Search Suggestions
      неделя, 14.09.25
      Search Suggestions
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -

          След оглед на 160км на „Тракия“: Стари мантинели, износена маркировка и асфалт

          Експерти на АПИ и представители на браншовите организации по пътна безопасност извършиха оглед на автомагистрала „Тракия“, в участъка при 160-ия километър, където ТИР уби петима души. Целта е да констатират проблемите по аутобана.

          - Реклама -

          Приключи огледът на представителите на АПИ и браншовите организации. Всички бяха категорични, че трябва да обединят усилията си за преодоляване на пътния травматизъм у нас. Констатираха и нередности като износена пътна маркировка, стари мантинели и разрушаване на износващия пласт на асфалта в някои участъци от магистралата. Те се разбраха да работят заедно, за да няма повече такива инциденти като този с турския ТИР.

          Тук бяха и представители на сдружението на шофьорите, които имат своя версия за инцидента с камиона, който уби пет души.

          „Мога да твърдя, че е блокирало предно ляво колело. Това се вижда от кадрите на всички телевизии, които го показаха. При блокиране само на предно ляво колело задницата се завърта надясно и това, което се е случило – той пада настрани и помита вече всичко напред. Но ако ограничителните съоръжения го бяха задържали в неговото платно, не е сигурно дали жертвите щяха да са по-малко, защото движещите се зад него, щяха да се ударят директно в него и може би жертвите щяха да са повече. Голямо значение е имало това колко автомобила е имало в момента на пътя“, коментира Христо Радков от сдружение на шофьорите.

          Все още остава критично състоянието на 2-годишното момиченце, което пострада при катастрофата.

          Експерти на АПИ и представители на браншовите организации по пътна безопасност извършиха оглед на автомагистрала „Тракия“, в участъка при 160-ия километър, където ТИР уби петима души. Целта е да констатират проблемите по аутобана.

          - Реклама -

          Приключи огледът на представителите на АПИ и браншовите организации. Всички бяха категорични, че трябва да обединят усилията си за преодоляване на пътния травматизъм у нас. Констатираха и нередности като износена пътна маркировка, стари мантинели и разрушаване на износващия пласт на асфалта в някои участъци от магистралата. Те се разбраха да работят заедно, за да няма повече такива инциденти като този с турския ТИР.

          Тук бяха и представители на сдружението на шофьорите, които имат своя версия за инцидента с камиона, който уби пет души.

          „Мога да твърдя, че е блокирало предно ляво колело. Това се вижда от кадрите на всички телевизии, които го показаха. При блокиране само на предно ляво колело задницата се завърта надясно и това, което се е случило – той пада настрани и помита вече всичко напред. Но ако ограничителните съоръжения го бяха задържали в неговото платно, не е сигурно дали жертвите щяха да са по-малко, защото движещите се зад него, щяха да се ударят директно в него и може би жертвите щяха да са повече. Голямо значение е имало това колко автомобила е имало в момента на пътя“, коментира Христо Радков от сдружение на шофьорите.

          Все още остава критично състоянието на 2-годишното момиченце, което пострада при катастрофата.

          СВЪРЗАНИ НОВИНИ

          Георг Георгиев: Руският дронов инцидент е дръзка провокация срещу Полша

          Атака от подобен мащаб беше изключително дръзко действие от страна на Русия и такива действия трябва да ни напомнят колко е важна сигурността по...

          Последният участък от АМ „Европа“ ще бъде открит на 14 септември

          На 14 септември ще бъде открит последният участък от автомагистрала „Европа“, съобщиха от Министерството на регионалното развитие и благоустройството. На събитието ще присъстват: министърът на регионалното...

          Адв. Христо Расташки: Имаме вътрешен министър, който е неспособен да върши каквото и да е в системата на МВР

          "Имаме вътрешен министър, който е неспособен да върши каквото и да е в системата на МВР. Това е Даниел Митов. Провал след провал наблюдаваме." Това...

          ОСТАВИ КОМЕНТАР

          Моля, въведете коментар!
          Моля, въведете името си тук

          - Реклама -
          ТОП ДНЕС
          ТОП 14 ДНИ
          Зареждане…
          Зареждане…
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -
          Search Suggestions
              Search Suggestions