Search Suggestions
      сряда, 12.11.25
      Search Suggestions
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -

          Netflix отвори тематичен атракционен център

          Стрийминг гигантът Netflix направи стъпка в света на развлеченията на живо, като отвори първия си тематичен атракционен център – Netflix House, съобщават ДПА и АПА.
          Обектът се намира в предградие на Филаделфия и предлага комбинация от ескейп стаи, мини голф, магазини, киносалон и ресторант – всички вдъхновени от оригиналните продукции на платформата.

          - Реклама -

          Всяко преживяване е пряко обвързано с популярен сериал или филм.
          Например ескейп стаите са базирани на аниме поредицата One Piece, а всяко мини голф игрище е посветено на различно заглавие – от „Бриджъртън“ до „Странни неща“.
          Най-голямото пространство е отделено на сериала „Уензди“, където феновете могат да се разходят из мрачен панаир с мини игри и пъзели, преминавайки през внимателно пресъздадената стая на Уензди Адамс в училището Nevermore Academy.

          Сред атракциите са и зони за виртуална реалност, позволяващи на посетителите с VR оборудване да се потопят в световете на хитовите продукции на Netflix.
          Главният маркетинг директор на компанията Мариан Лий подчертава, че платформата води постоянна битка за вниманието на публиката, а създаването на физически пространства за фенове е начин Netflix да се отличи от конкуренцията.

          Компанията вече планира още два подобни центъра в САЩ, като идеята е „Къщите на Netflix“ да служат като мост между екрана и реалността.
          Подобен модел отдавна се използва успешно от „Дисни“, чиито тематични паркове и круизи са донесли над 27 милиарда долара приходи и над 8 милиарда долара печалба само през първите девет месеца на фискалната година.

          За разлика от „Дисни“, Netflix започва в по-скромен мащаб – първата Netflix House заема два етажа от бивш универсален магазин в търговски център, а не цял самостоятелен парк.
          Компанията залага на индивидуални билети за различните атракции, вместо на общ вход.
          Цените варират – 15 долара за мини голф, 25 долара за VR преживявания и 39 долара за участие в ескейп стаите.

          Засега няма информация за международно разширяване на проекта, уточняват още ДПА и АПА, цитирани от БТА.

          Стрийминг гигантът Netflix направи стъпка в света на развлеченията на живо, като отвори първия си тематичен атракционен център – Netflix House, съобщават ДПА и АПА.
          Обектът се намира в предградие на Филаделфия и предлага комбинация от ескейп стаи, мини голф, магазини, киносалон и ресторант – всички вдъхновени от оригиналните продукции на платформата.

          - Реклама -

          Всяко преживяване е пряко обвързано с популярен сериал или филм.
          Например ескейп стаите са базирани на аниме поредицата One Piece, а всяко мини голф игрище е посветено на различно заглавие – от „Бриджъртън“ до „Странни неща“.
          Най-голямото пространство е отделено на сериала „Уензди“, където феновете могат да се разходят из мрачен панаир с мини игри и пъзели, преминавайки през внимателно пресъздадената стая на Уензди Адамс в училището Nevermore Academy.

          Сред атракциите са и зони за виртуална реалност, позволяващи на посетителите с VR оборудване да се потопят в световете на хитовите продукции на Netflix.
          Главният маркетинг директор на компанията Мариан Лий подчертава, че платформата води постоянна битка за вниманието на публиката, а създаването на физически пространства за фенове е начин Netflix да се отличи от конкуренцията.

          Компанията вече планира още два подобни центъра в САЩ, като идеята е „Къщите на Netflix“ да служат като мост между екрана и реалността.
          Подобен модел отдавна се използва успешно от „Дисни“, чиито тематични паркове и круизи са донесли над 27 милиарда долара приходи и над 8 милиарда долара печалба само през първите девет месеца на фискалната година.

          За разлика от „Дисни“, Netflix започва в по-скромен мащаб – първата Netflix House заема два етажа от бивш универсален магазин в търговски център, а не цял самостоятелен парк.
          Компанията залага на индивидуални билети за различните атракции, вместо на общ вход.
          Цените варират – 15 долара за мини голф, 25 долара за VR преживявания и 39 долара за участие в ескейп стаите.

          Засега няма информация за международно разширяване на проекта, уточняват още ДПА и АПА, цитирани от БТА.

          СВЪРЗАНИ НОВИНИ

          Захарова: BBC изопачи речта на Тръмп — престъпление

          Официалният говорител на руското Министерство на външните работи Мария Захарова остро разкритикува британската медия BBC, обвинявайки я в манипулативно изопачаване на речта на текущия...

          Москва: Споразуменията Путин–Тръмп още действат

          Съединените щати не са се отказали от договореностите, постигнати между президента на Русия Владимир Путин и текущия президент на Америка Доналд Тръмп по време...

          Ердоган: Открихме черната кутия на самолета, издирва се един от военните

          Черната кутия на турския военен самолет C-130, който се разби на грузинска територия по време на полет от Азербайджан към Турция, е намерена. Това...

          ОСТАВИ КОМЕНТАР

          Моля, въведете коментар!
          Моля, въведете името си тук

          - Реклама -
          ТОП ДНЕС
          ТОП 14 ДНИ

          Зареждане…

          Зареждане…

          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -
          Search Suggestions
              Search Suggestions