Search Suggestions
      сряда, 15.10.25
      Search Suggestions
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -

          „Глътка свеж въздух“ за ресторантите

          Loading the player...

          От 1 юни заведенията на закрито започват работа. Това се случва след като някои от ограниченията, вследствие на коронавируса отпаднаха. Екипът на телевизия „Евроком“ посети известно столично заведение, за да види какви мерки предприемат те.

          - Реклама -

          „На входа на заведението има бутилка дезинфектант и всеки може да я използва. Заедно с менютата на всички клиенти се дава бутилка дезинфектант, която през целия им престой е на тяхната маса. До всяка една мивка и на различни места в заведението също има дезинфектанти“, казва сервитьорът Емел Софу пред нашата камера.

          Отстоянието между масите трябва да е 1.5 метра. Личните предпазни средства като маски и ръкавици са задължителни само за персонала. Клиентите не са длъжни да ги носят.

          „Затварянето на бранша не беше изненадващо, беше голям удар за всички ни, защото доходите спират неизбежно и започва всичко да се нормализира постепенно. Ние се починахме, редовните клиенти се връщат и са спокойни, всичко е наред“, каза още Емел Софу.

          Относно мерките в заведението – три пъти на ден, цялото заведение се дезинфекцира сутрин, обед и вечер.

          От 1 юни заведенията на закрито започват работа. Това се случва след като някои от ограниченията, вследствие на коронавируса отпаднаха. Екипът на телевизия „Евроком“ посети известно столично заведение, за да види какви мерки предприемат те.

          - Реклама -

          „На входа на заведението има бутилка дезинфектант и всеки може да я използва. Заедно с менютата на всички клиенти се дава бутилка дезинфектант, която през целия им престой е на тяхната маса. До всяка една мивка и на различни места в заведението също има дезинфектанти“, казва сервитьорът Емел Софу пред нашата камера.

          Отстоянието между масите трябва да е 1.5 метра. Личните предпазни средства като маски и ръкавици са задължителни само за персонала. Клиентите не са длъжни да ги носят.

          „Затварянето на бранша не беше изненадващо, беше голям удар за всички ни, защото доходите спират неизбежно и започва всичко да се нормализира постепенно. Ние се починахме, редовните клиенти се връщат и са спокойни, всичко е наред“, каза още Емел Софу.

          Относно мерките в заведението – три пъти на ден, цялото заведение се дезинфекцира сутрин, обед и вечер.

          СВЪРЗАНИ НОВИНИ

          ChatGPT пуска маркетплейс „убиец“ на Amazon

          Наскоро въведената функция за контекстно търсене на продукти Instant Checkout на ChatGPT се оказа фундаментална заплаха за Amazon и други традиционни пазари по целия...

          Край на Windows 10

          На 14 октомври Microsoft официално прекрати поддръжката на Windows 10. Потребителите вече няма да получават актуализации за сигурност, нови функции или техническа поддръжка. Компанията...

          Нобеловата награда за литература: „Майстор на апокалипсиса“, сравняван с Достоевски и Бекет, е победителят

          Унгарският писател Ласло Краснахоркай, често наричан „повелителят на апокалипсиса“, е тазгодишният носител на Нобеловата награда за литература. Авторът е отличен за своя уникален стил...

          ОСТАВИ КОМЕНТАР

          Моля, въведете коментар!
          Моля, въведете името си тук

          - Реклама -
          ТОП ДНЕС
          ТОП 14 ДНИ
          Зареждане…
          Зареждане…
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -
          Search Suggestions
              Search Suggestions