Search Suggestions
      четвъртък, 11.09.25
      Search Suggestions
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -

          Милошев участва във форум за ролята на поколенията Y и Z в туризма

          „Младите хора са тези, които ще определят каква да бъде комуникацията и маркетинговата стратегия на туризма в България“, каза министърът на туризма Евтим Милошев по време на Националната конференция „Модерните маркетинг, реклама и комуникация – изборът на поколенията Y и Z“.

          - Реклама -

          Той подчерта също, че едно от най-големите предизвикателства пред туристическия бранш е обучението и подготовката на кадри, готови да изведат туризма у нас на по-високо ниво. „Подкрепяме всяка стъпка в образованието и дуалното обучение, което на този етап е интегрирано в средното образовани. Нашият стремеж и цел обаче е то да бъде въведено и във висшето образование, за да разширим неговия обхват“, подчерта министърът на туризма.

          Националната конференция „Модерните маркетинг, реклама и комуникация – изборът на поколенията Y и Z“ се организира с подкрепата на Министерството на туризма и от Националния борд по туризъм, Националното представителство на студентските съвети и Българската стопанска камара. Събитието даде възможност за дискусия и формулира цялостната визия и модел за комуникация на институциите с младите хора.

          „Уверявам ви, че работата на Министерството на туризма ще бъде съобразена с начина на живот и начина, по който младите правят своите избори“, заяви още министър Милошев.

          „Младите хора са тези, които ще определят каква да бъде комуникацията и маркетинговата стратегия на туризма в България“, каза министърът на туризма Евтим Милошев по време на Националната конференция „Модерните маркетинг, реклама и комуникация – изборът на поколенията Y и Z“.

          - Реклама -

          Той подчерта също, че едно от най-големите предизвикателства пред туристическия бранш е обучението и подготовката на кадри, готови да изведат туризма у нас на по-високо ниво. „Подкрепяме всяка стъпка в образованието и дуалното обучение, което на този етап е интегрирано в средното образовани. Нашият стремеж и цел обаче е то да бъде въведено и във висшето образование, за да разширим неговия обхват“, подчерта министърът на туризма.

          Националната конференция „Модерните маркетинг, реклама и комуникация – изборът на поколенията Y и Z“ се организира с подкрепата на Министерството на туризма и от Националния борд по туризъм, Националното представителство на студентските съвети и Българската стопанска камара. Събитието даде възможност за дискусия и формулира цялостната визия и модел за комуникация на институциите с младите хора.

          „Уверявам ви, че работата на Министерството на туризма ще бъде съобразена с начина на живот и начина, по който младите правят своите избори“, заяви още министър Милошев.

          СВЪРЗАНИ НОВИНИ

          Хакан Фидан се срещна с президента на Черна гора Яков Милатович

          Турският външен министър Хакан Фидан проведе среща с президента на Черна гора Яков Милатович, съобщи Анадолската агенция. По данни на турски дипломатически източници разговорът се...

          Принц Хари и крал Чарлз III с първа среща от февруари 2024 г.

          Принц Хари пристигна в Кларънс Хаус в Лондон за първата си среща с баща си – крал Чарлз III – от февруари 2024 г.,...

          Гутериш: Реална опасност войната в Украйна да се разпространи извън границите ѝ

          Генералният секретар на ООН Антонио Гутериш предупреди за „реална опасност“ войната в Украйна да се разпространи извън страната, след като руски дронове навлязоха във...

          ОСТАВИ КОМЕНТАР

          Моля, въведете коментар!
          Моля, въведете името си тук

          - Реклама -
          ТОП ДНЕС
          ТОП 14 ДНИ
          Зареждане…
          Зареждане…
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -
          Search Suggestions
              Search Suggestions