Search Suggestions
      четвъртък, 18.12.25
      Search Suggestions
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -

          ИЗВЪНРЕДНО: Хазартният бранш обяви готовност да спре рекламите преди 18:00 ч.

          Хазартният бранш прояви готовност да си наложи регулации по отношение на рекламата, като я прекъсне изцяло в часовия пояс между 15 и 18 ч. през деня, освен ако в този период няма спортно събитие по телевизията.
           
          Това съобщиха от Българската гейминг асоциация (БГА) по време на дискусия свързана с хазарта в Съвета за електронни медии (СЕМ). 

          Предложението идва на фона на запълнения ефир с реклами на различни хазартни сайтове по време на Световното първенство по футбол.

          - Реклама -

          Браншът също така се ангажира да прекъсне съобщенията за размера на джакпота и бонусите, както и рекламирането по телевизия и радио на предметни награди като автомобили.

          Условието е държавното тото да отговори със същите мерки. 

          Освен това букмейкърите обещават да включват призиви за отговорно залагане във всяка реклама в ефира или на билбордове. В телевизионните клипове пък няма да участват мъже и жени под 23 години. Компаниите обещават да не постовят билбордове с реклама на хазарт в близост до училища.

          В бъдеще букмейкърите поемат ангажимент още да спрат да работят с фирми, които разпространяват агресивни призиви за залагания като „заложи сега“, „няма време“, „играй“ и т.н.

          Пак занапред е оставен и ангажимент хазартът да не се представя като възможност за решаване на лични, финансови, образователни и други проблеми.

          Според председателя на БГА Красимир Доков подобни банери не идват от хазартните оператори, а са инициатива на некоректни партньори, които отклоняват голяма част от трафика към нелегални сайтове.

          Хазартният бранш прояви готовност да си наложи регулации по отношение на рекламата, като я прекъсне изцяло в часовия пояс между 15 и 18 ч. през деня, освен ако в този период няма спортно събитие по телевизията.
           
          Това съобщиха от Българската гейминг асоциация (БГА) по време на дискусия свързана с хазарта в Съвета за електронни медии (СЕМ). 

          Предложението идва на фона на запълнения ефир с реклами на различни хазартни сайтове по време на Световното първенство по футбол.

          - Реклама -

          Браншът също така се ангажира да прекъсне съобщенията за размера на джакпота и бонусите, както и рекламирането по телевизия и радио на предметни награди като автомобили.

          Условието е държавното тото да отговори със същите мерки. 

          Освен това букмейкърите обещават да включват призиви за отговорно залагане във всяка реклама в ефира или на билбордове. В телевизионните клипове пък няма да участват мъже и жени под 23 години. Компаниите обещават да не постовят билбордове с реклама на хазарт в близост до училища.

          В бъдеще букмейкърите поемат ангажимент още да спрат да работят с фирми, които разпространяват агресивни призиви за залагания като „заложи сега“, „няма време“, „играй“ и т.н.

          Пак занапред е оставен и ангажимент хазартът да не се представя като възможност за решаване на лични, финансови, образователни и други проблеми.

          Според председателя на БГА Красимир Доков подобни банери не идват от хазартните оператори, а са инициатива на некоректни партньори, които отклоняват голяма част от трафика към нелегални сайтове.

          google-news
          Последвайте Евроком в Google News

          СВЪРЗАНИ НОВИНИ

          Пеевски: Ще поискам комисията да прецени необходимостта от моята охрана

          Делян Пеевски заяви, че още днес ще поиска комисията да прегледа необходимостта от предоставената му охрана, като подчерта, че ще приеме нейното решение.

          КРИБ защити частните болници от включване в Закона за обществените поръчки

          Конфедерацията на работодателите и индустриалците в България (КРИБ) изпрати отворено писмо до медиите, народните представители и Министерския съвет

          WWF алармира: Новият план за „Витоша“ отваря вратата за застрояване на парка

          До 5 януари гражданите могат да изразят мнението си в рамките на общественото обсъждане относно предложението за промяна на плана за управление на Природен парк „Витоша“.

          ОСТАВИ КОМЕНТАР

          Моля, въведете коментар!
          Моля, въведете името си тук

          - Реклама -
          ТОП ДНЕС
          ТОП 14 ДНИ
          Зареждане…
          Зареждане…
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -
          Search Suggestions
              Search Suggestions