Внезапно възникнала неизправност или грешка на шофьора са двете водещи версии на разследващите за тежката катастрофа.
- Реклама -
От огледа става ясно, че автобусът първо се е отклонил и ударил в дясната част на пътя и се е чул взрив.
Какво се знае до този момент:
4 автобуса с македонска регистрация са влезли у нас през „Капитан Андреево“. Пътували са към Скопие. Три от автобусите са се движели с 15-20 минути преднина пред автобуса, който катастрофира.
На около километър след завоя край село Боснек при спускане надолу автобусът първо тръгва рязко надясно, удря се в дясната мантинела, отклонява се рязко вляво, удря се в разделителната мантинела. Чува се взрив, автобусът се възпламенява.
Все още не може да се каже какво е причинило инцидента.
Разследващите работят по две основни версии – внезапна техническа неизправност на автобуса, което включва вероятност за спукана предна дясна гума или грешка на водача, на когото е възможно да му е прилошало или да е заспал.
Прави впечатление, че липсва спирачен път.
Внезапно възникнала неизправност или грешка на шофьора са двете водещи версии на разследващите за тежката катастрофа.
- Реклама -
От огледа става ясно, че автобусът първо се е отклонил и ударил в дясната част на пътя и се е чул взрив.
Какво се знае до този момент:
4 автобуса с македонска регистрация са влезли у нас през „Капитан Андреево“. Пътували са към Скопие. Три от автобусите са се движели с 15-20 минути преднина пред автобуса, който катастрофира.
На около километър след завоя край село Боснек при спускане надолу автобусът първо тръгва рязко надясно, удря се в дясната мантинела, отклонява се рязко вляво, удря се в разделителната мантинела. Чува се взрив, автобусът се възпламенява.
Все още не може да се каже какво е причинило инцидента.
Разследващите работят по две основни версии – внезапна техническа неизправност на автобуса, което включва вероятност за спукана предна дясна гума или грешка на водача, на когото е възможно да му е прилошало или да е заспал.
Прави впечатление, че липсва спирачен път.