Search Suggestions
      събота, 08.11.25
      Search Suggestions
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -

          Blue Warrior представя първата си телевизионна кампания у нас

          Пазарът на уиски – все по-динамичен

          През последните години българският пазар на уиски бележи динамично развитие и устойчив растеж. Профилът на уиски любителя в България също се променя: основните потребители са във възрастовата категория 30–50, от големите градове, които търсят не просто напитка, а преживяване. Те се интересуват в много голяма степен от начина на производство, рецепта и философия зад марката. Уиски все по-често се свързва с личен стил и социален статус, което обяснява и нарастващия интерес към продукти със силна идентичност и емоционално послание.

          - Реклама -

          На този фон излиза първата телевизионна реклама на един от най-новите брандове на уиски пазара – Blue Warrior Whisky. Кампанията вече е в ефира на водещите национални канали с послание: „Blue Warrior – знак за качество“. Креативната идея е на Avas България, a реализацията – Разказ Студио.

          Философията на марката е въплътена в образа на „воина на занаята“ – символ на отдаденост, прецизност и търпение, които стоят зад всяка бутилка. Мечът и числото седем са знаци, че качеството не е случайност, а резултат от майсторство и време.
          Blue Warrior е създаденo по рецепта №7 от подбрани зърнени дестилати, отлежали три години в дъбови бъчви. Характерният кехлибарен цвят, деликатно опушеният аромат и меките ванилови нотки – така го описват професионалните дегустатори.

          През последните години българският пазар на уиски бележи динамично развитие и устойчив растеж. Профилът на уиски любителя в България също се променя: основните потребители са във възрастовата категория 30–50, от големите градове, които търсят не просто напитка, а преживяване. Те се интересуват в много голяма степен от начина на производство, рецепта и философия зад марката. Уиски все по-често се свързва с личен стил и социален статус, което обяснява и нарастващия интерес към продукти със силна идентичност и емоционално послание.

          - Реклама -

          На този фон излиза първата телевизионна реклама на един от най-новите брандове на уиски пазара – Blue Warrior Whisky. Кампанията вече е в ефира на водещите национални канали с послание: „Blue Warrior – знак за качество“. Креативната идея е на Avas България, a реализацията – Разказ Студио.

          Философията на марката е въплътена в образа на „воина на занаята“ – символ на отдаденост, прецизност и търпение, които стоят зад всяка бутилка. Мечът и числото седем са знаци, че качеството не е случайност, а резултат от майсторство и време.
          Blue Warrior е създаденo по рецепта №7 от подбрани зърнени дестилати, отлежали три години в дъбови бъчви. Характерният кехлибарен цвят, деликатно опушеният аромат и меките ванилови нотки – така го описват професионалните дегустатори.

          СВЪРЗАНИ НОВИНИ

          Желязков: Задача на всяко държавно управление е да изгражда авторитета на българския воин

          „Инвестирането в сигурност, в отбрана и в модерни технологии би било самоцелно, ако няма вдъхновение и посвещение на военната професия. Затова задачата на всяко...

          Слави Трифонов: Депутатите направиха нужното, за да не остане България без гориво

          „Днес парламентът прие промени в Закона за административното регулиране на икономическите дейности, свързани с нефт и продукти от нефтен произход. Казано на човешки език -...

          Станислав Бачев: Управляващите ни са неадекватни и некадърни

          "Управляващите ни са неадекватни и некадърни. Очевидно не осъзнават какво се случва или дори да го осъзнават, то нямат капацитета да го променят." Това заяви...

          ОСТАВИ КОМЕНТАР

          Моля, въведете коментар!
          Моля, въведете името си тук

          - Реклама -
          ТОП ДНЕС
          ТОП 14 ДНИ

          Зареждане…

          Зареждане…

          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -
          Search Suggestions
              Search Suggestions