Search Suggestions
      четвъртък, 18.12.25
      Search Suggestions
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -

          Георги Терзийски: В България в момента се строят най-евтините магистрали в Европа

          От истини и полуистини се сглобява внушение. Това каза освободеният от поста председател на Агенция „Пътна инфраструктура“ Георги Терзийски пред Нова. В сряда срещу четвъртък досегашното ръководство на АПИ беше освободено. Мотивът – „плащане на аванси за строително-монтажни работи за обекти, които нямат проектна готовност и разрешение за строеж към 26 май тази година“.

          - Реклама -

          „Беше ни връчена заповед, като в нея мотивите бяха по преценка на министъра на регионалното развитие. Това е съвсем нормално, в закона има такава възможност. Изненада ме официалното съобщение на министерството, с което бяха посочени други мотиви”, каза той.

          По думите му това може да се дължи на факта, че министър Комитова е била подведена от свои експерти. „Това нямаше да се случи, ако ни беше извикала лично, в нормално време, за да ни връчи заповедите и да обсъдим мотивите”, допълни Терзийски.

          „Ако тя не е подведена, а с нейно съгласие тези мотиви са сглобени, защото това е една сглобка, която усещам как в последно време често се прави. От истини и полуистини се сглобява едно внушение”, допълни бившият председател на УС на АПИ.

          Терзийски разясни кое е истина и кое не от мотивите за отстраняване относно плащаните аванси. Истина било, че са плащани аванси по някои договори. За строително-монтажни дейности обаче – полуистина.

          Той коментира и казуса около държавното дружество „Автомагистрали” и съмненията на членове на Комисията по ревизия в бившия парламент на непрозрачно изразходване на 5 млрд. лева.

          „Как са разходвани непрозрачно тези пари? Кой го казва? Аз няма как да твърдя това, тъй като съм сигурен, че това не е така. Това е още едно внушение, който никой в комисията не разясни. 5 млрд. са средства осигурени от правителството, за да се гарантира необратимостта на изграждането на големите инфраструктурни проекти, а не са по сметките на „Автомагистрали”, категоричен бе той.

          Той обясни, че в България в момента се строят най-евтините магистрали в Европа. Имало и изследване на Камарата на строителите, което го показва.

          От истини и полуистини се сглобява внушение. Това каза освободеният от поста председател на Агенция „Пътна инфраструктура“ Георги Терзийски пред Нова. В сряда срещу четвъртък досегашното ръководство на АПИ беше освободено. Мотивът – „плащане на аванси за строително-монтажни работи за обекти, които нямат проектна готовност и разрешение за строеж към 26 май тази година“.

          - Реклама -

          „Беше ни връчена заповед, като в нея мотивите бяха по преценка на министъра на регионалното развитие. Това е съвсем нормално, в закона има такава възможност. Изненада ме официалното съобщение на министерството, с което бяха посочени други мотиви”, каза той.

          По думите му това може да се дължи на факта, че министър Комитова е била подведена от свои експерти. „Това нямаше да се случи, ако ни беше извикала лично, в нормално време, за да ни връчи заповедите и да обсъдим мотивите”, допълни Терзийски.

          „Ако тя не е подведена, а с нейно съгласие тези мотиви са сглобени, защото това е една сглобка, която усещам как в последно време често се прави. От истини и полуистини се сглобява едно внушение”, допълни бившият председател на УС на АПИ.

          Терзийски разясни кое е истина и кое не от мотивите за отстраняване относно плащаните аванси. Истина било, че са плащани аванси по някои договори. За строително-монтажни дейности обаче – полуистина.

          Той коментира и казуса около държавното дружество „Автомагистрали” и съмненията на членове на Комисията по ревизия в бившия парламент на непрозрачно изразходване на 5 млрд. лева.

          „Как са разходвани непрозрачно тези пари? Кой го казва? Аз няма как да твърдя това, тъй като съм сигурен, че това не е така. Това е още едно внушение, който никой в комисията не разясни. 5 млрд. са средства осигурени от правителството, за да се гарантира необратимостта на изграждането на големите инфраструктурни проекти, а не са по сметките на „Автомагистрали”, категоричен бе той.

          Той обясни, че в България в момента се строят най-евтините магистрали в Европа. Имало и изследване на Камарата на строителите, което го показва.

          google-news
          Последвайте Евроком в Google News

          СВЪРЗАНИ НОВИНИ

          Четвърта среща на Румен Радев с парламентарните групи

          Държавният глава Румен Радев провежда четвърти кръг консултации с парламентарните сили в търсене на изход от създалата се политическа ситуация.

          Пешеходец загина, след като три автомобила го прегазиха на АМ „Тракия“

          На 69-ия километър на автомагистрала „Тракия“ пешеходец се е появил между активната и изпреварващата лента. Заради тъмнината шофьорите не са успели да видят мъжа, като...

          Геополитическите реалности и мястото на България

          В предаването „Контра“ Румен Гечев коментира изненадващата позиция на България, като подчерта, че тя не е плод на самостоятелна воля: „това не е, че...

          ОСТАВИ КОМЕНТАР

          Моля, въведете коментар!
          Моля, въведете името си тук

          - Реклама -
          ТОП ДНЕС
          ТОП 14 ДНИ
          Зареждане…
          Зареждане…
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -
          Search Suggestions
              Search Suggestions