Search Suggestions
      петък, 02.05.25
      Search Suggestions
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -

          Печалбите на McDonald’s са засегнати от слабостта на американския пазар

          Гигантът в бързото хранене McDonald’s отчете спад в печалбите си за първото тримесечие. Това се случва докато трафикът от клиенти с ниски и средни доходи в САЩ намаля в условията на икономическа несигурност вследствие на търговските войни на президента Доналд Тръмп, предаде АФП.

          - Реклама -

          На домашния пазар на веригата в САЩ се наблюдава спад от 3,6% в сравнимите продажби, което е повече от 1% спад в световен мащаб.

          „Основното е, че хората просто посещават по-рядко, а това говори за натиска върху потребителите и потребителското доверие“, каза финансовият директор Иън Бордън по време на телеконференция с анализатори.

          „Нещата, за които говорим от известно време – инфлационният натиск, лихвените проценти, които очевидно тежат, особено на потребителите с по-ниски доходи, и които в момента се отразяват и на потребителите със средни доходи“, добави той.

          Ръководителите заявиха, че не е имало спад в разходите на потребителите с по-високи доходи.

          Компанията обяви, че планира повече промоции, фокусирани върху платформата „McValue“, която включва ограничени във времето комбинации от храни за 5 долара, състоящи се от сандвич, пилешки хапки McNuggets, картофи и напитка.

          Печалбата възлезе на 1,9 милиарда долара, което е спад с 3%, а приходите също спаднаха с 3% до 6,0 милиарда долара.

          Веригата описа „смесени“ резултати в международния си бизнес, отбелязвайки слабост в Обединеното кралство, но силни резултати в Близкия изток и Япония.

          Проучване на компанията показва, че веригата не е пострадала от нарастването на антиамериканските настроения на международните пазари, заяви главният изпълнителен директор Кристофър Кемпчински в отговор на въпрос на анализатор.

          „Наблюдаваме леко повишение на антиамериканските настроения, да го наречем 8-10 пункта“, каза Кемпчински за проучванията на компанията, които показват най-голямо негативно влияние в Северна Европа и Канада.

          „Това не се отрази на бизнеса ни и настроенията на потребителите към марките на McDonald’s остават силни“, добави той.

          Акциите на McDonald’s спаднаха с 1,3% на 1 май следобед.

          Гигантът в бързото хранене McDonald’s отчете спад в печалбите си за първото тримесечие. Това се случва докато трафикът от клиенти с ниски и средни доходи в САЩ намаля в условията на икономическа несигурност вследствие на търговските войни на президента Доналд Тръмп, предаде АФП.

          - Реклама -

          На домашния пазар на веригата в САЩ се наблюдава спад от 3,6% в сравнимите продажби, което е повече от 1% спад в световен мащаб.

          „Основното е, че хората просто посещават по-рядко, а това говори за натиска върху потребителите и потребителското доверие“, каза финансовият директор Иън Бордън по време на телеконференция с анализатори.

          „Нещата, за които говорим от известно време – инфлационният натиск, лихвените проценти, които очевидно тежат, особено на потребителите с по-ниски доходи, и които в момента се отразяват и на потребителите със средни доходи“, добави той.

          Ръководителите заявиха, че не е имало спад в разходите на потребителите с по-високи доходи.

          Компанията обяви, че планира повече промоции, фокусирани върху платформата „McValue“, която включва ограничени във времето комбинации от храни за 5 долара, състоящи се от сандвич, пилешки хапки McNuggets, картофи и напитка.

          Печалбата възлезе на 1,9 милиарда долара, което е спад с 3%, а приходите също спаднаха с 3% до 6,0 милиарда долара.

          Веригата описа „смесени“ резултати в международния си бизнес, отбелязвайки слабост в Обединеното кралство, но силни резултати в Близкия изток и Япония.

          Проучване на компанията показва, че веригата не е пострадала от нарастването на антиамериканските настроения на международните пазари, заяви главният изпълнителен директор Кристофър Кемпчински в отговор на въпрос на анализатор.

          „Наблюдаваме леко повишение на антиамериканските настроения, да го наречем 8-10 пункта“, каза Кемпчински за проучванията на компанията, които показват най-голямо негативно влияние в Северна Европа и Канада.

          „Това не се отрази на бизнеса ни и настроенията на потребителите към марките на McDonald’s остават силни“, добави той.

          Акциите на McDonald’s спаднаха с 1,3% на 1 май следобед.

          СВЪРЗАНИ НОВИНИ

          Кибератаки удариха големи британски търговци

          Вълна от кибератаки удари няколко британски търговци, включително луксозния универсален магазин Harrods и луксозния супермаркет Marks & Spencer, съобщиха компаниите, предаде АФП. След като Marks...

          Тръмп назначи съветника си по сигурността Уолц за нов посланик в ООН

          Президентът Доналд Тръмп потвърди, че уволнява своя съветник по националната сигурност Майк Уолц след изтичане на информация от чат група. Той обаче добави, че...

          САЩ очакват нови преговори с Иран в близко бъдеще

          Съединените щати заявиха, че очакват скоро да се състоят преговори с Иран. Техеран по-рано обяви, че четвъртата среща, която трябваше да се проведе през...

          ОСТАВИ КОМЕНТАР

          Моля, въведете коментар!
          Моля, въведете името си тук

          - Реклама -
          ТОП ДНЕС
          ТОП 14 ДНИ

          Зареждане…

          Зареждане…

          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -
          Search Suggestions
              Search Suggestions