„От началото на следващата 2023 година хартиеният билет отива в историята, но той и в момента е в пенсия“, каза за bTV председателят на Столичния общински съвет (СОС) Георги Георгиев.
- Реклама -
Той твърди, че данните към края на октомври сочат, че близо 6 милиона от пътуванията със столичния градски транспорт са реализирани с новите дигитални начини на плащане, като 4 милиона от тях са платени с банкови карти.
„Градският тарнспорт и с новите технологии, и с подоновен съия си сътав е вече в 21 век в услуга на хората“, заяви той.
Той обясни и как ще работят новите билети – за 30 и 60 минути: „Това е плод на анализ, не на хрумване на някой от общината. Срещу 1,60 лв. в момента може да ползвате само едно превозно средство. С новия билет може да сменяте превозното средство. Няма на 31-вата минута контрольорът да ви свали от превозното средство. Билетът за 2,20 лв. е възможност. Иначе, може 3 пъти да платите по 1,60 лв. Времето от 30 минути е времето за смяна на превозните средства. 30-те минути касаят само възможността за смяна на трамвая с автобус“, обясни Георгиев.
„От началото на следващата 2023 година хартиеният билет отива в историята, но той и в момента е в пенсия“, каза за bTV председателят на Столичния общински съвет (СОС) Георги Георгиев.
- Реклама -
Той твърди, че данните към края на октомври сочат, че близо 6 милиона от пътуванията със столичния градски транспорт са реализирани с новите дигитални начини на плащане, като 4 милиона от тях са платени с банкови карти.
„Градският тарнспорт и с новите технологии, и с подоновен съия си сътав е вече в 21 век в услуга на хората“, заяви той.
Той обясни и как ще работят новите билети – за 30 и 60 минути: „Това е плод на анализ, не на хрумване на някой от общината. Срещу 1,60 лв. в момента може да ползвате само едно превозно средство. С новия билет може да сменяте превозното средство. Няма на 31-вата минута контрольорът да ви свали от превозното средство. Билетът за 2,20 лв. е възможност. Иначе, може 3 пъти да платите по 1,60 лв. Времето от 30 минути е времето за смяна на превозните средства. 30-те минути касаят само възможността за смяна на трамвая с автобус“, обясни Георгиев.