Search Suggestions
      четвъртък, 18.09.25
      Search Suggestions
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -

          Македонски профили плащат за реклами в полза на Бойко Борисов във Фейсбук

          9839 евро (19 223,04 лева). Толкова бяха платили към 8-ми януари за реклама в полза на премиера Бойко Борисов две Фейсбук страници – Vozhda и Zeitgeist България – за по-малко от три месеца, пише OFFNews. Интересното е, че сред модераторите на страниците има и македонци.

          - Реклама -

          След скандалите с политическа реклама покрай избора на Доналд Тръмп и Брекзит, Фейсбук пусна инструмента „Библиотеката с реклами“. В него всяка изборна, политическа или свързана с национални въпроси реклама може да бъде идентифицирана, като се вижда кой е платил за това. По този начин Фейсбук не носи отговорност за съдържанието, но взема парите за реклама.

          Страницата „Победител“ @Vozhda2021 излиза на шесто място в България по похарчени пари за политическа реклама в последните три месеца с €3305. Тя е създадена на 29.10.2020 г. Четирима от хората, които управляват страницата, са с локация в България, а двама – в Северна Македония. Те са избрали да не се виждат техните имена в социалната мрежа. Всички публикации представляват снимка на премиера Бойко Борисов с текст (меме) лозунг към нея, като „Можеш да спреш при възход, но не и при падение. #Borisov2021“. В раздел „Информация“ пише само „Граждани за демокрацията и европейския път на България!!“.

          9839 евро (19 223,04 лева). Толкова бяха платили към 8-ми януари за реклама в полза на премиера Бойко Борисов две Фейсбук страници – Vozhda и Zeitgeist България – за по-малко от три месеца, пише OFFNews. Интересното е, че сред модераторите на страниците има и македонци.

          - Реклама -

          След скандалите с политическа реклама покрай избора на Доналд Тръмп и Брекзит, Фейсбук пусна инструмента „Библиотеката с реклами“. В него всяка изборна, политическа или свързана с национални въпроси реклама може да бъде идентифицирана, като се вижда кой е платил за това. По този начин Фейсбук не носи отговорност за съдържанието, но взема парите за реклама.

          Страницата „Победител“ @Vozhda2021 излиза на шесто място в България по похарчени пари за политическа реклама в последните три месеца с €3305. Тя е създадена на 29.10.2020 г. Четирима от хората, които управляват страницата, са с локация в България, а двама – в Северна Македония. Те са избрали да не се виждат техните имена в социалната мрежа. Всички публикации представляват снимка на премиера Бойко Борисов с текст (меме) лозунг към нея, като „Можеш да спреш при възход, но не и при падение. #Borisov2021“. В раздел „Информация“ пише само „Граждани за демокрацията и европейския път на България!!“.

          СВЪРЗАНИ НОВИНИ

          И петият вот на недоверие към кабинета „Желязков“ не успя

          Вносители са ПП-ДБ, МЕЧ и АПС. "Възраждане" и "Величие" също гласуваха с "за" свалянето на правителството.

          Румен Петков: Езикът на политиците, който чухме тази сутрин, смущава

          "Румен Петков: Езикът на политиците, който чухме тази сутрин, смущава. След това се чудим защо сутрешните блокове ни заливат с това как млади хора...

          Фермери ще могат да се възползват от 2 млн. лева компенсации заради шарка по овцете

          Управителният съвет на Държавен фонд „Земеделие“ одобри бюджет от 2 млн. лева по схемата de minimis за компенсации на фермерите, чиито стада попадат в...

          ОСТАВИ КОМЕНТАР

          Моля, въведете коментар!
          Моля, въведете името си тук

          - Реклама -
          ТОП ДНЕС
          ТОП 14 ДНИ
          Зареждане…
          Зареждане…
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -
          Search Suggestions
              Search Suggestions