Search Suggestions
      неделя, 09.11.25
      Search Suggestions
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -

          Македонски профили плащат за реклами в полза на Бойко Борисов във Фейсбук

          9839 евро (19 223,04 лева). Толкова бяха платили към 8-ми януари за реклама в полза на премиера Бойко Борисов две Фейсбук страници – Vozhda и Zeitgeist България – за по-малко от три месеца, пише OFFNews. Интересното е, че сред модераторите на страниците има и македонци.

          - Реклама -

          След скандалите с политическа реклама покрай избора на Доналд Тръмп и Брекзит, Фейсбук пусна инструмента „Библиотеката с реклами“. В него всяка изборна, политическа или свързана с национални въпроси реклама може да бъде идентифицирана, като се вижда кой е платил за това. По този начин Фейсбук не носи отговорност за съдържанието, но взема парите за реклама.

          Страницата „Победител“ @Vozhda2021 излиза на шесто място в България по похарчени пари за политическа реклама в последните три месеца с €3305. Тя е създадена на 29.10.2020 г. Четирима от хората, които управляват страницата, са с локация в България, а двама – в Северна Македония. Те са избрали да не се виждат техните имена в социалната мрежа. Всички публикации представляват снимка на премиера Бойко Борисов с текст (меме) лозунг към нея, като „Можеш да спреш при възход, но не и при падение. #Borisov2021“. В раздел „Информация“ пише само „Граждани за демокрацията и европейския път на България!!“.

          9839 евро (19 223,04 лева). Толкова бяха платили към 8-ми януари за реклама в полза на премиера Бойко Борисов две Фейсбук страници – Vozhda и Zeitgeist България – за по-малко от три месеца, пише OFFNews. Интересното е, че сред модераторите на страниците има и македонци.

          - Реклама -

          След скандалите с политическа реклама покрай избора на Доналд Тръмп и Брекзит, Фейсбук пусна инструмента „Библиотеката с реклами“. В него всяка изборна, политическа или свързана с национални въпроси реклама може да бъде идентифицирана, като се вижда кой е платил за това. По този начин Фейсбук не носи отговорност за съдържанието, но взема парите за реклама.

          Страницата „Победител“ @Vozhda2021 излиза на шесто място в България по похарчени пари за политическа реклама в последните три месеца с €3305. Тя е създадена на 29.10.2020 г. Четирима от хората, които управляват страницата, са с локация в България, а двама – в Северна Македония. Те са избрали да не се виждат техните имена в социалната мрежа. Всички публикации представляват снимка на премиера Бойко Борисов с текст (меме) лозунг към нея, като „Можеш да спреш при възход, но не и при падение. #Borisov2021“. В раздел „Информация“ пише само „Граждани за демокрацията и европейския път на България!!“.

          СВЪРЗАНИ НОВИНИ

          Сметната палата: Партиите в парламента показват все по-добра финансова дисциплина

          Политическите партии в България, особено тези с представителство в парламента, демонстрират все по-добра отчетност и спазване на закона. Това заяви председателят на Сметната палата...

          Симеон Матев: Изпратихме най-дъждовния октомври от 100 години, буря във Великобритания може да донесе сняг у нас

          Изминалият месец октомври е бил най-валежният от поне един век насам, като някои метеорологични станции са отчели безпрецедентни количества валежи в историята си. Това...

          Тежка катастрофа в София: Два трамвая се сблъскаха с микробус край Централна гара

          Тежък пътен инцидент е станал в центъра на София, съобщават очевидци. Два трамвая са се ударили в микробус, в който са пътували чуждестранни граждани. Произшествието...

          ОСТАВИ КОМЕНТАР

          Моля, въведете коментар!
          Моля, въведете името си тук

          - Реклама -
          ТОП ДНЕС
          ТОП 14 ДНИ
          Зареждане…
          Зареждане…
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -
          Search Suggestions
              Search Suggestions