Шофьорът на автобуса, в който се вряза лек автомобил, е в изключително тежко състояние – интубиран и на командно дишане. Това съобщи в ефира на bTV неговият син – Даниил Петров.
- Реклама -
По думите му, за катастрофата е научил от лекарите, поели грижите за баща му. Kогато отишъл в спешното, там имало 50 души- всички те били близки на пострадалите в тежката катастрофата. В деня на инцидента цялото семейство е трябвало да пътува извън града – пътуване, което така и не се е състояло.
Петров разказа, че баща му има дългогодишен опит като професионален шофьор, включително и в чужбина. За него този инцидент не е просто трагична случайност, а резултат от системни пропуски.
„За младите, да карат с такава скорост, е минута адреналин, но за нас остават последиците от този адреналин. Всичко това се случва, защото на дадени хора им е позволено„
Със сълзи на очите синът на пострадалия шофьор разказа за състоянието на баща си:
„Дъщеря ми е на десет години, все още не съм ѝ разказал какво се случи. В болницата видях баща ми – беше на легло, беше контактен, но ръката му беше пострадала – сухожилията ѝ се виждаха. Имаше травми на гръдния кош и дишаше с много големи усилия. На втория ден се влоши – интубираха го и в момента е на командно дишане“
разказа още Петров.
„Баща ми е на 66 години, на 25-и август има рожден ден – ще навърши 67. Беше подал документи и чакаше да излезе официално в пенсия – имаше още две седмици, в които трябваше да работи“
, каза синът на пострадалия.
Петров разказа, че баща му има дългогодишен опит като професионален шофьор, включително и в чужбина. За него този инцидент не е просто трагична случайност, а резултат от системни пропуски.
Семейството настоява за отговорност и за реални действия от страна на институциите, които да предотвратяват такива тежки инциденти, а не само да ги отчитат постфактум.
Шофьорът на автобуса, в който се вряза лек автомобил, е в изключително тежко състояние – интубиран и на командно дишане. Това съобщи в ефира на bTV неговият син – Даниил Петров.
- Реклама -
По думите му, за катастрофата е научил от лекарите, поели грижите за баща му. Kогато отишъл в спешното, там имало 50 души- всички те били близки на пострадалите в тежката катастрофата. В деня на инцидента цялото семейство е трябвало да пътува извън града – пътуване, което така и не се е състояло.
Петров разказа, че баща му има дългогодишен опит като професионален шофьор, включително и в чужбина. За него този инцидент не е просто трагична случайност, а резултат от системни пропуски.
„За младите, да карат с такава скорост, е минута адреналин, но за нас остават последиците от този адреналин. Всичко това се случва, защото на дадени хора им е позволено„
Със сълзи на очите синът на пострадалия шофьор разказа за състоянието на баща си:
„Дъщеря ми е на десет години, все още не съм ѝ разказал какво се случи. В болницата видях баща ми – беше на легло, беше контактен, но ръката му беше пострадала – сухожилията ѝ се виждаха. Имаше травми на гръдния кош и дишаше с много големи усилия. На втория ден се влоши – интубираха го и в момента е на командно дишане“
разказа още Петров.
„Баща ми е на 66 години, на 25-и август има рожден ден – ще навърши 67. Беше подал документи и чакаше да излезе официално в пенсия – имаше още две седмици, в които трябваше да работи“
, каза синът на пострадалия.
Петров разказа, че баща му има дългогодишен опит като професионален шофьор, включително и в чужбина. За него този инцидент не е просто трагична случайност, а резултат от системни пропуски.
Семейството настоява за отговорност и за реални действия от страна на институциите, които да предотвратяват такива тежки инциденти, а не само да ги отчитат постфактум.
Трагичният инцидент, при който загина 8-годишно дете по време на полет с парашут в Несебър, разкри нови детайли за личността на загиналото момченце. Бащата на детето – Мирослав Д., е младши контрольор в Районното управление на МВР в Банско
В отговор на увеличаващия се брой пътни произшествия в столицата, от петък насам Столичната дирекция на вътрешните работи провежда целенасочена полицейска операция, насочена към ограничаване на пътния травматизъм и противодействие на най-честите нарушения.
Председателят на УС на БСО обяви, че се готвят промени в закона, които ще отнемат правото на оптометристи в оптиките да предглеждат и да предписват очила.