Search Suggestions
      Search Suggestions
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -

          Blue Warrior представя първата си телевизионна кампания у нас

          Пазарът на уиски – все по-динамичен

          През последните години българският пазар на уиски бележи динамично развитие и устойчив растеж. Профилът на уиски любителя в България също се променя: основните потребители са във възрастовата категория 30–50, от големите градове, които търсят не просто напитка, а преживяване. Те се интересуват в много голяма степен от начина на производство, рецепта и философия зад марката. Уиски все по-често се свързва с личен стил и социален статус, което обяснява и нарастващия интерес към продукти със силна идентичност и емоционално послание.

          - Реклама -

          На този фон излиза първата телевизионна реклама на един от най-новите брандове на уиски пазара – Blue Warrior Whisky. Кампанията вече е в ефира на водещите национални канали с послание: „Blue Warrior – знак за качество“. Креативната идея е на Avas България, a реализацията – Разказ Студио.

          Философията на марката е въплътена в образа на „воина на занаята“ – символ на отдаденост, прецизност и търпение, които стоят зад всяка бутилка. Мечът и числото седем са знаци, че качеството не е случайност, а резултат от майсторство и време.
          Blue Warrior е създаденo по рецепта №7 от подбрани зърнени дестилати, отлежали три години в дъбови бъчви. Характерният кехлибарен цвят, деликатно опушеният аромат и меките ванилови нотки – така го описват професионалните дегустатори.

          През последните години българският пазар на уиски бележи динамично развитие и устойчив растеж. Профилът на уиски любителя в България също се променя: основните потребители са във възрастовата категория 30–50, от големите градове, които търсят не просто напитка, а преживяване. Те се интересуват в много голяма степен от начина на производство, рецепта и философия зад марката. Уиски все по-често се свързва с личен стил и социален статус, което обяснява и нарастващия интерес към продукти със силна идентичност и емоционално послание.

          - Реклама -

          На този фон излиза първата телевизионна реклама на един от най-новите брандове на уиски пазара – Blue Warrior Whisky. Кампанията вече е в ефира на водещите национални канали с послание: „Blue Warrior – знак за качество“. Креативната идея е на Avas България, a реализацията – Разказ Студио.

          Философията на марката е въплътена в образа на „воина на занаята“ – символ на отдаденост, прецизност и търпение, които стоят зад всяка бутилка. Мечът и числото седем са знаци, че качеството не е случайност, а резултат от майсторство и време.
          Blue Warrior е създаденo по рецепта №7 от подбрани зърнени дестилати, отлежали три години в дъбови бъчви. Характерният кехлибарен цвят, деликатно опушеният аромат и меките ванилови нотки – така го описват професионалните дегустатори.

          СВЪРЗАНИ НОВИНИ

          153 години от залавянето на Васил Левски в Къкринското ханче

          С поредица от възпоменателни събития в местността Пази мост край Ловеч и в Къкринското ханче бяха отбелязани 153 години от залавянето на Васил Левски. В...

          ИЗВЪНРЕДНО: Тежък инцидент с влак в Сливенско, има жертви

          Двама души са загинали при тежък инцидент на железопътен прелез в сливенския квартал „Дебелата кория“, съобщиха от Областната дирекция на МВР – Сливен. Сигналът за...

          Затруднения в трафика: Гръцките фермери отново затвориха „Кулата“ и „Илинден“

          Ограничено е движението на тежкотоварни моторни превозни средства над 12 тона през граничния преход „Кулата – Промахон“ заради протест на гръцки граждани. Това съобщиха...

          ОСТАВИ КОМЕНТАР

          Моля, въведете коментар!
          Моля, въведете името си тук

          - Реклама -
          ТОП ДНЕС
          ТОП 14 ДНИ

          Зареждане…

          Зареждане…

          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -
          Search Suggestions
              Search Suggestions