Search Suggestions
      събота, 05.07.25
      Search Suggestions
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -

          ИЗВЪНРЕДНО: Хазартният бранш обяви готовност да спре рекламите преди 18:00 ч.

          Хазартният бранш прояви готовност да си наложи регулации по отношение на рекламата, като я прекъсне изцяло в часовия пояс между 15 и 18 ч. през деня, освен ако в този период няма спортно събитие по телевизията.
           
          Това съобщиха от Българската гейминг асоциация (БГА) по време на дискусия свързана с хазарта в Съвета за електронни медии (СЕМ). 

          Предложението идва на фона на запълнения ефир с реклами на различни хазартни сайтове по време на Световното първенство по футбол.

          - Реклама -

          Браншът също така се ангажира да прекъсне съобщенията за размера на джакпота и бонусите, както и рекламирането по телевизия и радио на предметни награди като автомобили.

          Условието е държавното тото да отговори със същите мерки. 

          Освен това букмейкърите обещават да включват призиви за отговорно залагане във всяка реклама в ефира или на билбордове. В телевизионните клипове пък няма да участват мъже и жени под 23 години. Компаниите обещават да не постовят билбордове с реклама на хазарт в близост до училища.

          В бъдеще букмейкърите поемат ангажимент още да спрат да работят с фирми, които разпространяват агресивни призиви за залагания като „заложи сега“, „няма време“, „играй“ и т.н.

          Пак занапред е оставен и ангажимент хазартът да не се представя като възможност за решаване на лични, финансови, образователни и други проблеми.

          Според председателя на БГА Красимир Доков подобни банери не идват от хазартните оператори, а са инициатива на некоректни партньори, които отклоняват голяма част от трафика към нелегални сайтове.

          Хазартният бранш прояви готовност да си наложи регулации по отношение на рекламата, като я прекъсне изцяло в часовия пояс между 15 и 18 ч. през деня, освен ако в този период няма спортно събитие по телевизията.
           
          Това съобщиха от Българската гейминг асоциация (БГА) по време на дискусия свързана с хазарта в Съвета за електронни медии (СЕМ). 

          Предложението идва на фона на запълнения ефир с реклами на различни хазартни сайтове по време на Световното първенство по футбол.

          - Реклама -

          Браншът също така се ангажира да прекъсне съобщенията за размера на джакпота и бонусите, както и рекламирането по телевизия и радио на предметни награди като автомобили.

          Условието е държавното тото да отговори със същите мерки. 

          Освен това букмейкърите обещават да включват призиви за отговорно залагане във всяка реклама в ефира или на билбордове. В телевизионните клипове пък няма да участват мъже и жени под 23 години. Компаниите обещават да не постовят билбордове с реклама на хазарт в близост до училища.

          В бъдеще букмейкърите поемат ангажимент още да спрат да работят с фирми, които разпространяват агресивни призиви за залагания като „заложи сега“, „няма време“, „играй“ и т.н.

          Пак занапред е оставен и ангажимент хазартът да не се представя като възможност за решаване на лични, финансови, образователни и други проблеми.

          Според председателя на БГА Красимир Доков подобни банери не идват от хазартните оператори, а са инициатива на некоректни партньори, които отклоняват голяма част от трафика към нелегални сайтове.

          СВЪРЗАНИ НОВИНИ

          Мъж загина при тежка катастрофа край Созопол, пътят за Приморско е затворен

          Тежка катастрофа с жертва затвори отново пътя между Созопол и Приморско, в участъка между отбивката за големия хранителен магазин и тази към вътрешния път...

          Петър Москов за думите на Тошко Йорданов: Нелепо, невъзпитано, просташки и абсолютно безсмислено звучи!

          "Нелепо, невъзпитано, просташки и абсолютно безсмислено звучеше това, което каза господин Йорданов". Така бившият министър на здравеопазването Петър Москов коментира в предаването "ЕвроДикоФ" скандала...

          „Който не слуша, го чака прокурорска проверка“: Биляна Петрова пред „ЕвроДикоф“

          „По наше време имаше натиск, имаше прокурорски проверки. Натискът беше по подобна схема – човек от комисия. Ние наследихме постовете и

          ОСТАВИ КОМЕНТАР

          Моля, въведете коментар!
          Моля, въведете името си тук

          - Реклама -
          ТОП ДНЕС
          ТОП 14 ДНИ
          Зареждане…
          Зареждане…
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -
          Search Suggestions
              Search Suggestions