Search Suggestions
      събота, 08.11.25
      Search Suggestions
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -

          След оглед на 160км на „Тракия“: Стари мантинели, износена маркировка и асфалт

          Експерти на АПИ и представители на браншовите организации по пътна безопасност извършиха оглед на автомагистрала „Тракия“, в участъка при 160-ия километър, където ТИР уби петима души. Целта е да констатират проблемите по аутобана.

          - Реклама -

          Приключи огледът на представителите на АПИ и браншовите организации. Всички бяха категорични, че трябва да обединят усилията си за преодоляване на пътния травматизъм у нас. Констатираха и нередности като износена пътна маркировка, стари мантинели и разрушаване на износващия пласт на асфалта в някои участъци от магистралата. Те се разбраха да работят заедно, за да няма повече такива инциденти като този с турския ТИР.

          Тук бяха и представители на сдружението на шофьорите, които имат своя версия за инцидента с камиона, който уби пет души.

          „Мога да твърдя, че е блокирало предно ляво колело. Това се вижда от кадрите на всички телевизии, които го показаха. При блокиране само на предно ляво колело задницата се завърта надясно и това, което се е случило – той пада настрани и помита вече всичко напред. Но ако ограничителните съоръжения го бяха задържали в неговото платно, не е сигурно дали жертвите щяха да са по-малко, защото движещите се зад него, щяха да се ударят директно в него и може би жертвите щяха да са повече. Голямо значение е имало това колко автомобила е имало в момента на пътя“, коментира Христо Радков от сдружение на шофьорите.

          Все още остава критично състоянието на 2-годишното момиченце, което пострада при катастрофата.

          Експерти на АПИ и представители на браншовите организации по пътна безопасност извършиха оглед на автомагистрала „Тракия“, в участъка при 160-ия километър, където ТИР уби петима души. Целта е да констатират проблемите по аутобана.

          - Реклама -

          Приключи огледът на представителите на АПИ и браншовите организации. Всички бяха категорични, че трябва да обединят усилията си за преодоляване на пътния травматизъм у нас. Констатираха и нередности като износена пътна маркировка, стари мантинели и разрушаване на износващия пласт на асфалта в някои участъци от магистралата. Те се разбраха да работят заедно, за да няма повече такива инциденти като този с турския ТИР.

          Тук бяха и представители на сдружението на шофьорите, които имат своя версия за инцидента с камиона, който уби пет души.

          „Мога да твърдя, че е блокирало предно ляво колело. Това се вижда от кадрите на всички телевизии, които го показаха. При блокиране само на предно ляво колело задницата се завърта надясно и това, което се е случило – той пада настрани и помита вече всичко напред. Но ако ограничителните съоръжения го бяха задържали в неговото платно, не е сигурно дали жертвите щяха да са по-малко, защото движещите се зад него, щяха да се ударят директно в него и може би жертвите щяха да са повече. Голямо значение е имало това колко автомобила е имало в момента на пътя“, коментира Христо Радков от сдружение на шофьорите.

          Все още остава критично състоянието на 2-годишното момиченце, което пострада при катастрофата.

          СВЪРЗАНИ НОВИНИ

          Николай Денков стана заместник-председател на „Продължаваме промяната“

          Националният съвет на партия „Продължаваме промяната“ избра Николай Денков за заместник-председател на формацията, съобщиха от пресцентъра на партията. Номинацията е направена от лидера Асен Василев,...

          „Политико“: България и Румъния търсят спешни решения, за да спасят рафинериите си преди санкциите на САЩ

          България и Румъния се надпреварват с времето, за да предотвратят спирането на ключови нефтопреработвателни заводи, преди на 21 ноември да влязат в сила американските...

          Йотова: Държавата трябва да запази рафинерията, за да не влезе в енергийна криза

          Вицепрезидентът Илияна Йотова коментира темата за „Лукойл“ и приетите законодателни промени, подчертавайки, че основният приоритет на държавата трябва да бъде запазването на рафинерията и...

          ОСТАВИ КОМЕНТАР

          Моля, въведете коментар!
          Моля, въведете името си тук

          - Реклама -
          ТОП ДНЕС
          ТОП 14 ДНИ
          Зареждане…
          Зареждане…
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -
          Search Suggestions
              Search Suggestions