Netflix се похвали с пет милиона нови абонати през последното тримесечие, но сигнализира за забавяне на растежа.
Стрийминг гигантът съобщи, че е приключил септември с 282,7 млн. абонати, отчитайки печалба от 2,4 млрд. долара. Приходите са скочили с 15% до 9,8 млрд. долара в сравнение със същия период година по-рано.
„Изпълнихме плана си за ускоряване на нашия бизнес и се радваме, че ще завършим годината със силен успех и страхотен списък (от предавания)“, заяви телевизионната стрийминг сила в писмо до инвеститорите.
Шоутата, които ще бъдат пуснати в Netflix през това тримесечие, включват втория сезон на световния хит „Squid Game“.
Антиутопичната корейска история на ужасите за измислено, смъртоносно шоу-игра остава най-гледаният телевизионен сериал на Netflix в историята.
През това тримесечие Netflix ще излъчи и боксов мач между Майк Тайсън и Джейк Пол, както и няколко мача от Националната футболна лига на САЩ по Коледа.
Netflix е смятана за господар на пазара за видеосъдържание, а Disney+ все още изпитва затруднения почти пет години след старта, който включваше множество ново съдържание от хитовите вселени на Marvel и Star Wars.