Search Suggestions
      вторник, 16.12.25
      Search Suggestions
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -

          Ето как да подадете искане за компенсация заради високите цени на ток и газ (БЛАНКА)

          Компенсирането на потребителите заради високите енергийни цени продължава и в момента, съобщиха от Министерсвото на енергетиката. Компенсациите се отразяват като намаление на дължимите суми за месеците декември и януари по фактурите, които клиентите получават през м. февруари. Компенсации за електроенергия се полагат на всички представители на бизнеса, а за природен газ – на битовите потребители. Конкретните суми се изчисляват спрямо потреблението на всеки клиент. Тези суми трябва да бъдат посочени на отделни редове във фактурата, съобщиха от Министерството на енергетиката.

          - Реклама -

          Ако даден потребител не е получил дължимата му компенсация, той може да сигнализира за това Министерството на енергетиката (МЕ) чрез попълване на приложената бланка. Към сигнала следва да бъде приложена сканирана фактура за съответния месец и последно издадена фактура от доставчика. МЕ се ангажира да направи проверка на всеки отделен случай. Сигналът трябва да бъде изпратен на имейл адрес e-energy@me.government.bg.

          Компенсирането на потребителите заради високите енергийни цени продължава и в момента, съобщиха от Министерсвото на енергетиката. Компенсациите се отразяват като намаление на дължимите суми за месеците декември и януари по фактурите, които клиентите получават през м. февруари. Компенсации за електроенергия се полагат на всички представители на бизнеса, а за природен газ – на битовите потребители. Конкретните суми се изчисляват спрямо потреблението на всеки клиент. Тези суми трябва да бъдат посочени на отделни редове във фактурата, съобщиха от Министерството на енергетиката.

          - Реклама -

          Ако даден потребител не е получил дължимата му компенсация, той може да сигнализира за това Министерството на енергетиката (МЕ) чрез попълване на приложената бланка. Към сигнала следва да бъде приложена сканирана фактура за съответния месец и последно издадена фактура от доставчика. МЕ се ангажира да направи проверка на всеки отделен случай. Сигналът трябва да бъде изпратен на имейл адрес e-energy@me.government.bg.

          google-news
          Последвайте Евроком в Google News

          СВЪРЗАНИ НОВИНИ

          Здравната комисия одобри удължителния бюджет експресно и без дебати

          Парламентарната здравна комисия прие скорострелно на първо четене внесения вчера законопроект за удължаване на бюджета. Мярката ще бъде в сила до момента, в който...

          Васил Терзиев настоява за одит от Световната банка за спасяване на „Топлофикация София“

          Критичното състояние на „Топлофикация София“ продължава да се задълбочава, белязано от дълг надхвърлящ 1 милиард евро, чести аварии в разгара на зимата и непредсказуеми...

          Полицията с първи подробности за тежкия инцидент с дете в София

          Пробите за алкохол и наркотици на жената, която тази сутрин блъсна с автомобила си 15-годишно момиче на пешеходна пътека в столичния квартал „Хаджи Димитър“,...

          ОСТАВИ КОМЕНТАР

          Моля, въведете коментар!
          Моля, въведете името си тук

          - Реклама -
          ТОП ДНЕС
          ТОП 14 ДНИ
          Зареждане…
          Зареждане…
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -
          Search Suggestions
              Search Suggestions