Столичният общински съвет (СОС) реши да спре две линии на нощния градски транспорт, а останалите две ще функционират само в петък и събота. Решението беше прието с 30 гласа „за“ и 25 „против“ по предложение на общинските съветници Ваня Григорова (БСП) и Карлос Контрера (ВМРО).
- Реклама -
Спират се линии №3 и №4 поради ниско натоварване, докато линии №1 и №2 ще продължат да се движат ограничено през уикенда.
Председателят на „Продължаваме промяната-Демократична България“ („Спаси София“) Борис Бонев остро разкритикува решението, като заяви, че нощният транспорт е жизненоважна услуга за мнозина, които разчитат на него за работа.
,,Обещавам, че нощен градски транспорт в София ще има, независимо от саботажа на мнозинството в СОС. Това е битка, която аз водя от 2015 година“, посочи Бонев. ,,Тези, които днес решиха да няма нощен градски транспорт ще носят отговорност пред всички хора, за които той е не просто начин на прибиране след като са се забавлявали в дискотека, а е начин да изкарват насъщния си, работейки. Всичко това беше направено с изцяло политически цели“
От „Спаси София“ допълниха, че над 400 граждани и 10 районни кметове са подкрепили запазването на нощния транспорт. Андрей Зографски подчерта значението му за достъпна и сигурна нощна среда.
,,Няма какво да се убеждаваме, че нощният транспорт е ключова услуга за сигурна, достъпна, евтина и нощна София“, заяви общинският съветник. “
От своя страна, Ваня Григорова аргументира решението с липсата на пътници по линиите №3 и №4, които остават неизползвани, докато други дневни линии са претоварени.
„Нощният транспорт в София е недоносеното дете на „Спаси София“
Столичният общински съвет (СОС) реши да спре две линии на нощния градски транспорт, а останалите две ще функционират само в петък и събота. Решението беше прието с 30 гласа „за“ и 25 „против“ по предложение на общинските съветници Ваня Григорова (БСП) и Карлос Контрера (ВМРО).
- Реклама -
Спират се линии №3 и №4 поради ниско натоварване, докато линии №1 и №2 ще продължат да се движат ограничено през уикенда.
Председателят на „Продължаваме промяната-Демократична България“ („Спаси София“) Борис Бонев остро разкритикува решението, като заяви, че нощният транспорт е жизненоважна услуга за мнозина, които разчитат на него за работа.
,,Обещавам, че нощен градски транспорт в София ще има, независимо от саботажа на мнозинството в СОС. Това е битка, която аз водя от 2015 година“, посочи Бонев. ,,Тези, които днес решиха да няма нощен градски транспорт ще носят отговорност пред всички хора, за които той е не просто начин на прибиране след като са се забавлявали в дискотека, а е начин да изкарват насъщния си, работейки. Всичко това беше направено с изцяло политически цели“
От „Спаси София“ допълниха, че над 400 граждани и 10 районни кметове са подкрепили запазването на нощния транспорт. Андрей Зографски подчерта значението му за достъпна и сигурна нощна среда.
,,Няма какво да се убеждаваме, че нощният транспорт е ключова услуга за сигурна, достъпна, евтина и нощна София“, заяви общинският съветник. “
От своя страна, Ваня Григорова аргументира решението с липсата на пътници по линиите №3 и №4, които остават неизползвани, докато други дневни линии са претоварени.
„Нощният транспорт в София е недоносеното дете на „Спаси София“
На 10 и 11 май 2025 г. Столична община – район „Възраждане“ организира първото издание на двудневния културно-образователен фестивал „Дни на Възраждане в сърцето...
Президентът Румен Радев взе участие в тържественото отбелязване на 149 години от Априлското въстание в град Перущица, където произнесе реч пред събралите се граждани...
Съюзът на демократичните сили (СДС) разкритикува остро президента Румен Радев, наричайки неговото искане за референдум относно приемането на еврото „еманация на двуликата му политическа...
1 коментар
Белград въведе изцяло безплатен градски транспорт. Тук лъжат с някакво зелено билетче, което било с намаление в дните, когато замърсяването на въздуха било високо. Колко великодушно…
Белград въведе изцяло безплатен градски транспорт. Тук лъжат с някакво зелено билетче, което било с намаление в дните, когато замърсяването на въздуха било високо. Колко великодушно…