Search Suggestions
      понеделник, 22.12.25
      Search Suggestions
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -

          Фалира българският партньор на туроператора „Томас Кук“

          Фалира фирмата „Астрал холидейз“ – българският партньор на фалиралия британски туристически оператор „Томас Кук“.

          - Реклама -

          Британското правителство плаща разходите по прибирането на туристите след фалита на „Томас Кук”.

          „С огромно съжаление и разочарование, искаме да Ви съобщим, че се налага да прекратим дейността и да започнем процедура по обявяване в несъстоятелност на „АСТРАЛ Холидейз Интернешънъл“ АД от 07.10.2019 г. след почти 24 години присъствие на туристическия пазар и въпреки неимоверните усилия на ръководството и служителите“, пишат от там.

          „Това решение е взето след изключително много дискусии, усилия и опити да се осигури финансиране за дружеството. Причините да се стигне до тук са комплексни, но това, което ни остава са спомените, невероятните моменти, когато Вие сте били щастливи, и когато сме били причината за Вашето добро настроение и пълноценна почивка. През годините винаги сме се старали да постигаме високо качество на предлаганите от нас услуги и да осигурим максимален комфорт на нашите клиенти, както и незабравими изживявания“, обявиха още от дружеството.

          „АСТРАЛ Холидейз Интернешънъл“ АД поддържа валидна застрахова „Отговорност на туропратора“, за да може там където нашите неимоверни усилия не са достатъчни, да бъдем подкрепени от нашите партньори ЗК „Уника“. Пътуванията на всички клиенти, закупили почивки от „АСТРАЛ Холидейз Интернешънъл“ АД, които в момента се намират зад границата са изцяло платени, поради което не съществува опасност от проблеми с полети или отказ за настаняване в хотели или други туристически услуги“, става ясно от каченото на сайта на агенцията.
          „АСТРАЛ Холидейз Интернешънъл“ АД няма да има възможност да осъществи бъдещи планирани пътувания на част от своите клиенти след 07.10.2019 г. Клиенти с бъдещи пътувания, които са заплатени на 100% от АСТРАЛ Холидейз Интернешънъл към партньори, ще бъдат лично уведомени от служители на „АСТРАЛ Холидейз Интернешънъл“ АД. Клиенти, закупили само услугата самолетен билет с редовни или нискотарифни авиолинии, също ще осъществят своите пътувания, тъй като всички билети са вече закупени и платени от „Астрал Холидейз Интернешънъл“ АД. За проверка на разписанието и часовете на полетите, препоръчваме клиентите да направят справка със съответната авиокомпания, когато наближи датата на пътуване по издадените вече самолетни билети. Подчертаваме, че клиентите на „Астрал Холидейз Интернешънъл“ АД, които са внесли депозити или са платили изцяло сумите по своите бъдещи организирани пътувания, но АСТРАЛ Холидейз не е заплатил към партньор или доставчик, ще бъдат обезщетени както следва по закон. Те са гарантирани със застраховка „Отговорност на туроператора“, сключена между „Астрал Холидейз Интернешънъл“ АД и ЗК „Уника“, с покритие – 700 000 лв. Координатите за връзка със застрахователя и още полезна информация са посочени в съответните договори за туристически пакети и приложенията към тях“, пишат от „Астрал Холидейз“.

          Фалира фирмата „Астрал холидейз“ – българският партньор на фалиралия британски туристически оператор „Томас Кук“.

          - Реклама -

          Британското правителство плаща разходите по прибирането на туристите след фалита на „Томас Кук”.

          „С огромно съжаление и разочарование, искаме да Ви съобщим, че се налага да прекратим дейността и да започнем процедура по обявяване в несъстоятелност на „АСТРАЛ Холидейз Интернешънъл“ АД от 07.10.2019 г. след почти 24 години присъствие на туристическия пазар и въпреки неимоверните усилия на ръководството и служителите“, пишат от там.

          „Това решение е взето след изключително много дискусии, усилия и опити да се осигури финансиране за дружеството. Причините да се стигне до тук са комплексни, но това, което ни остава са спомените, невероятните моменти, когато Вие сте били щастливи, и когато сме били причината за Вашето добро настроение и пълноценна почивка. През годините винаги сме се старали да постигаме високо качество на предлаганите от нас услуги и да осигурим максимален комфорт на нашите клиенти, както и незабравими изживявания“, обявиха още от дружеството.

          „АСТРАЛ Холидейз Интернешънъл“ АД поддържа валидна застрахова „Отговорност на туропратора“, за да може там където нашите неимоверни усилия не са достатъчни, да бъдем подкрепени от нашите партньори ЗК „Уника“. Пътуванията на всички клиенти, закупили почивки от „АСТРАЛ Холидейз Интернешънъл“ АД, които в момента се намират зад границата са изцяло платени, поради което не съществува опасност от проблеми с полети или отказ за настаняване в хотели или други туристически услуги“, става ясно от каченото на сайта на агенцията.
          „АСТРАЛ Холидейз Интернешънъл“ АД няма да има възможност да осъществи бъдещи планирани пътувания на част от своите клиенти след 07.10.2019 г. Клиенти с бъдещи пътувания, които са заплатени на 100% от АСТРАЛ Холидейз Интернешънъл към партньори, ще бъдат лично уведомени от служители на „АСТРАЛ Холидейз Интернешънъл“ АД. Клиенти, закупили само услугата самолетен билет с редовни или нискотарифни авиолинии, също ще осъществят своите пътувания, тъй като всички билети са вече закупени и платени от „Астрал Холидейз Интернешънъл“ АД. За проверка на разписанието и часовете на полетите, препоръчваме клиентите да направят справка със съответната авиокомпания, когато наближи датата на пътуване по издадените вече самолетни билети. Подчертаваме, че клиентите на „Астрал Холидейз Интернешънъл“ АД, които са внесли депозити или са платили изцяло сумите по своите бъдещи организирани пътувания, но АСТРАЛ Холидейз не е заплатил към партньор или доставчик, ще бъдат обезщетени както следва по закон. Те са гарантирани със застраховка „Отговорност на туроператора“, сключена между „Астрал Холидейз Интернешънъл“ АД и ЗК „Уника“, с покритие – 700 000 лв. Координатите за връзка със застрахователя и още полезна информация са посочени в съответните договори за туристически пакети и приложенията към тях“, пишат от „Астрал Холидейз“.

          google-news
          Последвайте Евроком в Google News

          СВЪРЗАНИ НОВИНИ

          200 000 зелени билета са продадени в София за 3 дни

          Около 200 000 „зелени билета“ за пътуване в градския транспорт са продадени само за три дни, съобщиха на брифинг в Столичната община заместник-кметът по...

          Пиян и без книжка: Тежка катастрофа край Севлиево отне човешки живот

          Неправоспособен водач с 2,74 промила алкохол в кръвта предизвика тежка катастрофа на пътя между село Богатово и град Севлиево. В резултат на инцидента е...

          Мигрантският натиск към България е спаднал със 70% за година

          Мигрантският натиск към България е намалял със 70% през последната година. Това заяви началникът на Гранична полиция главен комисар Антон Златанов. По думите му е...

          ОСТАВИ КОМЕНТАР

          Моля, въведете коментар!
          Моля, въведете името си тук

          - Реклама -
          ТОП ДНЕС
          ТОП 14 ДНИ
          Зареждане…
          Зареждане…
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -
          Search Suggestions
              Search Suggestions