„Взимат се мерки от страната на държавата.“ Това заяви министърът на транспорта и съобщенията Гроздан Караджов, който участва в дискусия по темата за пътната безопасност и инциденти с товарни автомобили, предаде БТА.
Ясно се чу от страна на близките на загиналите на пътя, както и от страна на бранша на превозвачите, че те искат още по-строг контрол от държавните органи на пътя. Въпросът ясно отекна. Въпросът е свързан с това, че понякога превозвачите нямат директна власт върху това дали камионите са претоварени, как са претоварени. Имаме ясен отговор, подчерта пред журналисти министър Гроздан Караджов.
- Реклама -
Той обясни и какви са конкретните мерки, набелязани от страна на държавата.
На онези пътища, където има голям товарен трафик, какъвто е обходът заради строителството на магистралата в участъка край Телиш и Радомирци, ние сме изпратили допълнителни екипи, патрулиращи ежедневно. Въртят се в три зони и по този начин контролират товарните автомобили да не превишават допустимата от знаците скорост. Това нещо ще бъде доизградено като административен капацитет и за останалите пътища, на които има повишен травматизъм, каза министър Караджов.
Той поясни, че е подготвен законопроект, който е на междуведомствено съгласуване и скоро ще влезе в Министерски съвет.
Той предвижда всичко по веригата на натоварването – кариери, зърнобази, рудници, до разтоварването на пристанища и други съоръжение, заедно с превозвача да носят солидарна отговорност. Тогава, когато автомобил бъде засечен с над допустимото осово натоварване, то всеки по веригата ще може да понесе отговорността. В последствие те помежду си ще могат да водят граждански дела за това кой е виновен. Иначе се въртим в омагьосан кръг“, коментира още министърът на транспорта и съобщенията.
„Взимат се мерки от страната на държавата.“ Това заяви министърът на транспорта и съобщенията Гроздан Караджов, който участва в дискусия по темата за пътната безопасност и инциденти с товарни автомобили, предаде БТА.
Ясно се чу от страна на близките на загиналите на пътя, както и от страна на бранша на превозвачите, че те искат още по-строг контрол от държавните органи на пътя. Въпросът ясно отекна. Въпросът е свързан с това, че понякога превозвачите нямат директна власт върху това дали камионите са претоварени, как са претоварени. Имаме ясен отговор, подчерта пред журналисти министър Гроздан Караджов.
- Реклама -
Той обясни и какви са конкретните мерки, набелязани от страна на държавата.
На онези пътища, където има голям товарен трафик, какъвто е обходът заради строителството на магистралата в участъка край Телиш и Радомирци, ние сме изпратили допълнителни екипи, патрулиращи ежедневно. Въртят се в три зони и по този начин контролират товарните автомобили да не превишават допустимата от знаците скорост. Това нещо ще бъде доизградено като административен капацитет и за останалите пътища, на които има повишен травматизъм, каза министър Караджов.
Той поясни, че е подготвен законопроект, който е на междуведомствено съгласуване и скоро ще влезе в Министерски съвет.
Той предвижда всичко по веригата на натоварването – кариери, зърнобази, рудници, до разтоварването на пристанища и други съоръжение, заедно с превозвача да носят солидарна отговорност. Тогава, когато автомобил бъде засечен с над допустимото осово натоварване, то всеки по веригата ще може да понесе отговорността. В последствие те помежду си ще могат да водят граждански дела за това кой е виновен. Иначе се въртим в омагьосан кръг“, коментира още министърът на транспорта и съобщенията.
Преходът към евро в България се е случил доста отдавна. Позитивите и негативите за обикновения човек вече са консумирани.
Това мнение изрази пред БНР Калин Славов,...
Шестцифрена сума за награда обяви собственикът на компанията, която доставя сървърите на сайта "Черна писта". От пускането му преди седмица сайтът за опасните пътни отсечки в страната стана...
Кметът на Столична община ще върне решението на Столичния общински съвет за бюджета на София за 2025 за преразглеждане, съобщиха от местната управа.
“Общинските съветници...
На 93 място по лоши пътища от 137държави.В бившите соц .държави няма такива пътища в най малкото населено място
Дупка ,дупка ,ров ,блато и кръпки.А някъде и асвалт изобщо няма ,но винетки и данъци с 80процента нагоре.Кои са фирмите и на приближени на властта.Сгур ,а може директно върху почвата 3,4см асвалт.Та безопасност.
Коли над 3,5 тона:на АМ!
Пътищата и магистралите са златна кокошка за Борисов и Пеевски – милиарди се точат всяка година.
Подлоги
НЕКАДЪРНИК
На 93 място по лоши пътища от 137държави.В бившите соц .държави няма такива пътища в най малкото населено място
Дупка ,дупка ,ров ,блато и кръпки.А някъде и асвалт изобщо няма ,но винетки и данъци с 80процента нагоре.Кои са фирмите и на приближени на властта.Сгур ,а може директно върху почвата 3,4см асвалт.Та безопасност.
Чакай да позная.. нови глоби… направете пътища първо и тогава говорете за пътна безопастност
Вкарай фирмите където строиха тези магистрали??Явно и ти си един от тях?
Оставка Нек@дърник!
Имаме иновативен проект да спрем катастрофите