Search Suggestions
- Реклама -
- Реклама -
- Реклама -
“Субективно усещане на обществото, че в образованието нищо не е мръднало се сблъсква с обективните реалности, според които промяна все пак има.”, коментира в предаването “Делници” бившият министър на образованието Тодор Танев. Като положителни промени в сектора Танев изтъкна по-добрите резултати на нашите ученици в тестовете на “Пиза”, получени през последните години, както и намаляването на общото ниво на агресия.
В същото време, Танев признана, че генерална промяна в добра посока на този етап не може да бъде отчетена. Една от причините за това според него е липсата на децентрализация в образованието, като той призова учителите да имат право за по-голяма независимост.
Танев засегна и въпроса, свързан с това, че все по-малко млади хора решават да станат учители. Според бившият просветен министър това не се дължи само на ниските заплати, като обясни, че възнаграждения не бива да бъдат раздавани “на калпак”. Повече пари следвало да има за преподавателите, които давали повече от себе си, като тези средства трябвало да се получават като добавка към основното възнаграждение.
“Субективно усещане на обществото, че в образованието нищо не е мръднало се сблъсква с обективните реалности, според които промяна все пак има.”, коментира в предаването “Делници” бившият министър на образованието Тодор Танев. Като положителни промени в сектора Танев изтъкна по-добрите резултати на нашите ученици в тестовете на “Пиза”, получени през последните години, както и намаляването на общото ниво на агресия.
В същото време, Танев признана, че генерална промяна в добра посока на този етап не може да бъде отчетена. Една от причините за това според него е липсата на децентрализация в образованието, като той призова учителите да имат право за по-голяма независимост.
Танев засегна и въпроса, свързан с това, че все по-малко млади хора решават да станат учители. Според бившият просветен министър това не се дължи само на ниските заплати, като обясни, че възнаграждения не бива да бъдат раздавани “на калпак”. Повече пари следвало да има за преподавателите, които давали повече от себе си, като тези средства трябвало да се получават като добавка към основното възнаграждение.
- Реклама -
ТОП ДНЕС
ТОП 14 ДНИ
Зареждане…
Зареждане…
- Реклама -
- Реклама -
- Реклама -