Search Suggestions
      Search Suggestions
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -

          Богдан Милчев: Проектите за пътища трябва да са публични, за да няма корупция

          Българските пътища се превърнаха в източник на политическо шарлатанство и корупция.

          - Реклама -

          Това каза председателят на Института за пътна безопасност Богдан Милчев пред БНТ.

          „В момента е изключително актуално взимането на проби от пътищата. Август месец помолих министър Иван Шишков да вземем проби от няколко пътища. Той ми обеща, но на 25 август отказаха да ни предоставят проектите на тези пътища, защото те съдържат специфична информация и можем да си извадим погрешни изводи“, коментира той.

          Милчев смята, че проектите на пътищата трябва да бъдат публични, за да няма корупция.

          „Проектите и спецификациите на пътищата си ги държат скрити“, заяви председателят на Института за пътна безопасност.

          Той коментира, че не регионалният министър Иван Шишков, а държавната лаборатория е взела пробата на Северната тангента.

          „Същото е направила и преди 7 години. Тогава е разписала, че всичко е наред, за да бъде разплатен пътят. Държавната лаборатория седи скрита и който и да е министър я използва и си поръчва сантиметрите“.

          Според него дори шефът на държавната лаборатория да подаде оставка, няма да има полза, защото институциите функционират непрозрачно.

          Българските пътища се превърнаха в източник на политическо шарлатанство и корупция.

          - Реклама -

          Това каза председателят на Института за пътна безопасност Богдан Милчев пред БНТ.

          „В момента е изключително актуално взимането на проби от пътищата. Август месец помолих министър Иван Шишков да вземем проби от няколко пътища. Той ми обеща, но на 25 август отказаха да ни предоставят проектите на тези пътища, защото те съдържат специфична информация и можем да си извадим погрешни изводи“, коментира той.

          Милчев смята, че проектите на пътищата трябва да бъдат публични, за да няма корупция.

          „Проектите и спецификациите на пътищата си ги държат скрити“, заяви председателят на Института за пътна безопасност.

          Той коментира, че не регионалният министър Иван Шишков, а държавната лаборатория е взела пробата на Северната тангента.

          „Същото е направила и преди 7 години. Тогава е разписала, че всичко е наред, за да бъде разплатен пътят. Държавната лаборатория седи скрита и който и да е министър я използва и си поръчва сантиметрите“.

          Според него дори шефът на държавната лаборатория да подаде оставка, няма да има полза, защото институциите функционират непрозрачно.

          СВЪРЗАНИ НОВИНИ

          Мъгли, дъжд и шанс за сняг: какво време ни чака около Коледа

          Астрономическата зима ще започне с типично декемврийско време – мъгли в низините и котловините и плътна облачност над по-голямата част от България.

          Ясни са цените на градския транспорт в София след въвеждането на еврото

          Столичани вече имат яснота относно начина, по който ще заплащат за градски транспорт след официалното въвеждане на единната европейска валута. Обявените цени за София...

          Системите на Агенция „Митници“ са готови за работа с евро

          Информационните системи на Агенция „Митници“ вече са успешно адаптирани за работа с единната европейска валута. Дейностите са извършени в съответствие с утвърдения План на...

          ОСТАВИ КОМЕНТАР

          Моля, въведете коментар!
          Моля, въведете името си тук

          - Реклама -
          ТОП ДНЕС
          ТОП 14 ДНИ
          Зареждане…
          Зареждане…
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -
          Search Suggestions
              Search Suggestions