НАП), беше отложено заради заболяване на съдията докладчик. Процесът,...

          Белобрадова: Влизането в еврозоната е последният етап от интеграцията ни в сърцето на Европа!

          "Честито на България. Влизането в Еврозоната е последният етап от интеграцията ни в сърцето на Европа!" Това написа депутатът от ПП-ДБ Елисавета Белобрадова във...

          ОСТАВИ КОМЕНТАР

          Моля, въведете коментар!
          Моля, въведете името си тук

          - Реклама -
          ТОП ДНЕС
          ТОП 14 ДНИ
          Зареждане…
          Зареждане…
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -
          Search Suggestions
              Search Suggestions