С голямо мнозинство в Европарламента бяха отхвърлени поправките, внесени от българските евродепутати и техни колеги по пакет „Мобилност“ – за международните превози.
- Реклама -
С днешното гласуване на практика пакетът е приет на второ четене и официално става закон.
Изненада от резултата в пленарна зала нямаше. Това, на което разчита България и още 8 страни-членки, е оценката на въздействие върху околната среда от връщането на камионите и водачите, която Комисията трябва да изготви през септември и на колективен иск в Съда на ЕС.
Петър Витанов коментира, че основните ни надежди са свързани с действията оттук нататък. Това, което ни предстои, и смятам, че там имаме далеч по-големи шансове, е в Съда на ЕС в Люксембург.
Според Витанов Комисията сама се е отказала от първоначалното си предложение за пакета, тъй като в него не е било предвидено нито връщането на камионите, нито на водача.
С голямо мнозинство в Европарламента бяха отхвърлени поправките, внесени от българските евродепутати и техни колеги по пакет „Мобилност“ – за международните превози.
- Реклама -
С днешното гласуване на практика пакетът е приет на второ четене и официално става закон.
Изненада от резултата в пленарна зала нямаше. Това, на което разчита България и още 8 страни-членки, е оценката на въздействие върху околната среда от връщането на камионите и водачите, която Комисията трябва да изготви през септември и на колективен иск в Съда на ЕС.
Петър Витанов коментира, че основните ни надежди са свързани с действията оттук нататък. Това, което ни предстои, и смятам, че там имаме далеч по-големи шансове, е в Съда на ЕС в Люксембург.
Според Витанов Комисията сама се е отказала от първоначалното си предложение за пакета, тъй като в него не е било предвидено нито връщането на камионите, нито на водача.