Search Suggestions
      вторник, 04.11.25
      Search Suggestions
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -

          Богдан Милчев: Корупцията в пътното строителство е нарисувана

          „Когато имаш 350 км. деформации по магистралите, това са близо половината, какъв е отговорът? На площад „Македония“ 3. Там е Агенция „Пътна инфраструктура“. Там е най-опасно. Деформацията и дупките са там, докато гражданите и хората не поискат повече сигурност“, това заяви Богдан Милчев от Института по пътна безопасност пред БНТ, коментирайки доклада на организацията за състоянието на магистралите в България.

          - Реклама -

          Всички обществени поръчки са по старо му. В момента тече поръчка за ремонт на тунелите на „Хемус“. Аз мога предварително да ви кажа кой ще ги спечели. Същите, които ремонтираха Витиня, само че са си създали друг консорциум, с друго име, но същите фирми, продължи той.

          „Тунелът „Железница“, защо още не е пуснат?“, пита риторично Богдан Милчев.

          Според него е ключово страната да има правителство, което да се заеме с решаване на проблемите на хората.

          Корупцията е нарисувана. На всички нива. Три неща трябва да решим. Имаме тежки организационно-структурни проблеми. АПИ трябва да се разформирова, имаме законодателни проблеми и третото е корупцията. Не решим ли трите елемента едновременно – пак няма да има резултат, категоричен беше той.

            

          „Когато имаш 350 км. деформации по магистралите, това са близо половината, какъв е отговорът? На площад „Македония“ 3. Там е Агенция „Пътна инфраструктура“. Там е най-опасно. Деформацията и дупките са там, докато гражданите и хората не поискат повече сигурност“, това заяви Богдан Милчев от Института по пътна безопасност пред БНТ, коментирайки доклада на организацията за състоянието на магистралите в България.

          - Реклама -

          Всички обществени поръчки са по старо му. В момента тече поръчка за ремонт на тунелите на „Хемус“. Аз мога предварително да ви кажа кой ще ги спечели. Същите, които ремонтираха Витиня, само че са си създали друг консорциум, с друго име, но същите фирми, продължи той.

          „Тунелът „Железница“, защо още не е пуснат?“, пита риторично Богдан Милчев.

          Според него е ключово страната да има правителство, което да се заеме с решаване на проблемите на хората.

          Корупцията е нарисувана. На всички нива. Три неща трябва да решим. Имаме тежки организационно-структурни проблеми. АПИ трябва да се разформирова, имаме законодателни проблеми и третото е корупцията. Не решим ли трите елемента едновременно – пак няма да има резултат, категоричен беше той.

            

          СВЪРЗАНИ НОВИНИ

          Инж. Николай Стоилов: В Горна Малина създаваме общност

          " В Горна Малина създаваме общност. Ние имаме четиринадесет села и във всяко има по едно читалище с различна дейност." Това каза председателят на общинския...

          Окончателно: Полицията обяви причината за смъртта на Тодор Славков

          Разследването на смъртта на Тодор Славков, внук на бившия държавен глава Тодор Живков, е окончателно приключило, съобщава „България днес“, позовавайки се на информация от...

          Спукан водопровод остави цял Асеновград без вода

          Авария прекъсна водоподаването в Асеновград, съобщиха от общинската администрация. Причината е спукан довеждащ водопровод от Помпена станция „Лаково“, която осигурява основното водоснабдяване за града. По...

          ОСТАВИ КОМЕНТАР

          Моля, въведете коментар!
          Моля, въведете името си тук

          - Реклама -
          ТОП ДНЕС
          ТОП 14 ДНИ
          Зареждане…
          Зареждане…
          - Реклама -
          - Реклама -
          - Реклама -
          Search Suggestions
              Search Suggestions