Уча хуманитарни науки. Това е доста далеч от технологиите и ми беше изключително трудно да създам проекта, но мисля, че е много полезен. Реакцията на хората много ме радва.
Това заяви в ефира на „Евроком“ 18-годишният Мартин Атанасов, който създаде „Черна писта” – карта на катастрофите в България.
Повече от 180 000 случая проучих. Данните на „Пътна полиция“ са за 250 000 за четирите години, които обхваща картата, но част от тях нямат географски кординати и няма как да бъдат поставени на картата. Данните са официални на МВР и обхващат периода от 2021 до 2025г., уточни още той.
- Реклама -
По думите му той е работил по проекта около месец и половина.
Коства ми доста свободно време, но като пари – нищо. Срещнах подкрепа от три компании, които се включиха с това да минимализират средствата по проекта. Софтуерът ми беше предоставен безплатно, добави 18-годишният младеж.
24 часа след пускането на картата дойде първата атака. След нея последваха още много. Някой не иска хората да видят реалната ситуация, която наистина е потресаваща. Няма как да бъде проследена атаката, разказа Мартин.
Трябва да вземем мерки, за да решим проблема с пътната безопасност, категоричен беше той.
Имаше хора, които се свързаха с мен, когато пуснах проекта. Едни предложиха помощ, а други промени. Работим това нещо да се надгради. Да направим един анализ. Институциите също са правили анализ, но доста частично. Той трябва да обхване повече фактори, за да се видят истинските участъци с проблеми на пътя и да се види взимат ли се мерки. Този анализ се прави от мен и от доброволци, които се включиха съвсем безвъзмездно, уточни младежът.
Уча хуманитарни науки. Това е доста далеч от технологиите и ми беше изключително трудно да създам проекта, но мисля, че е много полезен. Реакцията на хората много ме радва.
Това заяви в ефира на „Евроком“ 18-годишният Мартин Атанасов, който създаде „Черна писта” – карта на катастрофите в България.
Повече от 180 000 случая проучих. Данните на „Пътна полиция“ са за 250 000 за четирите години, които обхваща картата, но част от тях нямат географски кординати и няма как да бъдат поставени на картата. Данните са официални на МВР и обхващат периода от 2021 до 2025г., уточни още той.
- Реклама -
По думите му той е работил по проекта около месец и половина.
Коства ми доста свободно време, но като пари – нищо. Срещнах подкрепа от три компании, които се включиха с това да минимализират средствата по проекта. Софтуерът ми беше предоставен безплатно, добави 18-годишният младеж.
24 часа след пускането на картата дойде първата атака. След нея последваха още много. Някой не иска хората да видят реалната ситуация, която наистина е потресаваща. Няма как да бъде проследена атаката, разказа Мартин.
Трябва да вземем мерки, за да решим проблема с пътната безопасност, категоричен беше той.
Имаше хора, които се свързаха с мен, когато пуснах проекта. Едни предложиха помощ, а други промени. Работим това нещо да се надгради. Да направим един анализ. Институциите също са правили анализ, но доста частично. Той трябва да обхване повече фактори, за да се видят истинските участъци с проблеми на пътя и да се види взимат ли се мерки. Този анализ се прави от мен и от доброволци, които се включиха съвсем безвъзмездно, уточни младежът.
ПП Обединени земеделци организира Национален възпоменателен земеделски събор по повод 102 години от гибелта на земеделския лидер и държавник Александър Стамболийски, министър-председател на България...