Search Suggestions
      вторник, 14.10.25
      Search Suggestions
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -

          ChatGPT пуска маркетплейс „убиец“ на Amazon

          Наскоро въведената функция за контекстно търсене на продукти Instant Checkout на ChatGPT се оказа фундаментална заплаха за Amazon и други традиционни пазари по целия свят.

          - Реклама -

          Известно е, че алгоритмите на традиционните пазари са изградени около търсене на типични характеристики на продуктите („ключови думи“). Заявките с изкуствен интелект обаче размиват границите на форматите за търсене, позволявайки по-широки търсения, като например „подарък за 35-ия рожден ден на приятел, нещо трогателно и креативно за дома, бюджет под 100 долара“, което традиционните пазари в момента не могат да предложат.

          В момента ChatGPT вече е внедрил интеграция с Etsy и обещава „скоро да свърже 1 милион продавачи, продаващи чрез платформата за електронна търговия на Shopify“.

          Анализите на OpenAI показват, че 2,1% от заявките в ChatGPT са свързани с търсене на потребителски стоки. Това се равнява на над 75 милиона заявки седмично или близо 4 милиарда годишно. Дори със скромен процент на конверсия от 2% и средна стойност на поръчката от 70 долара, приходите ще надхвърлят 5 милиарда долара, превръщайки ChatGPT в един от най-големите пазари в света още през първата година от дейността си.

          Наскоро въведената функция за контекстно търсене на продукти Instant Checkout на ChatGPT се оказа фундаментална заплаха за Amazon и други традиционни пазари по целия свят.

          - Реклама -

          Известно е, че алгоритмите на традиционните пазари са изградени около търсене на типични характеристики на продуктите („ключови думи“). Заявките с изкуствен интелект обаче размиват границите на форматите за търсене, позволявайки по-широки търсения, като например „подарък за 35-ия рожден ден на приятел, нещо трогателно и креативно за дома, бюджет под 100 долара“, което традиционните пазари в момента не могат да предложат.

          В момента ChatGPT вече е внедрил интеграция с Etsy и обещава „скоро да свърже 1 милион продавачи, продаващи чрез платформата за електронна търговия на Shopify“.

          Анализите на OpenAI показват, че 2,1% от заявките в ChatGPT са свързани с търсене на потребителски стоки. Това се равнява на над 75 милиона заявки седмично или близо 4 милиарда годишно. Дори със скромен процент на конверсия от 2% и средна стойност на поръчката от 70 долара, приходите ще надхвърлят 5 милиарда долара, превръщайки ChatGPT в един от най-големите пазари в света още през първата година от дейността си.

          СВЪРЗАНИ НОВИНИ

          Безработицата във Великобритания: най-високото покачване от 2021 г.

          Безработицата във Великобритания се покачва до 4,8% за тримесечието, приключило в края на август, показват данни на Националната статистическа служба. Това е най-високото равнище...

          Край на Windows 10

          На 14 октомври Microsoft официално прекрати поддръжката на Windows 10. Потребителите вече няма да получават актуализации за сигурност, нови функции или техническа поддръжка. Компанията...

          Ким Чен Ун иска преговори с Тръмп – той също е разочарован от Путин

          Преди няколко седмици стана известно, че севернокорейският лидер е недоволен от Владимир Путин, който не е предложил адекватно обезщетение за получените оръжия и войски...

          ОСТАВИ КОМЕНТАР

          Моля, въведете коментар!
          Моля, въведете името си тук

          - Реклама -
          ТОП ДНЕС
          ТОП 14 ДНИ

          Зареждане…

          Зареждане…

          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -
          Search Suggestions
              Search Suggestions